super t problem-dobijanie

Rompek
Posty: 41
Rejestracja: 06.11.2004 19:45:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Rompek »

Zastanawiam sie na czym polega twoj problem i nie moge dojsc do tego...przeszkadza Ci ze amor pracuje plynnie ?? Ja nie zauwazam zeby moj super T jakos nagle sie zatrzymywal, nie ma uczucia jak bys nagle po 15 cm ugiecia walil w beton tylko plynna praca(i to wlasnie na dropach). Jak Ci przeszkadza to wymien sprezyny na twardsze, jak dolejesz oleju to z tego co wiem w cale Ci sie tak bardzo nie utwardzi amor, po prostu bedziesz mial efekt tego jak ty to mowisz "dobicia" po 12cm ugiecia a nie 15 cm.
Pozdro
maxxis24
Posty: 271
Rejestracja: 19.04.2004 11:45:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: maxxis24 »

Rompek

no coz, szkoda ze on nie ma regulacji tlumienia kompresji i tyle, tak mi sie wydaje :-)
Rompek
Posty: 41
Rejestracja: 06.11.2004 19:45:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Rompek »

maxxis24 pisze: no coz, szkoda ze on nie ma regulacji tlumienia kompresji i tyle, tak mi sie wydaje :-)
No nie powiem ze by sie nie przydało, :) ale co tu duzo mowic, ma sie to na co kieszen pozwala :). A ja i tak nie nazekam, jak dla mnie pracuje wysmienicie :P...
Pozdro.
andrut
Posty: 804
Rejestracja: 12.08.2004 07:09:03
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: andrut »

maxxis24 odezwij się dio mnie albo do valka, znamy się na widelcach, i pomożemy ustawić kiedyś
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

maxxis24 miałem ostatnio, tak, że juniora dobijałem z banego :|
mówie, kur** co jest :/ jak się okazało, przy wymianie uszczelek w innym serwisie, złożyli mi widelec na odwrót (całe bebechy) i dodalali jakiegoś motocyklowego oleju :/

Tylko to było przyczyną. Teraz po przeglądzie Jurek działa bajecznie :) Lepiej niż jak go kupiłem ;)
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

GÓRNIK pisze:ak się okazało, przy wymianie uszczelek w innym serwisie, złożyli mi widelec na odwrót (całe bebechy) i dodalali jakiegoś motocyklowego oleju :/

hmmm ciekawe w jaki sposób da sie poskręcać Jurka na odwrót ;] bardzo mnie to intryguje ;] no nie zeby sie czepiał .. ale sie kurde nie da ;]


A co do poziomów ze strony marcoka. Przy moim DJu 150mm było napisane 190ml .. wlałem 190ml i uginałem go max 130mm .. odlałem po 20 ml i było git ;] .. no ale to juz nie mój DJ
reoddai
Posty: 103
Rejestracja: 24.07.2005 18:07:45
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Post autor: reoddai »

Dolacze sie do topicu, a mianowicie mam Manitou Stance Blunt 150, czasami mam podobne wrazenie ze sie dobija a raczej zatrzymuje dosc twardo ale to nastepuje przy 140mm a nie przy 150 i zostaje mi tam jakies 20-25mm do konca lagow, ale praca mi sie podoba bardzo :) tylko sie boje czy przy wiekszej hopie czy dropie jak polece przez przypadek na przod to sie z nim nic nie stanie.
Kross Sign DS
http://www.pinkbike.com/photo/880154/ <= nowa wersja Signa DS
DangerousMike
Posty: 374
Rejestracja: 30.06.2004 19:57:33
Lokalizacja: The KRK
Kontakt:

Post autor: DangerousMike »

tez mam SuperT, tez na poczatku sie domykal na plaskim nawet, jak skurwysyn. kombinowalem troche z olejem, tak jak mowil Kamil, i rzeczywiscie da sie go ustawic idealnie. Wykorzystuje caly skok, a 4-6 mm przed koncem ugeicia sie zatrzymuje. Ja doskonale rozumiem problem <b>maxxis24</b>. pokombinuj troche, a napewno sie uda.
Ride-Sex-Eat-Ride-Sex-Eat-Ride-Sex-Eat....
http://www.northshore.friko.pl
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

motomysz taka była ekspertyza gościa w autoryzowanym serwisie Marzocchi. Powiedział, że sprężyny,kartridże itd. były na odwrót :|
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

no to super ten autoryzowany serwis ;] Tego nie da sie wsadzic na odwrot... Przekaz serwisantowi ze albo jest ******, albo jest cienki w ściemnianiu
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

zreszta to jeden z wielu powodow dla ktorego serwisuje sobie rower sam, łącznie z amorami, damperami itd...
Tassadar
Posty: 2188
Rejestracja: 11.08.2004 18:20:01
Kontakt:

Post autor: Tassadar »

maxxis24 pisze:Tassadar no to chyba lepszy amor do dh niz do fr, fakt mam go od niedawna calkiem, to dziwne uczucie bo przez pierwsze 15 cm ten amor ma liniowa charakterystyke pracy a wyrazna progresje czuc dopiero na mniej wiecej ostatnich 2 cm skoku, a to chyba nie jest za dobra charakterystyka do fr i dropow np. no bo co, walne dropa jakiegos 15 cm skoku wejdzie jak maslo i na ostatnich 2 cm ma to skompresowac??
dla mnie liniowa charakterystyka pracy jest wspaniała, fakt faktem mam w mojej skromniej z1 tylko 130mm skoku, co do dropów to tłumiki powinny trochę przychamować przy szybszym ugięciu
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
Grzesiu
Posty: 1333
Rejestracja: 02.12.2004 16:40:40
Lokalizacja: wy mieszkacie ??
Kontakt:

Post autor: Grzesiu »

ja tez mam super t i tak samo mi chodzi wykorzystuje całe 15 cm leciusieńko a ostatnie 2 cm sie utwrdza i nie sposób amorka dobić. Wczesniej miałem z150 tak smao hscv i przez 14cm amorek ceciał jak głupi a ostati 1 cm był twardy.
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
maxxis24
Posty: 271
Rejestracja: 19.04.2004 11:45:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: maxxis24 »

Grzesiu no wlasnie o to chodzi ze te 15 cm wykorzystuje bez oporu a potem cale uderzenie zatrzymuje na ostanich 1,5-2 cm chyba lepiej by bylo gdyby zaczynal sie utwardzac na powiedzmy 12-13 cm skoku a nie na 16
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A ze sie tak podczepie do tematu - jaki olej (lepkosc) lejecie do Super T? SAE 7,5 W, tak jak zaleca Marzocchi?
Rompek
Posty: 41
Rejestracja: 06.11.2004 19:45:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Rompek »

Tak dokładnie taki...ostatnio wymieniałem w swoim olej własnie na 7,5W i elegancko chodzi, ale wszystko zalezy od upodoban...jak jesteś cieższy niz 90kg to moze być lepszy olej o wyższej lepkosci...
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Waze 60 kg i jezdze amatorskie DH i enduro - wiec odpornosc na dobijanie jest dla mnie kwestia drugorzedna (liczy sie przede wszystkim czulosc i plynnosc) ;) Moze w tym wypadku warto sprobowac z 5W (probowal ktos?)...?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości