Strona 2 z 6

: 25.09.2006 17:49:07
autor: piter krk
za 4000....OSZALELISCIE.................

: 25.09.2006 18:10:12
autor: Swistak1989
za 5500 mozna kupic nowe vp free ;D Ahh to vp free, mecxy mnie jak cholera :/

: 25.09.2006 18:12:27
autor: sudi
Wiesz... Piter krk ... 4000zł za rame pokroju demo 8 , z foxem dhx5.0/roco rc/swinger 6 way... i piastą, która sama w sobie tania nie jest (ok 250zł o ile się nie myle -jaki to model novateca??) ... pozatym pewną gwarancją, a nie tak jak u wielu innych marek - radź se sam... - ja myślę, że nie ma co się zastanawiać, bo chwilowo na rynku nie ma lepszej propozycji w tej cenie i nawet większej.. no chyba, że używki ... ale to sie nie liczy .
Poza tym 4000zł to cena sklepowa... a chłopaki w DC mają serce dla bikerów i o cenie zawsze mozna pogadać- tylko trzeba umieć, a nie wyśmiewać tak jak kiedys jedna osoba zrobiła : poszła do dc po rame, wysmiala cene i porównywała do innych marek (no teraz w sumie to mozna porównywać dc do santy i speców...i bynajmniej nie ceną) ... skończyło sie to tak sobie ...

Zresztą co tu gadać ... trza się przejechać :)

Pozdro!

: 25.09.2006 18:12:40
autor: konex
Swistak1989 Ale jest to 1500 różnicy, zwłaszcza że z DC dostajesz piaste pod oś 12mm, która kosztuje najmarniej 300zł także już prawie robią się z tego 2 tysie ;]
Do tego w VP-Free musi być jakiś kosmiczy suport...

: 25.09.2006 18:56:38
autor: Friki MUD
Ja tam mam CC i fajnie mi sie jezdzi na 6way'u.. nic mi sie nie zapowietrza nic mi sie nie jeebie i działa bardzo dobrze.
O rocco słyszałem dziwne opinie i napewno bym tego nie kupił...chyba zeby mi to zadarmo dali (i tak bym sprzedał heh)..
Serwis swingerków jest tani i nawet jesli coś sie popssuje to nie ma co płakać.

Mysle ze secik z 66tkami bedzie wypas.. mi ze shiverkiem tez daje rade ;)
pozdro

: 25.09.2006 20:24:20
autor: Swistak1989
Czy to oznacza, ze bede mial problem z korbami i np. nie wsadze sobie korb sainta do vpfree/?!! :O

: 25.09.2006 20:26:17
autor: sudi
Nom tak z deka może być jakiś problem... ale nie jest powiedziane, że musi :)

: 25.09.2006 20:27:49
autor: Swistak1989
Ja pierdziele, jedyna i sluszna rama i taki ******* problem... no normalnie sie zaraz zalamie psychicznie... :/

: 25.09.2006 20:30:05
autor: sudi
eee tam :] jak nie vp free to może tośke :P albo cane :] ale nie no -może nie będzie problemu jakiegoś większego :] a jak coś to zawsze można poszukać w ofercie innych pakietów i korb ( x-type w race face (szkoda, że evolve dh taki drogi :/ ) ...

Pozdro!

: 25.09.2006 20:31:07
autor: konex
Swistak1989 No na przykład od Hussefelta idzie suport z osią 128mm http://www.pinkbike.com/photo/792051/

Wiem że Saint dostepny jest z dwoma długościami osi, także oprócz regulacji podkładkami do mufy i napinacza możesz wybrać szerszą wersje ale pamiętaj o dopilnowaniu tego i sprawdzeniu przy zakupie.

Ja kupując swojego Sainta nie miałem wyboru

: 25.09.2006 20:36:17
autor: Swistak1989
Ja nie moge, dzieki, ze wspomniales konex o tym suporcie bo bym chyba padl na zawal jakby sie okazalo, ze nie moge miec saintow w vpfree, aczkolwiek jeszcze musze zobaczyc :D Pozdro.

: 26.09.2006 12:10:23
autor: piter krk
Poruwnujcie dalej dc do demo i sant,ja pierdole co za ludzie......zastanucie sie co piszecie,pozatym dampery w dc sa oemami niewiem czy wszystkie ale widzialem z tosy zepsutego dhx 5.0 air w srodku niemialo to nic wspulnego z foxem wiec zycze wam powodzenia pakujcie 4000 w jakies guwna....

: 26.09.2006 16:29:59
autor: Gość
A w VP3 oraz w Demo 8 dampery są nowiutkie spod igły, sprawdzane przez 100 testerów. A DC podobno robi dampery w mielcu i nakleja naklejki FOX!!!!!!!!!!!!!!!! Sam widziałem!!!!!!!

: 26.09.2006 16:32:36
autor: Swistak1989
Przeciez amortyzatory maja tak prosta budowe (tak mysle po tym jak zobaczylem moje 66 od srodka) ze to nie problem dla nich nakleic naklejke i wio do sprzedazy.... :/

: 26.09.2006 18:04:30
autor: sudi
Nie przesadzajmy może tak znowu . Fox dhx 5.0 ,swinger 6 way i roco rc to nirmalne oryginalne produkty z tamtejszych fabryk i normalna kolej rzeczym że są one w extra cenach bo dla producenta ramy, który kupuje 1000 sztuk amorów hurtowa to max 30-35% tego co my normalnie płacimy ...
Tak samo jest w innych markach, własnie typu spec, santa, giant... no choćby nawet Karpiel ... przecie sam sobie dampera nie wyprodukował, tylko musiał się on jakoś tam wyprodukować w innej firmie ...

Już pomijam, że podrobiony damper= zlinczowanie marki i wywalenie z rynku... bo przecież dla foxa nie byłoby trudnością się dowiedzieć skąd niby się biorą dhx 5.0 w ramach, które są sprzedawane na tych samych rynkach...a dampery takie spod tej marki nie wyszły.... już dawno by była afera i wogóle ...

Jeszcze wracajac do oemów - jakoś robi tak 95% marek na swiecie i wszyscy są zadowoleni... pozatym o ile sie nie myle to dc dodaje takze karte manitou/foxa/marcocha, bo dla utrzymania gwarancji w tych damperach są konieczne przeglądy terminowe - bynajmniej tak jest w manitou i sam mojego metela mam po przeglądzie gwarancyjnym i wbito mi to w papiery...

Zresztą nie ma co gadać...

A co do tego czy nas porypało z zakupem ramy za 4000zł od dc ... Niech mi ktoś pokaże NOWĄ ramę TEJ KLASY z TAKIMI DAMPERAMI I PIASTĄ, pewną gwarancją i w tej cenie (do 4100zł) - tylko bez żadnych promocjii i tego typu rzeczy.... bo ja myślę, że troche blado na rynku i dc akurat zrobiło extra robotę wciskając się w luke ramek do dh i mocnego fr rodzimego pochodzenia w tym przedziale cenowym ...

Zresztą opinie o samym sprzęcie, niech wydadzą osoby, które śmigają i śmigały już na cane corso... bo tak z obrazka to łatwo jest powiedzieć.... Loooook O. powiedział swoje zdanie, Friki Mud także ... Max Domage także już się gdzieś tu wypowiadał...


Co do prostoty budowy sprzętu -chwała za to, bo poprostu jest mniej gratów, które się psują. Co do samego 66 - jest to konstrukcja prosta, zwarta i dzięki temu świetnie pracuje i ma nieziemski stosunek wytrzymałości do ceny i ogólnie wytrzymałości... bo poprostu nie ma tu co nawalić z zasady... a jak już coś, to ew. naprawy i tuningi są banalne, więc każdy " Kowalski" sobie może z takim sprzętem poradzić ... zresztą ...tylu z nas już naprawiało swoje sprzęty i niemal każdy może potwierdzić, ze najprostsze działa najlepiej i najdłużej, bo w prostocie jest to ukryte piękno :]

Sorry, że takie długie...

