Strona 2 z 2
: 02.09.2006 13:47:01
autor: Kruk
X-Fusion Vector PVA, ktoś chce to pisać !
: 02.09.2006 14:35:05
autor: yasiuuu
Smarowac sprezyne? tez długo nie przetrzyma (jesli to faktycznie sprezyna)... najbezpieczniej i skuteczniej bedzie wyjac damper, zdjac sprezyne i na srube trzymającą sprezyne nalozyc jakas izolacje np. kawałek starej dętki - o tyle lepsze od smaru, ze nie zbiera syfu który moze leciec z tylnego koła...
a co do śrub wahacza, tez mialem przypadek, ze zamocno skrecone powodowaly strzelanie, myslalem ze to suport, rekalmowalem, cuda wianki etc... zalozylem nowy suport i znowu... wkoncu poluzowalem srube wahacza i sie okazalo, ze jest ok:P
: 02.09.2006 18:46:56
autor: michal15
własnie okazało sie ze to wachacz na 100 % ! hmmm nasmarowałem rano caly dzien było spoko a pod wieczór sie znowu zaczeło ;/ ;/ ... na łączeniach mam łożyska ślizgowe niewiecie czym to posmarowac zeby sie to tam trzymał ten smar czy jakas inna substancja i zeby nieskrzypiało bo jak dałem zwykłego smaru to po tygodniu sie zupka czarna zrobila i zygało ;/ .. prosze o pomoc :( cd ..
: 02.09.2006 21:16:04
autor: konex
michal15 czyli tak jak przewidywałem...
: 02.09.2006 21:31:42
autor: michal15
no wydaje mi sie ze to wachacz ... niewiesz moze czym tam to nasmarowac czy jak ? bo to nie w środku skrzypi tylko na bokach gdzie dociska tył o przednią częsc ramy
: 03.09.2006 11:47:02
autor: lord_adi
michal15 ja kiedyś w starym fullu miałem to samo. Smarowałem to czym sie dało i nic nie pomagało. W końcu całe to łączenie wytarłem dokładnie szmatą i przestało skrzypieć :d
Spróbuj, może będzie tak jak u mnie :]
: 03.09.2006 19:15:34
autor: michal15
wycierałem i nic :( okazało sie ze rama pekla ehhh jeszcze na niej pojezdze a w zime bede reklamował ;/ ;/
: 03.09.2006 20:12:54
autor: kondzik16
lepiej teraz reklamuj niz pozniej. a pozatym niewiadomo czy reklamacja cos da...
: 03.09.2006 20:59:57
autor: gangsta
holla amigo!!!
może nie będzie za bardzo na temat ale...
złoty środek zwany WD-40 jest doskonały(prawie) ale nie do smarowania!
po kilku dniach nie ma po nim praktycznie sladu, ponieważ bardzo szybko się ulatnia. Słusznie ktoś zauważył, że używanie wd-40 powoduje usuwanie smarów stałych, co może być groźne dla niektórych piast i suportów, tulej na damperach itp. Jest to środek silnie penetrujący wypychjący wodę, doraźnie smarujący i zabezpieczający przed korozją. Do smarowania proponuję smary stałe np. z grupy STS. Jednak bez przesady, używanie smarów w nadmiarze w miejscach słabo uszczelnionych powoduje niestety powstawania brudnego błotka
: 03.09.2006 21:26:29
autor: michal15
pojawiły sie 3 pęknięcia na spawie poprostu sie spaw odrywa i idzie w zdłóz spawu :/ według mnie to wada fabryczna nieskakalem na tej ramie wiec niemogło pęknąc ... a jednak :/ ... fuckkk :(