Damper Fox DHX 3.0 Problem

pit_mojosusp
Posty: 35
Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
Lokalizacja: risca
Kontakt:

Post autor: pit_mojosusp »

Witam ponownie...:) Pierwsza rzecz to sprezyna do Twojej wagi to 500lbs(dokladnie 477lbs). Jezeli nie jestes pewien czy shock jest zapowietrzony sciagnij sprezyne i ustaw reb na full slow, scisnij i zobacz jak wraca, czy bardzo powoli i czy NIC nie slychac(jestem przekonany ze jest wymieszany jak tak latwo dobija, ale jak nie widze to nie mowie na 100%:) Ale nie martw sie, na shocka masz rok gwarancji i MUSZA ci go naprawic za FREE( chyba ze sa jakies uszkodzenia mechniczne, odpryski na shaft-cie itp), wiec nie daj sie i walcz o swoje, jak bedziesz mial problemy daj znac... Co do montowania w stinku nie moglem znalezc tej info nigdzie ale jak poczekasz do 2 stycznia to Ci odpowiem (konsultacje z wszystkowiedzacymi:). Pozdrawiam
Nerwus
Posty: 347
Rejestracja: 17.11.2006 23:19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Nerwus »

pit_mojosusp Ok, poczekam do 2, teraz zimno a ja łatwo się przeziębiam więc teraz nie jeżdze.

Panowie, zrobiłem tak jak polecał pit_mojosusp czyli wyjąłem damper, zdjąłem z niego sprężyne, ustawiłem kompresje na max i scisnąłem, zmierzyłem stoperem ile mu zajmuje pełne rozprężenie i czas wynosi ~28sekund. Żadnych dźwięków przy tym nie wydaje, próbowałem tak kilka razy za każdym razem, czas oscylował kolo 30s. Więc chyba nie jest zapowietrzony jak bez sprężyny taki zamulony...
pit_mojosusp
Posty: 35
Rejestracja: 16.12.2006 22:19:44
Lokalizacja: risca
Kontakt:

Post autor: pit_mojosusp »

hmm... Wyglada na to ze olej jest oki i uszaczelki w damperze tez...wyglada na to ze masz roblem z kompresja(Twoja 'kompresja' to jest (rebound damping) czyli tlumienie powrotu a masz problem z kompresja(compression) czyli ze sciskaniem shocka). Z tego co piszesz to juz wiecej nic nie wymysle i sam tego nie naprawisz bo trzeba go bedzie otworzyc...prawdopodobna przyczyna to: ktorys z tzw shims(czyli takich jakby podkladek/nie wiem jak sie nazywaja po Polsku/ ktore masz po obu stronach tloka, z jednej strony compression a z drugiej rebound) ulegl uszkodzeniu albo nie zostal poprawnie zlozony w fabryce. Wiec jezeli damper byl nowy a ty jak mowisz miales napompowane 150Psi i to jeszcze na za twardej sprezynie i olej jest okay musi byc cos nie tak w srodku. zanies shocka do sklepu z karta gwarancujna i musza go naprawic:) Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości