Strona 2 z 2

: 22.05.2008 17:02:41
autor: maro_donald
Mam tą kasetę:
http://www.allegro.pl/item361130564_kas ... lasie.html
I szczerze polecam. Co do łańcucha to wszystko, byle by to nie był sram, bo mój się posypał z 3 razy w przeciągu około 3 miesięcy jazdy (pc-971) a tak raczej być nie powinno.

: 22.05.2008 20:27:15
autor: KaKTuSSS
zdecydowanie 9 .... zalet jest kilka, pierwsza to lepiej zestopniowane przełożenia, druga to możliwość dalszej rozbudowy napędu, upgrade'u na lepszy osprzęt ... 8 powoli jest wypierane i pozostaje tylko w niższych grupach. Za parę lat 8 będzie tak samo popularne jak niegdyś 7. Jeśli chcesz wymienić napęd z 8 na 9 musisz zakupić kasetę, łańcuch i manetkę, czasem też i korby ( w zależności jakich używasz). Jeśli do tej pory miałeś 9 biegów na niskim osprzęcie to wymieniasz tylko to co potrzebujesz. Jak widać napęd 8mio biegowy to oszczędność na krótką metę.

: 22.05.2008 23:49:13
autor: lipski
KaKTuSSS - no tak, ale on coś wspomniał o DH i wadze, więc coś takiego było by oki:

http://www.sicklines.com/gallery/showph ... 67&cat=529

106gr DuraAce po tuningu... 6spd..

Ja tam lubię sobie podjechać do wyciągu, nie tylko pchać i mam 9spd 11-32T :D

: 23.05.2008 07:55:23
autor: Dragon-kr
ilu użytkowników tyle odpowiedzi...ja natomiast napiszę Ci tak:

jest wiele osób(również ja) którym po prostu "8" nie wystarcza.....brakuje gdzieś pośredniego biegu....dłuugo jeździłem na ósemce, ale właśnie brakowało mi jednego przełożenia pośredniego....przesiadłem się na dziewiątkę i problem zniknął......

reasumując:

jeżeli jeździsz na ósemce i dobrze CI się jeździ to po co kombinować?????

: 23.05.2008 08:04:12
autor: KaKTuSSS
lipski prawda, ale tak czy owak manetkę i łańcuch musisz mieć z dziewiątki ;)