Strona 2 z 3

: 07.11.2006 20:44:00
autor: laserini
skoro hope to najwieksze gowno to czemu peat ich uzywa??

: 07.11.2006 20:45:42
autor: kondzik16
laserini bo jest jednym ze sponsorów. tak działa wielki świat biznesu kolego... jakby promax byl jego sponsorem, to pewnie tez by smigal na promaxach.

: 07.11.2006 20:50:57
autor: laserini
zgadzam sie co do hayesow ale moj znajomy ma mono m6 i jesli onie chodzi to nie spotkalem sie z mocniejszymi heblami a grimeca w dh to chyba jakis zart!!! a moze wy nie wiecie co to jest zjazd??

: 07.11.2006 20:55:09
autor: laserini
podkreslam w temacie chodzi o sciganie w zawodach gdzie liczy sie kazda sekunda to jest DH a nie fr jak wiekszosc opisuje. a co niektorzy pisza ze ich hamulce nawet zjazdu nie widzialy!

: 07.11.2006 21:15:09
autor: Ufik
laserini pisze:a moze wy nie wiecie co to jest zjazd??
haha, jak jestes taki hardcorowy to po co hample w zjezdzie. Kto hamuje ten przegrywa! :D

lord_adi: a widziales jego tarcze? Wentylowana, prawie taka jak w samochodzie, mi sie tam podoba:p

: 07.11.2006 21:25:19
autor: Korean_Boy
kondzik16 pisze:pewnie tylko tobie sie wydaje ze jest to dobry hamulec...
pewnie tylko tobie sie wydaje ze te hamulce sa do dupy.

a tak btw to widze ze z DH to ty duzo wspolnego nie masz wiec nie widze sensu twoich wypowiedzi w tym temacie.

: 07.11.2006 21:33:17
autor: piotrex
Alyrypampajezdziles na m6?nie oceniaj firmy po jednym egzemplarzu,jednego wypustu...
laseriniskoro wszystko wiesz lepiej i jestes taki cwany to po co ten temat?
grimeca sys8 dziala b.fajnie,sys12 ma wieksza sile.jesli nie spotkales sie z mocniejszymi heblami niz m6 Twojego kolegi to albo ma jakis wyjatkowy egzemplarz,albo z mala iloscia hebli miales w zyciu do czynienia.Bo m6 jest dosc nieudanym modelem-trafiaja sie modele bardzo dobre,ale trafiaja sie (i to za duzo jak na dobra firme) egzemplarze "dosc" zawodne (tego konkretnego modelu).

: 07.11.2006 21:34:17
autor: froger34
kady co o hayesie mowi ze jest do dupy pewnie miał znim mało wspolnego zauważyłem ze zawsz ejak jest temat o hamulcach to te same osoby zawsze go odradzają.. nie wiem dlaczego ale ja jak go miałem to nie miałem zadnych problemów.. co prawda jedynieorginalne okłądziny sa do dupy ale po wymianie na nowe lepsze hamuje bdb.

: 07.11.2006 22:46:39
autor: lord_adi
Ufik no tarcza fajna :] A widziałeś tą tarcze nową z m6?
http://fotos.mtb-news.de/fotos/showphot ... oto/300262
Ta to jest dopiero fajna. :D

laserini
laserini pisze:ale moj znajomy ma mono m6 i jesli onie chodzi to nie spotkalem sie z mocniejszymi heblami
W takim razie czemu nie weźmiesz m6?

: 07.11.2006 23:05:57
autor: gwarek
Roman_MaxxAlyrypampa powiemtak :pirdolicie takie głupoty że sie ze śmiechy zejbać można. ty alcostam to po czym stwierdasz ze hope to najwieksze gówno?? napewno po sile hamowania i modulacji jak wszysy znawcy, albo jeszcz elepiej twój "ciepły" koleżka powiedizał że to gówno i ty też tak mówisz bo on tak powiedział

piotrexmasz racje co do hopów, kumpel ma m4 na przodzie i jest słaby bardzo inny też ma na przodzie i jest prawie tak mocny jak m6

: 07.11.2006 23:28:24
autor: lord_adi
gwarek pisze:piotrexmasz racje co do hopów, kumpel ma m4 na przodzie i jest słaby bardzo inny też ma na przodzie i jest prawie tak mocny jak m6
Ale jak to qrde możliwe że mamy 2 takie same hample, jeden działa zajebiście a drugi słabo hamuje? Musi być jakiś powód, a jakoś nie chce mi sie wierzyć ze to hampel jest *******.

(gwarek to twój rozwalony swinger na PB?)

: 07.11.2006 23:33:59
autor: !^_BYKU_^!
lord_adi tak to jego ten swinger

: 07.11.2006 23:47:43
autor: gwarek
lord_adi nom że niby to mój, w sumie wszystko ok jest tylko sie gwint na łoku pękł, wszystko będzi ewymienione i będzie jak nowy, a spręzyna choć wygląd ana skrzywioną to jest idealnie prosta wiec spoko serwis wmiare wyjdzie

: 08.11.2006 00:36:45
autor: Spectrum90
kondzik16 - masz racje, że hayesy to samobójstwo

piotrex - hope jest odpryskiem technologicznym i wiele użytkowników którzy mieli m6 a potem 7 to mówią, że 7 dorównują m6 albo i nawet przewyszają pracą (czyli ilośc tłoczków nie oznacza, że hampel będzie zajebiście hamował tylko wykonanie i dlatego avid kosztuje w USA tyle co m6 czy nawet więcej. piotrex pojeźdz najpierw na tych hamplach albo je rozbież, żeby mówić, że m6 jest o niebo lepsza
od 7 ;/, acha i wole serwisować 7 bardziej niż m6 bo 7 jest w pełni rozbieralna a ciało m6 jest jednolite że to tak nazwe :]

BTW piotrex mam małe sponsorwto od hopa a jeźdze na 7 a hopa mam tylko piasty

ogólnie jak ci nie zależy na kasie to bież 7 a jeszcze jak ci nie zalezy na wadze to pakuj w code, już dużo osób w USA kupiły code i wychwwalają je w niebo i do tego przewód i wszystkie inne części do przewodu z goodridge i będziesz w niebie

: 08.11.2006 01:29:07
autor: LooK O.
Nikom zbanowal mi znowu IP i starsznie chce pokazac, jaki to pan jest, tlyko pytanie: po co? Jeno on zna odpowiedz...

A o co chcialem spytac, Spectrum90, jakie to przewody? Czyzby cos sztywniejszego i mocniejszego, niz standardowe kable do Code?

: 08.11.2006 04:26:19
autor: Spectrum90
Goodridge to są moim zdaniem najlepsze przewody hydrauliczne na świecie, ale są cholenie drogie. Technologia jest stosowana z motorów i te przewody są bardziej giętkie i mocne, najbardziej efektywne przekazywanie energi do hampla itp, czyli to co można się spodziewać od najlepszych przewodów do hampli na świecie. Kolejny + to że maja kilka kolorów i wszystkie te fittingi też robią i sprzedają w różnych kolorach (anoda), ogólnie je chce kupić czerwone bo chce zrobic moją v10 na kolory patriotyczne :). Slyszałem, że mają bardzo dobre klocki hamulcowe, ale tylko do kilka zjazdów się nadają
Oto link

http://www.goodridge.net/usa/mountainbike.htm

Ogólnie o ile wiem to w europie trzeba je ściągać z anglii

Otwórz link z nazwą Brakelines Catalogue

: 08.11.2006 09:10:48
autor: Roman_Maxx
piotrex wiele firm ma główna produkcją i biznes nastawiony na coś innego a jak mają wona kase na dodatkowe projekty + grupę zapalenców to robią coś do MTB. Kiedys b ył to dobry mofel bo firmy rozbiące np dla lotnictwa jak Hope, AC, WTB miały doskonałe materiały i maszyny CNC. Teraz świat poszedł dużo dalej i to już n ie wystarcza, bo trzba mieć ciały kontakt z uzytkownikami i analizowac i wymagania. tylko taka metoda powstają dobre i trwałe produkty. A co do sponsoringu to taki chwyt marketingowy, bo wielu ludzi wierzy w to że najlepsi prosi jak jeżdza na danej marce to jest ona najpelsza a to nie tak...
Nie zawsze ale przewaznie, jak sponsor daje to się jeżdzi i rozwala bo i tak wymienia a od problemów technicznych jestg grupa mechaników.