Pozdro!

sudi

: 26.09.2006 18:09:00
autor: LoooooK O.
piter krk, a co zlego widzisz w porownywaniu DC z "demo i sant"? Moge sobie PORÓWNAĆ dwie rozne rzeczy ze soba i doszukiwac sie cech wspolnych albo wykazac wyzszosc jednej nad druga. Ja widzialem zepsute V-10, z mega luzami na ogniwach, ktorych nie dalo sie nijak zlikwidowac, poza tym mialy pogiete wahacze (stare roczniki) i czego to dowodzi? Ano tylko tego, ze ktos skatowal Sante V-10 i tyle. DHX 5.0 Air jest jak najbardziej katowalnym amorem, aaaa i oswiec mnie, co takiego wspanialego widziales w "prawdziwym" Foxie i czego to WSPÓLNEGO nie mial z oemowym?

Naucz sie jezyka polskiego, nie jest taki trudny, jesli sie jest Polakiem.

Moj Roco jak na zlosc nie ejst OEMem, co oczywiscie nie przeszkadzalo mu sie uszkodzic pierwszego dnia. Bogu dzieki, ze odpowietrzenie jego to kwestia 20 minut.

: 27.09.2006 10:09:22
autor: piter krk
LoooooK O. zobaczymy jak ramka bedzie po sezonie jezdzenia,bo do tej pory kazda po jakims czasie imitowala autobus przegubowy....i poczekajmy bo pewnie na przyszly rok bedzie calkiem inna kolekcja fulli
A tak wogule to za te peniadze to mozna bylo miec speca big hita 06 nowki z gwara 4600,a puzniej na promocji byly za 3600 z dhxem 3,raczej bardziej sprawdzona konstrukcja kto mial ten wie ze nawet 2-3 letnie sa w fajnym stanie maja swietna prace i przede wszystkim renome wyrobiona ,pokaz mi fulla dc 2-3 letniego poprostu rozpacz!!!!

: 27.09.2006 10:11:57
autor: piter krk
Zreszta kupujcie sobie duncony....pierdoli mnie to...

: 27.09.2006 10:50:32
autor: LoooooK O.
Wszyscy wiedza, ze fulle DC tak naprawde zaczely sie od tego sezonu lub raczej od 2005, od momentu wyjscia Akity. Jesli masz interes w obrazaniu sie na DC, to Twoj problem - ja nie mam. Mi osobiscie praca Big Hita nie odpowiada. "2-3 letnie" Big Hity moga miec np. prostowany wahacz, spawane okolice Horsta, pekniecie pod glowka - sluze przykladami. Co do innej kolekcji fulli DC na 2007 - widze, ze jestes "swietnie" poinformowany. Pomysl chociaz chwile, po co DC jezdziloby do Friedrichshafen z Cane Corso, Tosa Inu i Akitą, skoro chcieliby zmieniac ramy na 2007? Pomysl dlugo, bo widze, ze mozesz miec problemy z efektywnoscia tego procesu. Widzisz, masz takie "polaczkowe" podejscie, ze jak cos w Polsce robia, to juz to musi byc rozdawane za darmo (podobna gadka byla przy okazji ram Zumbi), producent nie ma prawa zarobic, bo jak przytnie na tym sto zlotych to jest zlodziejem. Nie wiem skad sie to w narodzie bierze, ale jesl iPiS wygralo wybory rok temu, to mnie juz nic nie zdziwi.

Wbij sobie do glowy, ze rozmawiamy o nowych ramach, ktore dopieco co weszly na rynek i nikt o zdrowycm rozsadku po 1. nie bedzie porownywal ich do dawnych produktow DC, po 2. nie mowi o wytrzymalosci tej ramy w perspektywie kilku lat, stawiajac gotowe wyroki.

I na koniec, gratuluje "kultury" wypowiedzi i pieknej ortografii. Polska jezyk trudna jezyk :P