Strona 2 z 4

: 08.03.2006 17:01:49
autor: maly_kk
ale to jest zwykla piasta?;> czy cos oporcz tego ze jest mega zajebiscie zrobiona i wogule , czy ma cos jakiegos extra?:P;d

: 08.03.2006 17:17:42
autor: kondzik16
to jak maybach wśród aut. mozesz kupic tansze auto ktore rowniez jest zajebiiste, ale gorsze niz krzysiek...

: 08.03.2006 17:28:33
autor: Zychu-wawa
wydaje mi sie ze mie widac roznicy w działaniu miedzy piasta za 400-600zł a za 1500zł

: 08.03.2006 17:30:07
autor: kondzik16
ja jak bym mial kupowac piasty, to w zupelnosci starczyloby mi dt onyx... ale chrissking to legenda:) samo posiadanie tej piasty jest mega uczuciem!

: 08.03.2006 17:49:32
autor: Magic
Borek SCno co... ;) pasowałoby do wykonawcy... ;D

: 08.03.2006 17:57:04
autor: pitikuku
birol pisze:1200zl za piaste, jak sobie pomysle, to dochodze do wniosku ze glupie to jak ja piierdole...
czytając to co piszecie i te wypociny wasze pseudologiczne też dochodzę do wniosku żę piszecie głupio "że ja pierdolę": jakby jeden z drugim troszkę poszukał i pomyślał i poczytał na stronie chrisa kinga i po forach innych niż dh to wiedziałby że np. Inur jeździ również w trialu, piasta CK jest można powiedzieć jedyną w miarę nadającą się do użytku w trialu, a wszystkie pozostałe grożą wymianą przednich jedynek, więc jak taki jeden z drugim "nie widzi sensu" to niech go sobie najpierw poszuka a potem pisze głodne texty na forum z łaski swojej. jeden mądrzejszy od drugiego ja pierdziu.
gdyby istniała "równie dobra" i tańsza piasta nadająca się do tego to niebyłoby potrzeby kupowania drogiego ck i ściągania go z usa, a że wam w streecie różnicy nie robi jak zapadka łapie to nie znaczy że w trialu martwy ciąg czy pękające zapadki nie przeszkadzają. podobnie jest z innymi komponentami.

: 08.03.2006 19:50:43
autor: freeride123
birol znjuadziesz i drosze modele :D

: 08.03.2006 20:32:27
autor: Inur
Zychu-wawa pisze:wydaje mi sie ze mie widac roznicy w działaniu miedzy piasta za 400-600zł a za 1500zł
rece opadaja... powiem ci tak - gdyby faktycznie nie bylo roznicy w dzialaniu piasty za 400-600zl to ludzie nie kupowaliby kingow... ale skoro tak piszesz to pewnie jezdziles juz na wszystkich piastach z wyzszej polki i znasz sie na rzeczy jak malo kto. pitikuku chyba wyjasnil o co chodzi.

powiedz maxowi ze dla ciebie avalanche dziala tak samo jak 888...

poza tym ciekaw jestem czy chociaz dwie osoby w tym watku wiedza jaki tam jest system, jak dziala, dlaczego jest to obecnie najlepszy system na rynku i dlaczego zostal opatentowany. tych piast NIE kupuje sie dla wygladu czy dla wagi.

: 08.03.2006 20:55:38
autor: FoxRacer
ja wiem bo ja mam:D

Kocham was:*

: 08.03.2006 22:08:19
autor: Zychu-wawa
Inur jezdziłem na piastach za 100zł za 200zł i za 600zł fakt faktem ta za 600zł chodziła idealnie zero oporów toczenia i nie wiem jak moze cos chodzic lepiej sory ale nie moge sobie tego wyobrazic i jesli Ck ma chodzic lepiej to nie jest to odczowalne w tak duzym stopniu
pitikuku
,,piasta CK jest można powiedzieć jedyną w miarę nadającą się do użytku w trialu, a wszystkie pozostałe grożą wymianą przednich jedynek, więc jak taki jeden z drugim"

to moze mi powiesz ze przez wieeeele lat rozwoju tego sportu nikt jeszce nie stwozył piasty ktora by sie nadawała.....to tak jak np. amortyzator z super tłumieniem itp. wazacy 1kg do DH.. kazdw wie ze nadawał by sie najlepiej ale niestety nie jest to narazie mozliwe wiec nikt nie nazeka.. Jesli by zadna piasta by sie nie nadawała to by ten sport nie istniał

: 08.03.2006 22:15:19
autor: Inur
zychu sorry ale nie wiesz o czym mowisz, boli mnie tylko to ze wciaz sie tak upierasz :)

: 08.03.2006 22:41:14
autor: FoxRacer
zychu oswietle Cie - CK rzadzi i skoncz dysksuje. W trialu jest poprostu niezawodny... a jak w trialu to i w innych sportach:P Normalnie jedyne co mozna w nim zmienic to dac wiecej zabkow na tarczach, ale to grozi gorsza trwaloscia

Luv ya all:*

: 08.03.2006 22:43:56
autor: pitikuku
Zychu powiem tak: to forum pełne jest mędrków teoretyków i Ty jesteś jednym z nich.

