Strona 2 z 2

: 04.02.2007 17:01:18
autor: Dziadas
już sam temat mnie rozwalił:P hehe "tłusty olej" ciekawa sprawa a widziałeś nie tłusty?

Po drugie był czarny z uzytkowania nie dużó wystarczy żeby zmienił kolor. Troche syfu jazda w deszczy jednak są uszczelki ale zawsze coś sie przedostanie:) U mnie też jest czarny:P ale niezauważyłem różnicy żeby jakoś inaczej chodził:P PO pierwsze 10W40 przykładowo oznacza własciwosci oleju działające w danej tem 10 to w niskich a 40 to w wysokich to ogólny opis niezależnie od tego wiadomo że ma smarowa ci jak najbardziej jest potrzebny do tłumienia które jest zależne od gęstosci oleju:)

: 04.02.2007 17:05:35
autor: Zbigi666
pfff ,a co mialem dac temat :najtlustsze oleje do amora ? przeciez wiadomo co mialem na mysli,no przynajmniej kazdy do tej pory domyslil sie ;]

: 05.02.2007 10:13:55
autor: sck
NIN: fabryczny olej w marzochach to spectro golden.

Zbigi666: zbyt gesty olej moze rozwalic uszczelki. przy gwaltownym sprezeniu po prostu nie zdazy sie przecisnac przez tlumik i "znajdzie" sobie inna droge ujscia.

Dawid_0: jakikolwiek amor bym nie rozbieral to smaruje uszczelki wazelinka marcocha. ma to znaczenie podczas montazu, zeby nie trzec nimi "na sucho".

Dzidas: "tlusty" w odniesieniu do innych olejow. przykladowo zamocz sobie palce w amortyzolu i popocieraj je troche. potem zrob to samo castrolem. czujesz roznice?

: 08.02.2007 19:30:08
autor: Zbigi666
kupilem olej rock shox redrum,kosztowal duzo,ale amor chodzi pieknie!jezeli bedziecie mieli taki problem to bierzcie redruma !