miziol pisze:stekuCzlowieku zastanow sie :) Przeciez jak hamujesz to chcesz miec jak najwieksza powierzchnie styku klocka z tarcza a jak je ;pozarzynasz papierem to w miejscu rys mozesz miec wszystko tylko nie powierzchnie styku :P Nie wspominajac o pogorszeniu wytrzymalosci tarczy (Koncentracja naprezen w karbach )
no okej, ale lekko papierem przetrzec to grzech? nodajciespokoj! po tym zabiegu, po jakims czasie i tak sie tarcza dotrze
ciekawostka o WD-40 , jak ktoś ma vbreaki to niech psiknie na klocki i na obręcz "wódą", osobiście testowałem. Pierwsze 3-4 hamowania są do D ale gdy się smar wytrze można zrobić stoppie jednym palcem
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
enduromaster pisze:ciekawostka o WD-40 , jak ktoś ma vbreaki to niech psiknie na klocki i na obręcz "wódą", osobiście testowałem. Pierwsze 3-4 hamowania są do D ale gdy się smar wytrze można zrobić stoppie jednym palcem
nie przecieraj tarczy papierem ściernym bo to ci gówno da tylko zniszczysz powierzchnie tarczy, tarcze musiasz odtłuścić a nnie zarysować
tarcze przecieramy papierem ścierny wtylko wtedy gdy są na niej jakieś zadziory