LOOKNIJCIE NA TO!
A co do tuningu to u nas w Polsce najmocniejszą furą jest Toyota Supra, mająca 946KM, która startuje w wyścigach na 1/4mili i powinna mieć czas spokojnie poniżej 10sek, ale mamy takie super nawierzchnie, że tej mocy nie da się przenieść na asfalt i jej czas to 11 z hakiem. Rekord ma rallycrossowy 650KM Ford Focus, Ludwiczaka...
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Karol85-chłopie jak byś sie znał to byś wiedział że można, ten silnik ma pojemność ok. 2,7 , seryjnie ma już ponad 300 koni, popatrz na jedno ze zdjęć pokazujące silnik, tam widać dwie fioletowe turbiny wielkości ludzkiej głowy. To jest siła turbo, po prostu dmuchasz tlen i już
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
Nippon Toys Rulez:D Nismo Skyline wymiata po kompleksowym tuning-u... Taką moc można osiągnąć i to nie tylko przez nitro z takiego silnika... Odpowiedni-e/a trubin-y/a (jedna turbina=mniejsza temperatura, m.in tak jest w Suprze Piotra Dobrowolskiego tej fioletowej z wysigów na 400m z ogromną mocą) kuty tłoki itp. wzmocniony blok, odpowiedni ukł paliowoy, dolotowy i wydechowy i oczywiscie elektronika:) Pozatym nitro to jest wypas sprawa, np. w Corvette'cie w Polsce gościu ma możliwość dopału +300KM... Tylko czy silnik nie wybuchnie, jak to częst bywa przy takich zabawwach:)
Apropo tak wielkich mocy, jazda czyms takim po normlanie to tragedia, sie po prostu nieda! trzeba czekać na odpowiednio wysoką temp do ruszenia i odpowednio niską do wyłączenia, odpowiednie paliwo, odpowiednio wysokie obroty...
Apropo tak wielkich mocy, jazda czyms takim po normlanie to tragedia, sie po prostu nieda! trzeba czekać na odpowiednio wysoką temp do ruszenia i odpowednio niską do wyłączenia, odpowiednie paliwo, odpowiednio wysokie obroty...
http://www.pinkbike.com/photo/1370736/
-
- Posty: 849
- Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
- Lokalizacja: Planeta Ziemia
- Kontakt:
Skylinegtr mam filmik z tą furą na hamowni.
po prostu wymiata, widać jak fura wyrywa się z rolek, zainteresowanych zapraszam na kaazę, zobaczycie jak mimo dwóch chłopa siedzących na tylnej klapie tył dzieła sztuki podnosui się dobre 10cm...
Poza tym Japońskie fury są najlepsze i już.
Mi by tam wystarczył zwykły R 34 GTR, bez niczego ma 4.8 do setki przy wadze prawie, jak nie ponad 1.5 tony
po prostu wymiata, widać jak fura wyrywa się z rolek, zainteresowanych zapraszam na kaazę, zobaczycie jak mimo dwóch chłopa siedzących na tylnej klapie tył dzieła sztuki podnosui się dobre 10cm...
Poza tym Japońskie fury są najlepsze i już.
Mi by tam wystarczył zwykły R 34 GTR, bez niczego ma 4.8 do setki przy wadze prawie, jak nie ponad 1.5 tony
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
-
- Posty: 849
- Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
- Lokalizacja: Planeta Ziemia
- Kontakt:
co do corrado to według MNIE (żeby nie było jakiejś wojny zaraz:) to dresiarski samochód...
kiedy widzę VW (jakiekolwiek) z brewkami i felgami 13 calowymi (w stylu niemieckim lub austryjackim <- według MNIE dwa najbardziej wieśniackie kraje jeżeli chodzi o tuning) chce mi się rzygać!
