Damper Fox DHX 3.0 Problem
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
- Lokalizacja: risca
- Kontakt:
Witam ponownie...:) Pierwsza rzecz to sprezyna do Twojej wagi to 500lbs(dokladnie 477lbs). Jezeli nie jestes pewien czy shock jest zapowietrzony sciagnij sprezyne i ustaw reb na full slow, scisnij i zobacz jak wraca, czy bardzo powoli i czy NIC nie slychac(jestem przekonany ze jest wymieszany jak tak latwo dobija, ale jak nie widze to nie mowie na 100%:) Ale nie martw sie, na shocka masz rok gwarancji i MUSZA ci go naprawic za FREE( chyba ze sa jakies uszkodzenia mechniczne, odpryski na shaft-cie itp), wiec nie daj sie i walcz o swoje, jak bedziesz mial problemy daj znac... Co do montowania w stinku nie moglem znalezc tej info nigdzie ale jak poczekasz do 2 stycznia to Ci odpowiem (konsultacje z wszystkowiedzacymi:). Pozdrawiam
pit_mojosusp Ok, poczekam do 2, teraz zimno a ja łatwo się przeziębiam więc teraz nie jeżdze.
Panowie, zrobiłem tak jak polecał pit_mojosusp czyli wyjąłem damper, zdjąłem z niego sprężyne, ustawiłem kompresje na max i scisnąłem, zmierzyłem stoperem ile mu zajmuje pełne rozprężenie i czas wynosi ~28sekund. Żadnych dźwięków przy tym nie wydaje, próbowałem tak kilka razy za każdym razem, czas oscylował kolo 30s. Więc chyba nie jest zapowietrzony jak bez sprężyny taki zamulony...
Panowie, zrobiłem tak jak polecał pit_mojosusp czyli wyjąłem damper, zdjąłem z niego sprężyne, ustawiłem kompresje na max i scisnąłem, zmierzyłem stoperem ile mu zajmuje pełne rozprężenie i czas wynosi ~28sekund. Żadnych dźwięków przy tym nie wydaje, próbowałem tak kilka razy za każdym razem, czas oscylował kolo 30s. Więc chyba nie jest zapowietrzony jak bez sprężyny taki zamulony...
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
- Lokalizacja: risca
- Kontakt:
hmm... Wyglada na to ze olej jest oki i uszaczelki w damperze tez...wyglada na to ze masz roblem z kompresja(Twoja 'kompresja' to jest (rebound damping) czyli tlumienie powrotu a masz problem z kompresja(compression) czyli ze sciskaniem shocka). Z tego co piszesz to juz wiecej nic nie wymysle i sam tego nie naprawisz bo trzeba go bedzie otworzyc...prawdopodobna przyczyna to: ktorys z tzw shims(czyli takich jakby podkladek/nie wiem jak sie nazywaja po Polsku/ ktore masz po obu stronach tloka, z jednej strony compression a z drugiej rebound) ulegl uszkodzeniu albo nie zostal poprawnie zlozony w fabryce. Wiec jezeli damper byl nowy a ty jak mowisz miales napompowane 150Psi i to jeszcze na za twardej sprezynie i olej jest okay musi byc cos nie tak w srodku. zanies shocka do sklepu z karta gwarancujna i musza go naprawic:) Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości