Strona 2 z 2
: 22.06.2006 23:21:20
autor: steku
miziol pisze:stekuCzlowieku zastanow sie :) Przeciez jak hamujesz to chcesz miec jak najwieksza powierzchnie styku klocka z tarcza a jak je ;pozarzynasz papierem to w miejscu rys mozesz miec wszystko tylko nie powierzchnie styku :P Nie wspominajac o pogorszeniu wytrzymalosci tarczy (Koncentracja naprezen w karbach )
no okej, ale lekko papierem przetrzec to grzech? nodajciespokoj! po tym zabiegu, po jakims czasie i tak sie tarcza dotrze
znam teorie karbu, ale bez przesady
: 22.06.2006 23:29:51
autor: enduromaster
ciekawostka o WD-40 , jak ktoś ma vbreaki to niech psiknie na klocki i na obręcz "wódą", osobiście testowałem. Pierwsze 3-4 hamowania są do D ale gdy się smar wytrze można zrobić stoppie jednym palcem
: 23.06.2006 19:37:36
autor: konex
enduromaster pisze:ciekawostka o WD-40 , jak ktoś ma vbreaki to niech psiknie na klocki i na obręcz "wódą", osobiście testowałem. Pierwsze 3-4 hamowania są do D ale gdy się smar wytrze można zrobić stoppie jednym palcem
dlatego niech matoły zostaną przy V-kach ;]
: 23.06.2006 20:07:35
autor: mAcieKz
to jest cośtakiego jak list do bravo od dziewczyny co sobie swieczke wkładała i jej kawałek został :D
: 23.06.2006 21:04:17
autor: Tassadar
to było z myszką*
: 23.06.2006 21:29:21
autor: Renio
nie przecieraj tarczy papierem ściernym bo to ci gówno da tylko zniszczysz powierzchnie tarczy, tarcze musiasz odtłuścić a nnie zarysować
tarcze przecieramy papierem ścierny wtylko wtedy gdy są na niej jakieś zadziory
: 23.06.2006 21:51:23
autor: kamil_dh
jonypi oj sie usmialem :D naprawde zdolna z Ciebie bestia:) ojojoj :)
mysle ze jak polejesz Kujawskim to odrazu przejdzie:)