I jeszcze jakaś rypanka, a w środku łysy w podkoszulku i dresowych spodniach z panienką wyglądającą jak hurtownia pudru i różowej oczojebnej szminki (obowiązkowo farbowane na oczojebny blond włosy).
filmik ze Skylinem nazywa się chyba "1142hp on the dyno", czy jakoś tak.
naprawdę warto, check this out.
widziałem jeszcze jak Skylinem przejeżdżają 400m w 8.99s !!!!!
kiedy widzę VW (jakiekolwiek) z brewkami i felgami 13 calowymi (w stylu niemieckim lub austryjackim <- według MNIE dwa najbardziej wieśniackie kraje jeżeli chodzi o tuning) chce mi się rzygać!
I jeszcze jakaś rypanka, a w środku łysy w podkoszulku i dresowych spodniach z panienką wyglądającą jak hurtownia pudru i różowej oczojebnej szminki (obowiązkowo farbowane na oczojebny blond włosy).
filmik ze Skylinem nazywa się chyba "1142hp on the dyno", czy jakoś tak.
naprawdę warto, check this out.
widziałem jeszcze jak Skylinem przejeżdżają 400m w 8.99s !!!!!
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Oj nie wbijam sie często teraz na forum bo chory jestem a tu widze że temat ma w miare zainteresowanie.
Po koleji:
-O VEYRONIE bym jeszcze nie mówił bo date wypuszczenia tych aut znów przesunięto( oj coś to bugatti nie ma szczęścia z reaktywacją)
- Co do tego że ktoś se napisał że jego auto ma iles tma koni no to nie trzeba wierzyc od razu ale KAROL uwierz mi to nie jest nic nadzwyczajnego, w sieci możesz zobaczyć wiele skylinów z mocą powyrzej 1000 koni np.pokazowy Skyline brytyjskiej firmy tuningowej SUMOPOWER, był opisywany już np w gazecie JAPANESE PERFORMANCE, ma gdzieś prawie 1200 koni i często startuje w zawodach więc to że tyle auto ma mocy to nie ściema!
Po koleji:
-O VEYRONIE bym jeszcze nie mówił bo date wypuszczenia tych aut znów przesunięto( oj coś to bugatti nie ma szczęścia z reaktywacją)
- Co do tego że ktoś se napisał że jego auto ma iles tma koni no to nie trzeba wierzyc od razu ale KAROL uwierz mi to nie jest nic nadzwyczajnego, w sieci możesz zobaczyć wiele skylinów z mocą powyrzej 1000 koni np.pokazowy Skyline brytyjskiej firmy tuningowej SUMOPOWER, był opisywany już np w gazecie JAPANESE PERFORMANCE, ma gdzieś prawie 1200 koni i często startuje w zawodach więc to że tyle auto ma mocy to nie ściema!
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Co do Formuły 1 to racja tam silniki są wyżyłowane na maksa, osiągają >900koni przy ok. 18 rpm.
Ale trzeba zauważyć że w zawodowym sporcie motorowym istnieje wiele przepisów i restrykcji co do budowy auta i w F1 np: nie można montować turbo, silnik ma bardzo małą zwężkę ( to bardzo ogranicza osiągi w końcu to ograniczenie dopływu powietrza) itp.
A jak budujesz auto sam dla siebie to jest to taka "wolna amerykanka", wszystkie chwyty dozwolone, stąd możesz takie moce sobie kręcić.
A F1 popyla dla tego tak szybko bo mało waży i ma doskonałe zawieszenie, a waga to drugi najważniejszy po mocy parametr decydujący o osiągach auta.
Ale trzeba zauważyć że w zawodowym sporcie motorowym istnieje wiele przepisów i restrykcji co do budowy auta i w F1 np: nie można montować turbo, silnik ma bardzo małą zwężkę ( to bardzo ogranicza osiągi w końcu to ograniczenie dopływu powietrza) itp.
A jak budujesz auto sam dla siebie to jest to taka "wolna amerykanka", wszystkie chwyty dozwolone, stąd możesz takie moce sobie kręcić.
A F1 popyla dla tego tak szybko bo mało waży i ma doskonałe zawieszenie, a waga to drugi najważniejszy po mocy parametr decydujący o osiągach auta.
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości