FreeMan
Posty: 856 Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:
Post
autor: FreeMan » 17.02.2007 16:26:00
xt bo najlzejszy:)))
????
wookie85
Posty: 8615 Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:
Post
autor: wookie85 » 17.02.2007 16:54:07
i xt najlepiej wypada pod wzgledem sztywnosci z tego co wiem wiec wzial bym xt
www.mm-foto.pl
Bomber_GD
Posty: 429 Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Bomber_GD » 17.02.2007 18:38:59
dobra czyli widze ze lx odpada a jak sie ma xt do hone ?
ThoRx
Posty: 1691 Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:
Post
autor: ThoRx » 17.02.2007 20:46:30
hone to to samo co lx, jednak sa 2 roznice:
1. hone ma inserty na gwinty osiek pedalow
2. inny kolor
XT to wyzsza klasa, lzejsza, sztywniejsza
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Bomber_GD
Posty: 429 Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Bomber_GD » 18.02.2007 11:51:41
czyli widze jednoznacznie ze xt :)
Bomber_GD
Posty: 429 Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Bomber_GD » 18.02.2007 18:05:11
to w takim razie chyba kupie xt tylko powiedzcie mi jaka dlugosc ramion 175 czy 170 jak to wplywa na dzialanie napedu i co jakie ramiona sa lepsze do racingu dluzsze czy krotsze ?
ThoRx
Posty: 1691 Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:
Post
autor: ThoRx » 18.02.2007 19:05:09
Dłuogosc korb nalezy dobrac odpowiednio do dlugosci nog i odleglosci suportu roweru od ziemi. Wraz ze wzrostem dlugosci korb maleje kadencja a takze maleje ich sztywnosc i odlelosc pedalow od podloza.
Sam wybierz ;)
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości