Strona 2 z 5
: 03.04.2011 14:26:48
autor: Roman_Maxx
Nie ma prawa nic dobijać, jeśli ciśnienie jest prawidłowe do wagi ridera. Z tego co wiem to w powietrzniakach dużą rolę odgrywa komora powietrzna i lepkość oleju. Swoje serwisuje w
www.proshox.com i jestem zadowolony - taniej niż w Cult-bikes i lepiej. Można śmiało pisać do Darka, tak co do serwisu, jak i napraw;
darek@proshox.com
: 03.04.2011 19:57:59
autor: diesel2117
Niestety, pisałem do tego kolesia i nie jest w stanie sprowadzić takiego kit-a do pl ;/
Jakieś inne pomysły ?
: 03.04.2011 20:07:46
autor: Vin_OSW
Rozbierz i idź do sklepu kupić uszczelki

: 03.04.2011 21:41:22
autor: diesel2117
A te "paski" ślizgowe ?
Jeśli chodzi o same uszczelki, to lajtowo, ale że nie trzyma mi powietrza to dziwne :/
U brata robiłem RP23 i sama wymiana uszczelek nie pomogła, a do cult-u nie zamierzam wysłać, potrzebuje damperka na już

: 04.04.2011 15:24:46
autor: Vin_OSW
No, bo to powietrze, które było w zbiorniczku wlatuje do wężyka i pompki...
diesel2117 pisze:A te "paski" ślizgowe ?
Jakie?
: 04.04.2011 16:43:52
autor: pietryna
To plastikowe gówno "otaczające" uszczelki pewnie.
Ej i nie pierdolcie że powietrze wypełnia pompkę... Przy rezerwuarze tracę około 30psi, ale jego objętość jest niewiele większa od wężyka i środka manometru. Przy dużej komorze nie będzie prawie w ogóle różnicy.
: 04.04.2011 16:47:06
autor: diesel2117
Zaznaczone szczałkami, pisałem do tego kolesia od kit-a do RP23 i powiedział, że właśnie przez nie powietrze najczęściej ucieka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8c7e0.html
: 04.04.2011 21:59:39
autor: Vin_OSW
To utrzymuje tylko uszczelką na miejscu...
pietryna pisze:Przy rezerwuarze tracę około 30psi
Ja tyle przy dużej traciłem.
: 05.04.2011 19:29:41
autor: utros
ja kupilem uszczelki w bikershopie w katowicach jak mialem ten damper. za cene okolo 100zl
: 05.04.2011 21:44:32
autor: darex
U
diesel2117 pisze:Niestety, pisałem do tego kolesia i nie jest w stanie sprowadzić takiego kit-a do pl ;/
Jakieś inne pomysły ?
Uszczelki od DHX Air i Float są te same do komory powietrznej.
Jak wam damper dobija to spróbujcie wlać strzykawką 5ml do komory kompensacyjnej (tej od propedala) oleju do amortyzatorów ok. 3 ml przez zawór schradera. Osobiście tego nie robiłem także jak ktoś wleje to na własną odpowiedzialność

Jeśli dalej będzie dobijać to wlać jeszcze a jak nie będzie wykorzystywał całego skoku to odwrócić zawór schradera do dołu i nacisnąć tak, żeby powietrze uleciało (uleci wraz z olej). Oczywiście pisze o komorze od Propedala a nie komorze powietrznej do twardości. Jak ktoś tak robił i ma jakieś za i przeciw to niech się podzieli opinią.
: 05.04.2011 21:55:25
autor: diesel2117
Czyli bez obaw moge kupić ten service kit od Float-a i bedzie pasować?
chodzi mi oczywiście o głowna komore, bo tam mi nie trzyma powietrza
: 06.04.2011 06:56:21
autor: pietryna
darex - po cholerę lać tam olej? 5.0 ma regulację objętości, a i w niższych modelach przesunięcie ifp nie jest zbyt trudne(jeśli wiemy jaki jest olej bo ja akurat starej bebeluchy nieznanego pochodzenia z nowym bym nie chciał mieszać) i nie wymaga kompletnego serwisu i rozkręcania całego amora.
: 06.04.2011 12:32:28
autor: darex
diesel2117 , tak.
pietryna , przecież nie piszę tego do osób, które używają tej regulacji i są zadowolone z efektów tylko do pozostałych. Obawiam się, że jesli ktoś ma DHX AIR (bo o nim jest dyskusja z tego co rozumiem), to będzie miał troche problemu z dobrym zalaniem tego amortyzatora. W dalszą dyskusję nie wchodzę

Re: Fox DHX 5.0 AIR 2007 Problem !! Pomocy
: 06.04.2011 13:04:37
autor: slayer90
Raz na zawodach - treningach zaczął dobijać mi mój dhx air i jeden z serwisantów czołówki powiedział mi abym wlał do niego trochę oleju fox float niebieski taki.
No a ze nie chciałem go rozkręcać tz. nie miałem jak to poradził mi spuścić powietrze i nalać do pompki tego oleju ( dał mi go trochę ) no i delikatnie go wpompowałem.
No i efekt, damper się uszczelnił tym gęstym olejem i wytrzymał następne 4 miechy do serwisu.
Nie polecam tego robić bo dla mnie to była ostateczność ale tylko piszę że to pomogło.
: 06.04.2011 14:52:04
autor: Vin_OSW
darex pisze:Obawiam się, że jesli ktoś ma DHX AIR (bo o nim jest dyskusja z tego co rozumiem), to będzie miał troche problemu z dobrym zalaniem tego amortyzatora.
Prościzna

: 06.04.2011 15:07:34
autor: diesel2117
Vin, jak ty zalewałeś swojego ?
: 06.04.2011 15:22:16
autor: Vin_OSW
Rozkręcając go

A tak na serio to bardzo prosto się go zalewa, mimo, ze to był mój 1 damper w życiu który serwisowałem

Poczekajcie jeszcze troszkę i będzie mój manual w magazynie 43ride

: 06.04.2011 16:09:53
autor: pietryna
Ja nawet float fluida nie używałem do zalania aira. Olej w rezewuar i tłok, olej do zbiornika, szybko odwrócić i przykręcić. Odpowietrzyć przez śrubkę i koniec. Na 2x jakie to robiłem 2x nie zamknąłem powietrza w środku. Fakt, trochę tego oleju się zużywa...
: 06.04.2011 16:10:33
autor: diesel2117
Kiedy się on ukaże ?
Rower aż się prosi żeby pojeździć na nim