Co do tych wszystkich co piszą nie faktami a bluzgami to powiem tak, pojeżdzijcie więcej po prawdzaiwych stokach DH to pogadamy - z hamplami jest tak..
Jakośc pracy hamulca jest zależna w następujących czynników;
30% prawidłowa instalacja
20% prowidłowa regulacja
50% konstukcja hamulca

A i jeszcze jedno Goodridge to faktycznie najlepsze przewody hydrauliczne na jakich jeżdziłem, można je założyć do większości hampli i poprawić tym samym ich pracę.

: 08.11.2006 10:28:44
autor: Tassadar
Naprawdę myślisz że Prosi nie jeżdżą na tym co dostaną? bo ja myślę że pros niema najmniejszego problemu ze sponsoringiem, i wybiera to co chce...
oczywiście są wyjątki, sponsorowane filmy itd.
kondzik16 pisze:hayesy to samobójstwo...
Na magach śmigają dh od lat i one naprawdę wytrzymują dużo, możesz mówić że to shit ale jak kupisz używany 3 lata hamulec to się nie dziw że coś sie psuje, a hfx no cóż...

na czym polega "łatwość w serwisie shimano" ?!

Hope to inna klasa cenowa, napewno są lepsze pd magów

Jucy 7 - może i dobre, nowa konstrukcja, niewiem ;|

magura oro - też nowa konstrukcja, robią lepsze wrażenie od Jucy7, ale też niewiem ;|

gustv... poco tyle pisze, było tyle tematów o hamulcach...

: 08.11.2006 12:03:54
autor: piotrex
Spectrum90nie wkladaj mi w usta czegos czego nie powiedzialem.jezdzilem na kilku egzemplarzy m6 i tak jak napisalem w poprzednim poscie-dla mnie jest to nieudany model,bo albo sie trafia na egzemplarz ktory dziala,albo nie i wtedy jest problem.a przy cenie jaka trzeba zaplacic,jest to raczej niedopuszczalne.serwisowal inne hope'y (najwiecej m4) i nie bylo to wielce problematyczne.
gdybym mial wybierac miedzy m6 a avidami 7 to kupilbym avida (ale najchetniej hope'a m4),mimo to ze w ciagu 6 tygodni pracy w londynie odsylalem na gwarancje 3 albo 4 takie heble do producenta bo sie jebaly bez wyraznego powodu.hitem sezonu byla walka z avidem 5 ktory byl w specu kolesia ktory jest zawodowym mechanikiem.3 mechanikow przez jakies 90minut sie meczyly z tym heblem zanim poszedl na gwarancje.to sa jakies jaja przeciez.
3 razy spotkalem sie z avidem ktorego zacisk byl zle "spasowany"-nierowno.Fajnie? 2xavid juicy 7carbon i raz juicy 5.

co do Twojego malego sponsorowania przez hope'a-no i co z tego wynika dla mnie :)?ja zamiast juicy 7/code'ow kupilbym m4 :).

Roman_Maxxna takiej samej zasadzie zaczal dzialac Dainese,Marzcocchi (bo przeciez zaczynali od amorkow do mx),Clim (robi heble do TGV m.in.) i Brembo.

Co do prosow-to inny temat.Mysle ze ich hamulce,przerzutki nie maja wiele wspolnego z seryjnymi produktami,wiec mowienie ze "Peat" na nich jezdzi nie jest dla mnie ZADNYM argumentem...