Strona 2 z 2

: 25.03.2006 22:42:01
autor: Zvisu
sasquatch ja mam Juniora 05' i jest już SSV :/

Piter_TL kupuj pike bo to zajebiscie wrzechstronny amorek !! Ustawisz sobie go jak chcesz i bedziesz zadowolony...Przynajmniej nie będziesz musiał sie meczyć z dwupółka która nie jest do streetu tylko do FR/DH więc nie dla ciebie wnioskując po tym co napisałeś...Dlatego kup sobie Pike bo to świetny amor do twoich potrzeb ziom !!

: 25.03.2006 22:49:57
autor: R@F@Ł
sasquatch
hehe chyba sie przeniosłes 3 lata do tyłu :)
w rocznikach 02-03 juniory mialy SSVF ,a od 04-06 SSV.

: 25.03.2006 23:11:27
autor: Traxxer
Ja nie wiem o czym wy tu mówicie ... Tak poza tym Boxxer Race, mimo że za bardzo regulacji nie ma, to ma dosłownie WYJEBANĄ prace, Junior się chowa. Mój Boxxer rocznik 2003 ma tłumienie HC2 które chyba jest najlepsze jakie RS zrobił. Prosta banalna konstrukcja, ale genialna i szybka praca, no i co najważniejsze nie psuje się :) No i na dodatek waga - 2900 gramów to na prawde nie wiele

Jednak odbiegając od tematu to do streetu nie polecam za bardzo dwupółki :/ Do 4x obleci jakoś, ale na dirt też się za bardzo nie nada. Pomyśl nad Pike'iem albo Psylo XC od rocznika 03 w góre

Pozdr ;)

: 26.03.2006 08:19:44
autor: kolanko20
stanowczo boxer

: 26.03.2006 08:41:43
autor: Piter_TL
No dobra założmy ze biore Pike...
Ale co z utrzymaniem i naprawą jak cos sie zwali???
Olejowe chyba lepsze w naprawianiu. No i ponowie pytanie co z tą najtansza wersją Pike? Nie psuje sie?? prosze o opinie uzytkownikoow najlepiej

: 26.03.2006 09:40:57
autor: freeride123
boxxer - do dh
junior - fr

a tak szczeze to kup zi fr1 (niech ci przerobia odrazu skok na 150) z roku 2005 to bedzie dobry amorek dla ciebie no ijedna połka

: 26.03.2006 09:59:40
autor: Traxxer
Piter_TL pisze:No dobra założmy ze biore Pike...
Ale co z utrzymaniem i naprawą jak cos sie zwali???
Olejowe chyba lepsze w naprawianiu. No i ponowie pytanie co z tą najtansza wersją Pike? Nie psuje sie?? prosze o opinie uzytkownikoow najlepiej
Heh, nie ma że im gorsze to się od razu PSUJE :) Poprostu wyższe wersje mają więcej napchanego gówna, które tylko w MINIMALNYM stopniu poprawiają jakoś prace tego amora. Osobiście nie widziałbym powodu, dla którego miałbym kupić najwyższą wersje Pike'a (no chyba że miałbym kase bo jednak najlepsza wersja waży 1850 g około :p) dlatego wziałbym model Race. No ale jednak jeśli chciałbys dorzucić pare roszy w Pike to zainwestuj w wyższy model.

Pozdr :)

: 26.03.2006 11:20:37
autor: Piter_TL
Traxxer no a co sądzisz o Pike SL bo na Race to mnie raczej nie stać:/

: 26.03.2006 11:26:36
autor: Zvisu
Piter_TL Będzie dobrze, kupuj Pike nawet SL jest świetny i ma tyle regulacji że będziesz napewno zadowolony :]

: 26.03.2006 11:34:16
autor: szakal
ja mialem podobnydylemat i wziolem juniora i nie zaluje :P jego najwieksza zaleta to chyba wytrzymalosc, no i nie trzeba go co chwile serwisowac

: 26.03.2006 11:35:20
autor: johnny31
Dwupolka do Street'u czy do disrtu nie pasuje!! w zadnym wypadku! dop 4x tez juz z dupy bo geo nie pasuje...rany boskie a Psylo sie gna wiec nie polecajcie tego amora chyba ze wlasnie do XC :| jezeli mialbym wybierac to bierz Boxxera jezeli jzu musisz koniecznie miec DUZY amorek... a jak trzezwo myslisz to bierz Pike'a...kazdy model jest nielzy

: 26.03.2006 14:44:48
autor: sasquatch
R@F@Ł w 04 jest SSVF. Faktycznie w 05 i 05 jest ssv (lipa :/ ).