bunny
: 06.05.2004 09:02:33
SPROBUJE OD STRONY TECHNICZNEJ---
PO PIERWSZE SZYBKOSC NAJAZDU NA PRZESZKODE NIE MA ZADNEGO ZNACZENIA--I TAK NAJEZDZAJAC,STOJAC NA PEDALACH, PODCIAGACIE MAKSYMALNIE KIEROWNICE DO SIEBIE-W ZADNYM WYPADKU NIE NALEZY ODCHYLAC SIE DO TYLU( ROBI SIE ZBYT DUZA DZWIGNIA I NIE MA SILY ODEPCHNAC POTEM KIERKI)--MACIE STAC PIONOWO,NA LEKKO UGIETYCH NOGACH----JESLI MACIE DOBRA POZYCJE TO KIEROWNICA POWINNA ZNALEZC SIE NA WYSOKOSCI BIODER I BARDZO BLISKO NICH---KIERE WYCIAGACIE RAMIONAMI( ZGIECIE W LOKCIACH) A NIE DUPA JAK NIEKTORZY PROPONUJA------W MOMENCIE GDY KIERA JEST TUZ NAD PRZESZKODA,NALEZY ODEPCHNAC JA OD BIODER DO PRZODU..(NIE DO GORY) JUZ SAMO TO WYSTARCZA ABY TYL ODERWAL SIE OD ZIEMI--JEZELI W TYM MOMENCIE PODCIAGNIECIE NOGI ,TO POWINNO WYJSC SUPER-------OGOLNIE NAJTRUDNIEJSZY ELEMENT TO PODCIAGANIE KIERKI,BO TRZEBA TO ZROBIC MAXYMALNIE---PRAWIE LECISZ NA PLECY---CALA RESZTA ZALEZY OD SYNCHRONIZACJI RUCHOW I BALANSU........NIE WIEM NA CZYM JEZDZICIE,ALE JA NAUCZYLEM SIE TEGO W 2 DNI-NA FULLU PONAD 20KG----PO OBEJZENIU FILMU NA EXTREME........JESLI WSZYSTKO BEDZIECIE ROBIC DOBRZE ,TO NIE NA ZADNE GOWNIANE KRAWEZNIKI BEDZIE WSKAKIWAC, ALE NA KILKA SCHODOW NARAZ..WYS KOLA 26CALI MOZNA PRZESKOCZYC BEZ ZADNEGO WYSILKU.......ALE WYMAGA TO PEWNEJ WPRAWY--POPROSTU CWICZYC-NAJLEPIEJ NAD PAROMA BELECZKAMI DREWNA,ZAWSZE SPADA PRZY ZAWADZENIU....NIE KATUJCIE SIE JAK PSEDOSTREETOWCY ,A SKUPCIE NA PLYNNOSCI RUCHU---WYSOKOSC PRZYJDZIE SAMA....AZ SIE ZDZIWICIE,JAK PO MIECHU PRZESKOCZYCIE ROWER W POPRZEK...JAKBY COS JESZCZE TO NA MAIL
PO PIERWSZE SZYBKOSC NAJAZDU NA PRZESZKODE NIE MA ZADNEGO ZNACZENIA--I TAK NAJEZDZAJAC,STOJAC NA PEDALACH, PODCIAGACIE MAKSYMALNIE KIEROWNICE DO SIEBIE-W ZADNYM WYPADKU NIE NALEZY ODCHYLAC SIE DO TYLU( ROBI SIE ZBYT DUZA DZWIGNIA I NIE MA SILY ODEPCHNAC POTEM KIERKI)--MACIE STAC PIONOWO,NA LEKKO UGIETYCH NOGACH----JESLI MACIE DOBRA POZYCJE TO KIEROWNICA POWINNA ZNALEZC SIE NA WYSOKOSCI BIODER I BARDZO BLISKO NICH---KIERE WYCIAGACIE RAMIONAMI( ZGIECIE W LOKCIACH) A NIE DUPA JAK NIEKTORZY PROPONUJA------W MOMENCIE GDY KIERA JEST TUZ NAD PRZESZKODA,NALEZY ODEPCHNAC JA OD BIODER DO PRZODU..(NIE DO GORY) JUZ SAMO TO WYSTARCZA ABY TYL ODERWAL SIE OD ZIEMI--JEZELI W TYM MOMENCIE PODCIAGNIECIE NOGI ,TO POWINNO WYJSC SUPER-------OGOLNIE NAJTRUDNIEJSZY ELEMENT TO PODCIAGANIE KIERKI,BO TRZEBA TO ZROBIC MAXYMALNIE---PRAWIE LECISZ NA PLECY---CALA RESZTA ZALEZY OD SYNCHRONIZACJI RUCHOW I BALANSU........NIE WIEM NA CZYM JEZDZICIE,ALE JA NAUCZYLEM SIE TEGO W 2 DNI-NA FULLU PONAD 20KG----PO OBEJZENIU FILMU NA EXTREME........JESLI WSZYSTKO BEDZIECIE ROBIC DOBRZE ,TO NIE NA ZADNE GOWNIANE KRAWEZNIKI BEDZIE WSKAKIWAC, ALE NA KILKA SCHODOW NARAZ..WYS KOLA 26CALI MOZNA PRZESKOCZYC BEZ ZADNEGO WYSILKU.......ALE WYMAGA TO PEWNEJ WPRAWY--POPROSTU CWICZYC-NAJLEPIEJ NAD PAROMA BELECZKAMI DREWNA,ZAWSZE SPADA PRZY ZAWADZENIU....NIE KATUJCIE SIE JAK PSEDOSTREETOWCY ,A SKUPCIE NA PLYNNOSCI RUCHU---WYSOKOSC PRZYJDZIE SAMA....AZ SIE ZDZIWICIE,JAK PO MIECHU PRZESKOCZYCIE ROWER W POPRZEK...JAKBY COS JESZCZE TO NA MAIL