double track zwykly a spawany ?

specjalized
Posty: 524
Rejestracja: 23.01.2006 00:52:56
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: specjalized »

spawane lepsze...jak przy normalnej najedziesz na jakiś krawężnik właśnie w miejscu łączenia to masz po obręczy a spawana potrzyma dłużej...

sam jeżdże na normalnej nie spwanej :P
www.sap.end.pl - "JEAN FRANCOIS GOTUJE BURRITO"
http://tiny.pl/dgjw - anlbum na PB
jacecko
Posty: 153
Rejestracja: 17.01.2006 12:01:58
Kontakt:

Post autor: jacecko »

specjalized ...jak przy normalnej najedziesz na jakiś krawężnik właśnie w miejscu łączenia to masz po obręczy

no chyba ze bedziesz jechal na flaku;P
lord_adi
Posty: 301
Rejestracja: 09.07.2005 05:16:32
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: lord_adi »

specjalized pisze:jak przy normalnej najedziesz na jakiś krawężnik właśnie w miejscu łączenia to masz po obręczy
Może nie przy normalnej jeździe, ale jak trafisz przy lądowaniu na jekiegoś kamola/krawężnik :) w miejsce łączenia to może się rozleźć. teoretycznie :D
Kilka lat temu miałek skatowaną obręcz i była uderzona w miejsce łączenia. Łączenie trzymało się, ale w końcu pękła w miejscu gdzie jest otwór na wentyl :/
...::: http://ridebike.pl :::...
http://www.pinkbike.com/photo/2213008/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości