Strona 2 z 2
: 09.04.2007 23:14:04
autor: szczerb_
Do tego stylu jazdy to ja bym polecił raczej SR Epicon - tylko musisz troche dozbierać niestety. Skok zmienny 100/120/140mm. Z lewej strony komora powietrzna czyli właściwie dowolna twardość. Z prawej strony od góry bardzo szeroka regulacja tłumienia kompresji (na maksa prawie się nie ugina). Od dołu reg. tłumienia powrotu również w sporym zakresie i dużym ruchem pokrętła więc łatwo precyzyjnie ustawić.
: 09.04.2007 23:28:35
autor: JumpintheFiRe
ostatnio zakladalem 2 xcr-y kumplom, na duro sam jezdzilem 1,5 sezonu i powiem ze mimo ze o duro kraza rozne opinie to jest 100% lepszym amortyzatorem niz xcr, pobaw sie troceh z duro to nie bedzei takie zmulone a xcr to sprezynka i nic z tym nie zrobisz
epicon-wydaje sie ciekawa propozycja do xc/enduro, wiem ze wolisz nowke ale oja propozycja brzmi: Manitou Black
: 09.04.2007 23:33:51
autor: lukasz_olawa
A ja bym Ci naprawdę radził mocno pomyśleć nad kupnem Używki RS Psylo. XCR, który tak bardzo Ci się podobał to gówno nawet przy używanym Psylo. I jeżeli chodzi o pracę i jeżeli chodzi o zywotność. Psylo to zupełnie inna bajka, inna klasa amorów. Rock Shoxa nawet się nie porównuje z SR Santourem bo Rock Shoxy zawsze wypadają jepiej. Nawet używki.
: 10.04.2007 00:02:33
autor: Dn'tSLn
Czyli wszyscy proponujecie mi duro bądź coś używanego?
Jak płynna jest regulacja w Duro D? Da się pośmigać po ulicach?
Pozdrawiam
: 10.04.2007 12:02:07
autor: Dn'tSLn
Jednak jadę za godzinę po XCR wersje 100mm z 2007r.
Sądzę że właśnie ten amortyzator spełni moje oczekiwania. wielu z Was proponowało mi sprzęt do Drirtu czy DH... ja jednak szukam czegoś innego.
Postaram się napisać jakąś opinię po zakupie i wstępnym przetestowaniu amortyzatora. Dziękuję wszystkim za wypowiedzi.
Pozdr Dn'tSLn
: 10.04.2007 12:38:06
autor: Bombell
Dn'tSLn Dobrze mowisz. Wszyscy tylko duro i duro a to ma byc do xc panowie. Dobrze robisz z tym xcr z blokadka.
: 10.04.2007 20:56:10
autor: Dn'tSLn
Zakupiłem... po pierwszej jeździe (tak z godzinke) jestem zadowolony. Wart jest swojej ceny;)
Wykonanie wygląda na solidne, posiada szybką blokadę tłumienia i dość płynną regulację.
Kiedy wziołem na miękko (na full) to jeździło się naprawdę fajnie - ale przy wjeździe na ulicę trzeba było zablokować albo lekko utwardzić bo nie dało sie szybko jechać.
Amortyzator po pierwszym dniu jazdy spisał się bardzo objecująco - polecam wszystkim lubiącym "jazdę po wszystkim w granicach rozsądku;)" i postaram się napisać jakąś recęzje po kilku godzinach jazdy po terenie.
Chciałbym zrobić lekki OffTopic:
Jaką kierownice proponujecie do mojego stylu jazdy (razem z mostkiem)
kierownica 2,5 czy 3; oraz jakiej firmy?
Fundusze są niewielkie.
: 11.04.2007 07:02:41
autor: Sulring
Dn'tSLn gieta czy nie? Ja osobiscie moge polcic mostek truvativ xr 80mm i kieorwnice truvativ rissebar. Sa to czesci typowo xc/enduro. Lekkie i mocne.
: 11.04.2007 09:39:22
autor: Dn'tSLn
Na dzień dzisiejszy mam tą kiere:
http://www.allegro.pl/item184266378_kie ... ek_25.html i regulowany mostek.
Planuję wymianę ponieważ w mostku są zajeb*** luzy (przez tą regulację).
Mostek fajny... pytanie czy zostawić swoją kiere czy wymienić na tą Truvativa?
Z góry THX, pozdr
: 11.04.2007 13:25:54
autor: padix
moje zdanie jest następujące... mostek, jeśli jest wykonany z jednego kloca materiału (a nie spawany) jest częścią którą dośc trudko rozwalić, warto więc poszukać czegoś po prostu lekkiego i taniego jeśli zależy Ci na wadze, więc tutaj zbytnio szaleć nie musisz. Co do kierownicy, to nie jeden kumpel uzywa zooma w dircie i lekkiej droperce czy streecie i kierownica się trzyma. Ja bym wymienił tylko mostek.
: 11.04.2007 15:47:56
autor: Bombell
A zoom nie jest ze stali czasem?? Ja bym wydal chociaz te 40zł na cos z aluminium 25,4
: 11.04.2007 17:00:09
autor: Dn'tSLn
Mostek i kierownica Truvativa bardzo mi przypadły do gustu już pewien czas temu...
Mój zoom jest z Alu.
Zastanawaim się czy kupić sam mostek czy mostek z kiera w komplecie.
mam tu kilka ofert:
http://www.allegro.pl/item180898307_kie ... _gwar.html
Tutaj ta grubasza:
http://www.allegro.pl/item181843199_tru ... nowe_.html
sam mostek:
http://www.allegro.pl/item181843199_tru ... nowe_.html
Proszę o pomoc;)
: 11.04.2007 17:42:01
autor: MLYNoBIKER
Jak ci się podoba to kup sobie kiere + mostek będziesz mial juz fajny zestaw i nie bedziesz zmieniał
: 11.04.2007 19:07:23
autor: Dn'tSLn
: 11.04.2007 19:14:26
autor: MLYNoBIKER
git, zamawiaj :P i dzwonek masz w zestawie :0
: 11.04.2007 19:56:42
autor: Dn'tSLn
Na dzwonku czy gripach mi tak bardzo nie zależy...;)
Stare części (mostek + kiera + amor) wystawię na allegro - to chyba najlepszy pomysł.
-----------------------------------
Po wymianie tego zestawu jedyną rzeczą sprawiającą problem w moim rowerze jest standardowa piasta - ciągle mi ośka pęka.
Myślę nad wymianą piasty, ewent. całego koła... co proponujecie?
: 12.04.2007 14:18:30
autor: Bombell
Szczerze ja bym sie w hussefelta do xc nie pchal, ja mam kiere hussa ale smigam w fr. Jak juz chcesz cos dobrego do xc to wez cos na 25,4 nie widze sensu pakowac do roweru typowo xc rur 31,8 i mostka typowego do fr.
: 12.04.2007 15:30:33
autor: Dn'tSLn
Pomyślę nad tym... lecz chyba wybiorę tą 31,8.
Pytanie jeszcze co z tą piastą? Kupować całe koło czy tylko piastę? Jaką felgę proponujecie na tył? Oczywiście w rozsądnych cenach:]
: 12.04.2007 23:35:23
autor: specjalized
za 350 zł jakiś czas temu widziałem używane psylo w dobrym stanie