Co do Twojego pytania: TAK przez tyle lat istnienia tego sportu nikt nie stworzył piasty która na 100 procent dawałaby radę w trialu, a najbliżej ideału jest CK chociaż ideałem też niejest, a pozostałe piasty są duuużo w tyle.

Inur: to już jest 3ch którzy znają zasadę działania CK licząc mnie ;)

EDIT: oo Foxboj jest to jest już 4rech :]

: 08.03.2006 23:03:57
autor: Pan_i_Wladca
Nawet 5ciu;p. Jak sie dba o ta piaste to jest raczej niezniszczalna. Ten system i te 72 pkt zaczepu mmmm;]. Gdybym mial na to kase to bym sie tylko zastanawial ktora wersje wybrac. I w sumie skoro polowa angoli na tym jezdzi to raczej nieglupi sprzet. I niech juz nikt nie pisze ze za 300zl mozna kupic piaste z ktora sie bede czul jak z krzysztofem bo gdyby tak bylo wiekszosc trialowcow w tym kraju dawno by tak zrobila...

: 08.03.2006 23:43:13
autor: Zychu-wawa
pitikukuPan_i_Wladca Inur
ok to moze powiecie w czym lepszy jest CK za 1500zł od np dt onixa lub hugi za 500zł-800zł
chodzi mi odczucia w jezdzie( dajmy na to: zjazd, fr, 4x) a nie o jakies zabki czy punkty zaczepu??? nie jezdziłem na Ck wiec moze mnie oswiecicie....??? jK byscie opisali ta roznice???

pitikuku 100% wystarczajace... to ideał a jak wiemy to nie ma zabardzo ideałow... tak samo moge powiedziec ze np. boxxer WC nie daje rady 100% w DH badz jucy7 nie daje rady....

: 08.03.2006 23:48:04
autor: Inur
odpowiem zatem pytaniem na pytanie. czy lepszy rst gila od monstera jesli pominiemy sztywnosc, jakosc pracy, wage i skok? jesli tak to wybieram rst..... mniej wiecej to chcesz udowodnic

http://tv.isg.si/site/?q=filebrowser/teezr sciagnij sobie auch!! vol.3.wmv i przewin do 00:59 - to jest pozytywny scenariusz bo rownie dobrze mogl zaryc glowa o pomost

: 09.03.2006 00:14:03
autor: birol
hehe, nie twierdze ze to zupelnie nie ma sensu, tylko tak na zdrowy rozum jak sobie mysle... trudno mi to wyjasnic o co mi chodzi. Jasne ze chcialbym miec taka piaste i nie twierdze ze nie ma to zupelnie sensu! Ale 1200zl za piaste to mimo wszystko duzo. To tak jak zdziwnie kogos kto nie siedzi w rowerach i mowi mu sie ze rower kosztowal np 8tys to siue biedaczyna lapie za glowe. Mnie podobnie to dziwi, choc wiem ze cena jest taka a nie inna, bo to sprzet highendowy.

: 09.03.2006 00:23:26
autor: Zychu-wawa
Inurnie sadze ze co drógi np. Dt hugi sie rozwala....... ok to juz mamy cos o wytrzymałosci teraz waga... zalezy do czego chcemy uzywac ale to i tak małe roznice moze 100g... ok a teraz praca... no własnie moze mnie ktos oswieci.... ale nie mowmy o trialu bo sie nie znam powiedzcie mi jaka jest roznica w jezdzie po prostej......

: 09.03.2006 00:37:30
autor: Inur
hugi mialem, to bylo scierwo totalne :| z birolem sie zgadzam, to duzo - ale ludzie przyjmuja ze piasty to niedrogie czesci, a przeciez piasta ns'a do ck ma sie tak samo cenowo jak tani bomber do shivera... z tym ze nikt nie wydziwia ze shiver taki drogi.

zychu-wawa i otoz to - poza tym ze maja lozyska na ktore producent daje 20 lat gwarancji, to roznicy przy jezdzie po prostej nie ma!
ale taki wynalazek nie powstal po to by ulatwic przemieszczanie sie po miescie lub miedzy miastami. waga? sa duzo lzejsze piasty na rynku. moim zdaniem zastosowanie takiej piasty w rowerze do dh jest bezcelowe, w dualowce rowniez sie do nie przyda... w rowerze do xc owszem, ale na tym chyba konczy sie zastosowanie w rowerach "gorskich".

no i mamy nie mowic o trialu - a te piasty sa uzywane glownie przez trialowcow i to jest najlepszy sprawdzian dla wolnobiegu. mechanizm wytrzymuje moment obrotowy ponad 800ft/lb, dla porownania mom.obr. tego nowego Bugatti to 920ft/lb...