Strona 2 z 2
: 06.05.2007 00:38:18
autor: xTasior
Na przod wezme 203 napewno,bo koszt to 159 zł z klamką ,czyli 20 zl wiecej niz 160mm ,a klamka sram 5.0 jeszce...
Na tyl albo 160 albo 203... bo ceny sa 129/189/199 (160/180/203) ,160 lubi sie przegrzewac,a 203 mowicie ze przerost formy nad trescia...
chyba kupie ta 203 i bede mial spokoj...
P.s
wybaczcie ze jestem nie zdecydowany ale jak juz mam robic to nie bede mogl zmienic potem.
: 06.05.2007 09:29:17
autor: Johnyk
Łeee tam... Ty myslisz, ze 160 sie przegrzewa, jak pol km. przejedziesz? ja zjezdzam po 6 - 8 km. na nie małym speedzie i mi sie nie grzeje do czerwonosci, to kiedy Tobie ma sie nagrzac? Jak juz chcesz to 180 sobie wez, ale mysle ze 203 na tyl nie ma sensu, jak Ci bedzie przydatne to będziesz juz dawno mial hydrauliki...
PS. Ja bym nie bral klamki SRAM'a, wolałbym Avid'a FR-5
: 06.05.2007 09:57:16
autor: manieq
Ja mam klamki The One(chyba tak) i sa dobre. A hample mi dzwonia jak w kosciele:D Czemu tak jest?
: 06.05.2007 10:21:46
autor: Liwcio
ale pierniczycie smuty, ja miałem w duro hfx9hd 203 (jakas zajebista seria, bo od dwóch sezonów hamuje nieziemsko i to nie tylko moja opinia) i to duro dalej żyje u mojego kolegi, drugi kumpel tez ma hfx9hd 203 w duro i też trzyma, moja laska ma bb5 203 w duro i też trzyma, więc proszę, dajcie już spokój temu duraczowi
: 06.05.2007 12:49:24
autor: xTasior
Johnyk...
za 159 zł mam avid bb5 203 z klamka a za 169 zł mam bez klamki od innej osoby.... faktycznie mi sie oplaca brac bez.
na przod biore 203 napewno bo mala roznica w cenie (30zl)
na tyl roznica juz wieksza bo 70 zl,ale zobaczy sie...