Strona 2 z 2
: 12.01.2006 11:40:20
autor: mikael
miałem przyjemnosc jeździc chwile na s z 888 170 mm i kąty były ok.. to był set z elementem i bujało baaardzo fajnie- ale ja nie biore tu głosu bo jeżdze raczej fullami z dolnej półki:)
: 12.01.2006 16:51:10
autor: KIEŁ16
ja mam bullita i jest bardzo fajny szczególnie jego uniwersalność i rozmiar :)
: 12.01.2006 17:43:52
autor: Wooyek
KIEŁ16 => co prawda OT, ale zajrzalem na Twoje aukcje i myslalem, ze padne... Nie sadzilem, ze ktos z forum bedzie takim ******, zeby sprzedawac komicznego fulla z supermarketu jako "RAME FR" :/ Ciekawe, czy bierzesz odpowiedzialnosc za kogos, kto kupi ta rame i zacznie na niej faktycznie uprawiac FR? Bo teoretycznie taki ktos, ktoremu podczas ladowania kilkumetrowego dropa odpadnie glowka ramy, wahacz i support, moze Cie zaskarzyc (albo raczej jego rodzina, bo on sam bedzie w szpitalu/kostnicy)...
A tak poza tym, to napisz, co to za damper ten X-Fusion i jaka ma dlugosc (oraz jaka dlugosc ma ta Vanilla).
: 12.01.2006 18:08:41
autor: pepikDH^
KIEŁ16 ale wciskasz ludziom szit kit jak tak możesz:/ "bianchi" no qrwa napewno ty zafajdany kłamco,czekasz na łatwy zysk ty baranie to się jeszcze kiedyś przeliczysz...takich ściemniaczy to w polsce powinni pierwszych do gazu wrzucać
: 12.01.2006 19:03:19
autor: kubabike
Serhij--->"Masz nieprawidlowo ustawione tlumienie kompresji (jesli jest ustawialne). High speed compression jest jak trzeba, a low speed daje za niskie tlumienie. Moze byc to kwestia zlego ustawienia dampera, a moze byc to po prostu jego awaria. Jaki to tlumik ?"
Tłumik - 5 element. Brałem pod uwage ze moze to byc jego awaria, bo od nowosci szwankowal az sie zepsul po 2 jazdach po sniegu. Odesłałem do naprawy i bylo lepiej ale i tak dobijał. Wymieniłem sprezyna z 325 na 350-tkę i było lepiej. Jednak czasem zdaza się ze dobije przy stromym wybiciu. Kombinowałem z ustawieniami i nic. mysle o twardszej sprezynie chociaz wedglug tabeli powinno byc dobrze bo ważę 73 kg (bez ubioru:))
Napiszcie ile ważycie i jaką spreżyne macie (oczywiscie posiadacze bullitów i 5elemnt)?
Wychodzi na to ze najslabsza strona bullita jest 5-ty....
: 13.01.2006 11:11:58
autor: serhij
kubabike pisze:Tłumik - 5 element. [ciach] Odesłałem do naprawy i bylo lepiej ale i tak dobijał. Wymieniłem sprezyna z 325 na 350-tkę i było lepiej.
Jak 5th element to wszystko OK - da sie ustawic. Na poczatek zrob tak:
1. wpakuj do komory cisnienie 100PSI (zakres to 75-150 PSI). Wystarczy do pedlowania a nie bedziesz mial zmulonego dampera.
2. ustaw SAG. Tlok tlumika ma 2,5" czyli 63mm. Powinien schowac sie pod Twoim ciezarem na 21-22mm. Sprezyna która masz powinna na to pozwolic, pamietaj tylko, ze minimalne naprezenie sprezyny to 2mm a maximum to 8mm. Z twoja 350 nie powinno byc z tym problemu - bedziesz pewnie mial ja skrecona na jakies 3mm
3. ustaw progresywnosc tlumika. Sruba regulujaca wielkosc komory ma z tego co pamietam 5 obrotow do maksymalnego wkrecenia. Jesli duzo skaczesz wkrec na 4 obroty.
4. ustaw tlumienie komresji (to najwazniejsze dla Ciebie). Srubke odpowiadajaca za poczatek skoku ustaw maksymalnie na "-", te odpowiadajaca za koniec skoku ustaw maksymalnie na "+"
5. ustaw tlumienie odbicia. Wiadomo o co chodzi - ma wracac na tyle szybko na ile to mozliwe, ale zeby nie kopal jak osiol i wyrzucal z siodla. Zwykle ludzie znajduja zloty srodek w okolicach ustawienia w 2/3 na "+".
Jesli tlumik jest po przegladzie w CrazyCrank i ustawisz go tak jak napisalem, nie ma sily - nic zlego nie bedzie sie dzialo ;-).
kubabike pisze:Napiszcie ile ważycie i jaką spreżyne macie (oczywiscie posiadacze bullitów i 5elemnt)?
Masz prawidlowa sprezyne. Nie przejmuj sie tym. 325 musialbys konkretnie skrecic, 350 bedzie idealna - minimalnie naprezona powinna dzialac jak trzeba.
Pozdrowienia,
serhij