Strona 2 z 2
: 28.07.2004 00:33:27
autor: -=GrindeR=-
niedlugo powinna wejsc kolekcja 2005, bo juz sa przeceny na modele 2004 (nawet w naszym kochanym gregorio)
moze wrzesien?
: 28.07.2004 00:50:43
autor: groochas
Nie wiem z jakiego materialu musialaby byc rura sterowa i korona zeby wytrzymac 170 mm skoku... Jak na moj gust beda sie sypac jak zapalki...
: 28.07.2004 01:07:06
autor: kasper22
pozyjemy zobaczymy :) do myslenia daje tez wysokosc tego 66 ktora wynosi 59,5 cm !! nawet Junior T tyle nie ma jak narazie to mi sie podoba :) zobaczymy po jakims czasie w praktce
: 28.07.2004 01:16:19
autor: Maciejunio
Do niedawna mialem zamiar kupic sobie Z150 bo potrzebuje troche wiecej travel a jest to raczej jedyna propozycja na 1 i 1/8 incha ale sie wstrzymalem i poczekam na Bomberka 66. Raczej sie nie martwie o sztywnosc. Powinno byc ok. Moj kumpel jezdzi na Shermanie Breakoucie ze 170 mm skoku i nie ma z nim najmniejszych problemow co do sztywnosci. A nie jezdzi nim po parku tylko jest dosc ostro traktowany.
A jak pogodze sie z tym ze skonczy sie podjezdzanie o wlasnych silach pod gorki to moze bedzie 888....
Mysle ze juz na jesieni bedzie mozna kupic nowe Bombery. Zwykle na koniec sezonu wchodza nowosci na nowy rok (juz mozna kupic czesc manitou na 2005). A cena? Napewno troche drozej niz z150 i taniej niz 888. Strzelam ze bedzie cos okolo 1000-1200 cdn.
: 28.07.2004 08:53:02
autor: Endrjuz
Z tego co wiem to B 66 ma mieć możliwość wyboru skoku 150 lub 170 mm. No i rura sterowa ma mieć 1,5 cala czyli raczej nie dla wszystkich ten amorek. Źródło wiedzy to MagazynRowerowy. Mam nadzieję, że jednak ten amorek będzie też na 1,1/8 bo sam bym z chęcią go wstawił do swojego bika.
: 28.07.2004 09:06:32
autor: koko-dżambo
Niedawno kupiłem sobie amorek marzocchi na 2004 rok i dostałem polską instrukcję na rok '04 i oryginalną na '05 !!! :D
Z tego co tam wyczytałem to będą / są ? 3 wersje 66 ( tak jak 888 )
Oprócz 66 i D-Street 24'' to będzie jeszcze jeden nowy amor - All Mountain ( o ile się nie mylę ).
: 28.07.2004 09:07:28
autor: Breeder
endrjuz. jeshcze mają być 3 wersję w zależności od ilości regulacji.
: 28.07.2004 11:32:57
autor: kasper22
kurde jesli ma to byc na 1,5 cala to lipa trza wymieniac rame :/ hmm z tego co sie doczytalekm to nie ma nic tam napisane o nowej rurze sterowej :/ choc wprawadzenie 170 mm przy jednej polce mialo by sens wlasnie przy 1,5 cala hmm zobaczymy za jakis czas...
: 28.07.2004 11:39:30
autor: kasper22
koko-dżambo: czy w instrukcji jest tam mowa cos o 1,5 calowej rurze sterowej w 66 ???
: 28.07.2004 11:51:34
autor: m4kar0n
Sama nazwa mowi o tym amorku: 66 = podwójnie niedoskonały (dla niewtajemniczonych: 6 w symbolice oznacza niedoskonały) :D
: 28.07.2004 11:55:08
autor: Maciejunio
66 bedzie raczej na rure 1 i 1\8.... Napisane jest tak w wyzej wymienionym artykule i wynika to z konsekwencji... Skoro ma byc to alternatywa dla 888 i z150 to jak ma byc inaczej?
: 28.07.2004 12:38:43
autor: forest guma
zobaczcie komentaże na freeride.cz w komentażu22 czy chyba 23 jest coś o ramkach nsx-a ale nie wiem dokładnie o co chodzi.
: 28.07.2004 12:39:47
autor: forest guma
chodzi mi o link zapodany przez kaspera22 (sorry jeżeli pomyliłem się w pisowni twojego nicka)
: 28.07.2004 19:25:02
autor: RapTuS
[quote="MaxDamageDA"]Wycieli ta koronke jak do xc... znowusz beda pekac jak dj...
Ale paly![/quote]
ta wycieta korona nie jest w 66 tylko w amorze do enduro ;)
: 28.07.2004 19:29:10
autor: RapTuS
poza tym zadna nowosc.. to wszystko bylo wiadomo juz w marcu :)
foty u mnie tez spia juz od marca na galerii
http://www.greenet.pl/gallery/raptus_bike2005
: 28.07.2004 19:31:54
autor: Maciek_08
Ja też te foty mam już od początku kwietnia coś.
: 28.07.2004 19:50:01
autor: t_jaworze
Jezeli ktos widzial Z150FR to wie ze on ma prawie pełna rure sterowa jest tam ponizej 1cm srednicy wewnterznej takze dlatego nie robia 1,5 cala sterow.
: 28.07.2004 19:53:48
autor: quake
66 fajny ale wole 2 polki...na 1 polkowym amorze ciezko jakis czolg totalny zrobic..wole cos w stylu bika maks demejdża,