Strona 2 z 3

: 12.11.2006 09:01:13
autor: LinksFR
ja mialem juz 4 double tracki (w tym 3 na przodzie bo bawilem sie z rozmiarami obreczy) i zadnego nie musialem centrowac... byly najpierw na dt championach pozniej na alpinach III, pierwsze mialem w 2004 roku kiedy sie totalnie workokartoflowalem i robilem dziwne rzeczy typu niedoloty z bunnego na schodki na srednio napompowanej obreczy, ladowania ze skreconym przodem, rozne dziwne gleby - no i nic.
duzo mowi jedna historia gdzie stalem z rowerem prostopadle do kierunku jazdy i rzucilo go po ladowaniu dirtu, przywalil pedalem w mojego double tracka przedniego... junior sie w polkach przestawil a obrecz byla idealnie prosta

na koniec wypadalo by sprostowac wypowiedz BorkaSC - double track 26" wazy 740g a nie 850, tyle to waza double wide'y

: 12.11.2006 10:19:20
autor: konex
Hec<JABIKES> Bo dla serwisantów robienie Dt Swiss-ów to czysta przyjemność, widziałeś jak one są zaoczkowane... Nie widziałem drugiej tak precyzyjnie wykonanej i pęknej obręczy!

bronek1301 Wszędzie gdzie odrobine ponegocjujesz...;] To tylko 12% taniej.

: 12.11.2006 10:36:47
autor: 3,143k4r2
Osobiscie nie mialem stycznosci z ta obrecza. Ale myslalem nad zakupem jej lub ex729. Zdecydowanie padlo na mavica nie tylko ze wzgledu na marke itd. konkretni riderzy z lodzi narzekali ze te obrecze po prostu rozsypywaly im sie w gorach ... moze przypadek a moze nie .. wolalem nie ryzykowac z maviciem nie mialem nigdy problemos

: 12.11.2006 10:42:42
autor: Hec<JABIKES>
3,143k4r2 Ja sie zastanawiam nad DT swiss bo 50% tanej sa, czyli 99zl, a na mavicki nie moge sobie pozwolic narazie..

Nad Single track tez myslalem, ale ze waga nie jest bardzo istotna a Doubletrack o 30 zł drozszy to jak cos DT. Widze ze skrajne opinie na temat swissow... ehh ciezko mi bedzie zdecydowac.

: 12.11.2006 10:47:00
autor: konex
Hec<JABIKES> Miałem Single Track'a i Dt swiss-y, z tych dwóch zdecydowanie Dt
W stosunku do S-type też Dt bo się tak nie gną...
Inna opcja to klocowaty Double Track, ale to już obręcz czołg w kwestii wymiarów i wagi do tych powyżej

: 12.11.2006 14:51:26
autor: Swistak1989
"double track 26" wazy 740g a nie 850"- w zyciu nie slyszalem wiekszej bzdury, 740g to wazy double track ale na 24", natomiast na 26" wazy 880g... Wazone byly wiec tutaj nie ma co dyskutowac.

: 12.11.2006 18:12:11
autor: LinksFR
Swistak1989 jak wazone to ok ;]

: 13.11.2006 12:55:53
autor: cytch
jak bym mial wybor pomiedzy dt swiss a double track to bral bym dt swiss. mam na alpinach jezdze caly sezon i zero problemow, mocniejsza bedzie tylko mavic ex729.

: 13.11.2006 14:25:58
autor: Tassadar
B_Barczul pisze:podobno dt swiss są mięęęękkie tzn. ciągle się wgniatają
co nie znaczy że się nieda wyprostować... poprostu to są obręcze do fr, a nie do lądowania bokiem i tp.

: 17.11.2006 14:47:51
autor: yasiuuu
a ja mam zapytajke co do obu obręczy;

jaka jest ich szerokość (dokładnie)? i czy DT Swiss występuje w rozmiarze 24"?

: 17.11.2006 15:17:32
autor: konex
yasiuuu tylko 26"
szerokosci Ci dokładnie nie powiem ale coś miedzy single trackiem a s-type. nie jest ani wąska, ani bardzo szeroka.

: 17.11.2006 15:42:42
autor: Swistak1989
ok, dzisiaj moze bede w sklepie rowerowym to pomierze, wieczorkiem napisze czy mi sie udalo czy nie :)

Pozdrio :D

: 20.11.2006 13:19:53
autor: cytch
szerokosc dt fr6.1 to 32mm, wysokosc 24mm

: 20.11.2006 14:39:21
autor: Roman_Maxx
Jestem po pierwszym sezonie na obręczach DT Swiss wersja czarna i mogę powiedzieć coś z praktyki;
PLUSY - mocna i lekka obręcz ale raczej FR
- moje tak jak inni koledzy pozaginałem ale nie ma w dalszym ciągu żadnego bicia, fakt że koła są zaplecione w serwisie DT Swiss na szprychach DT Swiss

MINUSY - za wąska jak na opony 2,5 cala typu Maxxis itp. DT Swiss to jedyna obręcz, gdzie opona drutowa rozmiarze 2,5 daje się zdjąć rękami (właściwie to spada po zejściu powietrza)
- otwory wiercone orginalne przez szwajcarów nie pozwalają na założenie grubej dętki DH (musiałem rozwiercić o 0,15mm)

Suma sumarym, dobra obręcz do FR ale nie DH.
-taka obręcz w Leogangu kosztuje 72-Euro

: 20.11.2006 14:45:12
autor: maNS1
sam na zime mysle zeby odchudzic przedewszystkim kola u siebie bo sa w pytke ciezke az za ciezkie
siodlo lekkie no i amorek PIKE albo dj i mysle ze troche zbije z wagi

: 21.11.2006 13:24:22
autor: cytch
Roman_Maxx to zdecydowanie bardziej oplaca sie kupic w polsce.
ja mam fr6.1 z irc kujo dh 2.35" i jak na razie nie mam problemow z wgnotami na obreczy. nie spada takze z obreczy przy malej ilosci powietrza, a zdazalo sie juz jedzic na ok. 0,7bara.

: 21.11.2006 16:06:22
autor: Roman_Maxx
"cytch" nie mówiem, że spada samoczynnie ale jest to conajmniej podpadjące, że na obręczach DT Swiss jak spuszczę powietrze np. bo złapałem snaka, to jak z żadnej innej obręczy zdejmuje oponę rękami bez użycia łyżki. Myślę, że DT Swiss są nie dostosowane do opon DH, czyli 2,5" 3,0" a może na węższych jest wszystko OK!

: 21.11.2006 16:08:16
autor: konex
Roman_Maxx ja jeździłem na tiogach 2.1 i marzochach 2.6, jeszcze oponach 2.3. w miedzy czasie. Z żadną nie miałem problemu ze spadaniem
ale fakt, na 3.0 jest na pewno za wąska

: 21.11.2006 16:08:19
autor: Roman_Maxx
A co do ceny to był tylko przykład, że chłopaki z ARMARU mają bardzo dobre ceny na DT Swiss - wszędzie w ościennych krajach każdy produkt DT jest droższy niż w Polsce.