Strona 2 z 2
: 04.10.2006 09:15:55
autor: Chrabał
dynuel, mam małe pytanko odnośnie CK - czy ośka w wersji heavy duty ma na końcu od strony tarczy jakieś ząbki na powierzchni styku z ramą, czy jest gładka tak jak w wersji aluminiowej ???
: 04.10.2006 09:30:11
autor: dynuel
oska ma zabki tak jak widac (moze nie dokladnie , ale zapewniam ze tak jest:) ) na tym zdjeciu
http://cgi.ebay.com/Chris-King-HEAVY-DU ... dZViewItem
a tak z czystej ciekowosci mozna wiedziec czemu pytasz? czy ma to jakis wplywa na uszkodzenie ramy czy cos? nigdy o tym nie myslalem no w zasadzie po takim piekielnie mocnym dokreceniu (nie pamietam ktory rozmiar imbusa, bynajmniej ten sam co do korb) slad zostaje
: 04.10.2006 10:15:13
autor: Chrabał
aha, no to może kiedyś się w takie coś zaopatrzę, na razie mam standardową oś 10mm na zacisk i ona niestety jest gładka od strony tarczy, tak jak to widać tu:
http://chrisking.com/hubs/ISO_disc_imag ... SORear.jpg
- czasem boje się że może się przesunąć w ramie przy jakimś krzywym lądowaniu, na szczęście jak dotąd nie miałem żadnych problemów.
: 05.10.2006 18:41:56
autor: gwarek
wojtek1111 mavic ex729 + piasta dt hugi fr + bardzo cięzkie szprychy jakimi są alpina 3 i koło wychodzi lzejsze o jakies 150 gram od deemaxa i jest tansz eo duuzo wiecej kasy , a jeszcz ebys zapodał szprychy dt revolution to już wogóle byś miła leciutkie kółeczko do extreme fr/dh
: 05.10.2006 21:45:59
autor: Swistak1989
Ja zlozylem kolko na 32 szprychy Mavic ex729 + alpina 3 + DT Swiss Cerit i wyszlo cale kolo 1414g. Sadze, ze to calkiem dobra waga jak na kolo za 600zl :)
: 05.10.2006 22:11:33
autor: freeride123
demax miekie gówno
: 05.10.2006 22:53:17
autor: Swistak1989
freeride123 pisze:demax miekie gówno
- podsumował freeride123 :P
: 06.10.2006 07:22:33
autor: wojtek1111
dobra dzięki ziomki :) to sobie poskładam kółka :) jeszcze do tego mostek thomson elite x4 i kiera easton'a i będziebardzo lekki sprzęt :)
: 06.10.2006 10:10:02
autor: Dxx
i bardzo dobry wybor;]