Napinacz w AC?? Gwarancja na 2półki?
Ja mam shimanowski (tylko taki miałem pod ręką) dedykowany specjalnie na tył do 203. O ile się orientuję to adaptery na tył różnią się od tych na przód i mogą wystąpić problemy z montażem. Tu jest foto: http://img217.imageshack.us/my.php?image=103ki.jpg
http://www.forumrowerowe.pl/forum/index.php
Wypowiem się po raz koleny, bo widzę że są kolejne wątpliwości. Rozmiar 18 jest dobry dla Ciebie, rama jest piękna, wytrzymała i 170mm z przodu na dwupółce jest idealnym rozwiązaniem. Mam także z tyłu HFX9 HD 203mm i nie jest źle, a na pewno nie ma porównania z Sole 160mm. Co do dampera, nadal mam HVshock, ale sprężyna 550lbs to dla mnie stanowczo za mało i muszę albo zmienić ją na twardszą, albo wymienić cały damper, np. na Metel RP. Nie wiem jeszcze co zrobię.
http://www.endura.pl
Nie montuj 203mm jeśli nie jeździsz dużo w DH. Tarcza 203mm nie ma wogóle modulacji, nie sprawdza się na tyle raczej bo blokuje koło tylko, co tak naprawde nic nie daje. Na tył 160/180.Amator DH pisze:Ja planuje na tył tarczę 180 lub 203.Co o tym sądzicie?Siła hamowania bedzie lepsza,ale ten wspornik zacisku wytrzyma?
ACextreme pisze:Wypowiem się po raz koleny, bo widzę że są kolejne wątpliwości. Rozmiar 18 jest dobry dla Ciebie, rama jest piękna, wytrzymała i 170mm z przodu na dwupółce jest idealnym rozwiązaniem. Mam także z tyłu HFX9 HD 203mm i nie jest źle, a na pewno nie ma porównania z Sole 160mm. Co do dampera, nadal mam HVshock, ale sprężyna 550lbs to dla mnie stanowczo za mało i muszę albo zmienić ją na twardszą, albo wymienić cały damper, np. na Metel RP. Nie wiem jeszcze co zrobię.
Też będe planował zmianę na HFX-y 9, tył 180mm, przód 203mm.
Damper pod koniec roku, chyba że wcześniej będe miał więcej kasy również Metel RP.
Skoro Juniory się sprawdzają to moze stosunkowo niski konstrukcyjnie Boxxer 200mm też da rade..;> Szkoda że te nowe 2006 są tylko w wersji 200 mm, bo można byłoby zrobić 170 z niego i wtedy byłby już wogóle ideał. Przypuszczam że porównywalny ze Sliderem, który nie jest wysokim widelcem.
A co myślicie o tych tarczach Grimeca:
www.rowerowy.com/akcesoria_do_tarczowek/tarcze.html
Biore pod uwagę 200/200 (przód/tył)
185/185 (przód/tył)
200/185 (przód/tył)
Głównie interesuje mnie Grimeca 185mm na dwa koła.
A jak nie,to biore hayesa 203mm na tył,bo 180 hayesa nie ma.
www.rowerowy.com/akcesoria_do_tarczowek/tarcze.html
Biore pod uwagę 200/200 (przód/tył)
185/185 (przód/tył)
200/185 (przód/tył)
Głównie interesuje mnie Grimeca 185mm na dwa koła.
A jak nie,to biore hayesa 203mm na tył,bo 180 hayesa nie ma.
Oj, konex konex, czego Ty tez nie wymyslisz... ;) Ale do rzeczy.
Pare godzin temu wrocilem ze Skrzycznego z pierwszych porzadnych (gorskich) testow AC 2005 (zmieniony amor, hample i pare innych ******* typu mostek, czy geje) i jestem bardzo zadowolony :) Zawieszenie na seryjnym damperze sprawuje sie calkiem dobrze, jedynie czulosc na male nierownosci moglaby byc wieksza.
Jedyna wada jest taka, ze w ciagu 5 dni w Szczyrku widzialem co najmniej 5 tych rowerow - jak ktos chce byc sprzetowym indywidualista, to jest to chyba ostatni rower, jakim powinien sie zainteresowac :P
Pare godzin temu wrocilem ze Skrzycznego z pierwszych porzadnych (gorskich) testow AC 2005 (zmieniony amor, hample i pare innych ******* typu mostek, czy geje) i jestem bardzo zadowolony :) Zawieszenie na seryjnym damperze sprawuje sie calkiem dobrze, jedynie czulosc na male nierownosci moglaby byc wieksza.
Jedyna wada jest taka, ze w ciagu 5 dni w Szczyrku widzialem co najmniej 5 tych rowerow - jak ktos chce byc sprzetowym indywidualista, to jest to chyba ostatni rower, jakim powinien sie zainteresowac :P
Od 2006 roku w ofercie Hayesa są tarcze 7".Amator DH pisze:A co myślicie o tych tarczach Grimeca:
www.rowerowy.com/akcesoria_do_tarczowek/tarcze.html
Biore pod uwagę 200/200 (przód/tył)
185/185 (przód/tył)
200/185 (przód/tył)
Głównie interesuje mnie Grimeca 185mm na dwa koła.
A jak nie,to biore hayesa 203mm na tył,bo 180 hayesa nie ma.
Nie polecam tyłu 8". Dlatego albo 180/180 albo optymalnie 203/180
Wooyek - z mojego potencjalnie ma zostać sama rama, także będzie to dość oryginalny rower ;]
No niby tak, ale wiekszosc tych AC, ktore widzialem (w tym moj ;)), byla jakos "tuningowana" - jednak mimo wszystko pozostaje to wrazenie, ze kazdy, kto chce przyoszczedzic, kupuje AC. Ale jak sie nie potrzebuje roweru do lansu i blyszczenia przed (nie)znajomymi, to oczywiscie nie ma to zadnego znaczenia :)konex pisze:Wooyek - z mojego potencjalnie ma zostać sama rama, także będzie to dość oryginalny rower ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości