Rama skrzypi na mocowaniu dampera ;(
Smarowac sprezyne? tez długo nie przetrzyma (jesli to faktycznie sprezyna)... najbezpieczniej i skuteczniej bedzie wyjac damper, zdjac sprezyne i na srube trzymającą sprezyne nalozyc jakas izolacje np. kawałek starej dętki - o tyle lepsze od smaru, ze nie zbiera syfu który moze leciec z tylnego koła...
a co do śrub wahacza, tez mialem przypadek, ze zamocno skrecone powodowaly strzelanie, myslalem ze to suport, rekalmowalem, cuda wianki etc... zalozylem nowy suport i znowu... wkoncu poluzowalem srube wahacza i sie okazalo, ze jest ok:P
a co do śrub wahacza, tez mialem przypadek, ze zamocno skrecone powodowaly strzelanie, myslalem ze to suport, rekalmowalem, cuda wianki etc... zalozylem nowy suport i znowu... wkoncu poluzowalem srube wahacza i sie okazalo, ze jest ok:P
www.feel-free.pl
własnie okazało sie ze to wachacz na 100 % ! hmmm nasmarowałem rano caly dzien było spoko a pod wieczór sie znowu zaczeło ;/ ;/ ... na łączeniach mam łożyska ślizgowe niewiecie czym to posmarowac zeby sie to tam trzymał ten smar czy jakas inna substancja i zeby nieskrzypiało bo jak dałem zwykłego smaru to po tygodniu sie zupka czarna zrobila i zygało ;/ .. prosze o pomoc :( cd ..
*** EnDurO RiDe ***
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
holla amigo!!!
może nie będzie za bardzo na temat ale...
złoty środek zwany WD-40 jest doskonały(prawie) ale nie do smarowania!
po kilku dniach nie ma po nim praktycznie sladu, ponieważ bardzo szybko się ulatnia. Słusznie ktoś zauważył, że używanie wd-40 powoduje usuwanie smarów stałych, co może być groźne dla niektórych piast i suportów, tulej na damperach itp. Jest to środek silnie penetrujący wypychjący wodę, doraźnie smarujący i zabezpieczający przed korozją. Do smarowania proponuję smary stałe np. z grupy STS. Jednak bez przesady, używanie smarów w nadmiarze w miejscach słabo uszczelnionych powoduje niestety powstawania brudnego błotka
może nie będzie za bardzo na temat ale...
złoty środek zwany WD-40 jest doskonały(prawie) ale nie do smarowania!
po kilku dniach nie ma po nim praktycznie sladu, ponieważ bardzo szybko się ulatnia. Słusznie ktoś zauważył, że używanie wd-40 powoduje usuwanie smarów stałych, co może być groźne dla niektórych piast i suportów, tulej na damperach itp. Jest to środek silnie penetrujący wypychjący wodę, doraźnie smarujący i zabezpieczający przed korozją. Do smarowania proponuję smary stałe np. z grupy STS. Jednak bez przesady, używanie smarów w nadmiarze w miejscach słabo uszczelnionych powoduje niestety powstawania brudnego błotka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości