Strona 2 z 2

: 09.05.2006 10:27:32
autor: FreeMan
ja powiem tylko ze obecnie mam z przdu rhynolite xl =555g, z tylu d321=675g i powiem tak, bierz dwie takie same obrecze bo:

-jest ta sama masa, co czuc gdy sie jedzie troche dluzej

-kola waza podbnie i nie tzreba ciagnac tylniego , bo pzrednie leci samo - obcnie tak mam

-jezeli masz takie same opony przod i tyl, a ja mam, to maja inne szerokosci i jest dziwnie;/

teraz planuje zmienc tylne kolo na takie jak z przodu tj na taka sama obrecz
aby kola byly jka najbardziej zbilzone masą. a zreszta w ktorym rowerze seryjnym wstawiaja z przdu inna z tylu inna??

polecam zaelzy jak jezdzis, mi rhynolite xl styka, d321 nie wykorzystuje i czuje przez to mase, single traca mialem ibym fajny lekki ale wole rhyno , a jezli nie to dwie dt 6.1, chociaz lepiej kupic tansze obrecze , nie po 200zl i kupic na tyl klase lepsza piaste

: 09.05.2006 11:30:34
autor: wookie85
no tak nie do konca bo jest sens wkladac na tyl cos mocniejszego i ciezszego a na przod lezejszego - przod mniejsz obciazenia przenosi , wiec jak komus zalezy na wadze warto rozwazyc opcje z 2 roznymi obreczami

a co do przodu to sam nie wiem , kurde ja tez wole jak mam komplet , tak jakos do konca sensownych podstaw to nie ma :) ale , ja bym obstawial komplecik d521 lub wlasnie drt 6.1 , a jak chcesz jednak osobno ex 5,1d tez dt wazy 110 g mniej ( http://weightweenies.starbike.com/listi ... ?type=rims ) , oblookaj sobie moze cos znajdziesz a stronka przydatna

edit a seryjne rowery rzaaadkokiedy sa z glowa skladane :) i to nieco inna bajka jednak i tam pioryetety sa zdecydowanie inne

: 09.05.2006 12:25:37
autor: -Przemooo-
ja polece single tracki :) mam takie sa lekkie i dosyc mocne ( street , dirt i lekkie fr)