Strona 2 z 2

: 07.09.2007 11:28:46
autor: KrBiker87
To tak jak było z samolotem Concorde :) Ruski ukradły plany i zrobiły wczesniej przed Anglikami i Francuzami Tupolewa Tu 144, ktory okazał sie totalnym goownem. Wracjac do rowerów to moze i jest jakies podobienstwo w RC2 Foxa a Marzocchi, obydwa działają super, ale napewno nie sa to identyczne tłumiki, jednej firmy, poprostu podobne technoligoczne, a liteki RC (2) oznaczają Rebound Compresion i juz ;) Lis jest sprytny i przebiegły ale makarony i tak odwaliły kawał dobrej roboty projektując HSCV :P:P

: 07.09.2007 12:58:18
autor: Liwcio
proszę cię z tym tu 144, poczytaj trochę dokumentację obu samolotów to będziesz wiedział, że to nie to samo...

: 07.09.2007 13:16:32
autor: KrBiker87
Robi sie mały offtop :P
Liwcio a czy ja napisałem ze to to samo?? interesuje sie lotnictwem od dawna, a concorde to moj ulubiony samolot. Mowie tylko ze przyjęła sie taka plotka ze ruski zerzneły projekt i zrobiły Tu 144 ktory był PODOBNY (ogolnie roznia sie od siebie troche, np. w Tu-144 inny rozkład silników, skrzydełka na dziobie, wadliwe układy sterowania i systemy chłodzenia). I oblatali go dwa miesiące wczesniej przed Concordem.

http://www.avsim.com/pages/0105/bearcav ... 144_02.jpg
Na gorze Concorde, na dole Tu-144

O ludzie...czytajcie posty ze zrozumieniem :P
a co do tematu zeby nie było...HSCV WYMIATA!!!! :D:D:D
Kazdy kto sie przejechal na mojej z1 mi to mowił.

: 07.09.2007 13:54:40
autor: RUuram
Ja właśnie po przejażdżce na HSCV zakochałem sie w Marcokach. Jest to absolutny geniusz, który (o dziwo) poprawiono przekształcając w RC2 (mam takowy w swojej Z1 :mrgreen: ). Że tak powiem cud, miód i orzeszki i płyniesz :D
Pozdrawiam

: 07.09.2007 14:11:43
autor: KrBiker87
RUuram Poprawiono to tylko tak, ze dodano regulator tłumienia kompresji a w modelach z RC2x jest regulacja kompresji w koncowej fazie skoku (kartusz X). Ja tez sie poprostu zakochałem w tym systemie (mam w Z1 Fr 2003), czułość pracy wzorcowa a przy ostrym katowaniu poprostu nie da sie go dobić, tłumik sam reguluje kompresję i odbicie. Juz nie raz ten system uratował mnie przed wywrotką.

: 07.09.2007 15:41:38
autor: RUuram
KrBiker87 Hym dla mnie to więcej niż "tylko". Pomimo ze ten system ma piękną charakterystykę to można jeszcze ja zmieniać (każdemu trudno dogodzić; :wink: )), a kiedyś albo zmiana oleju albo wiązało się to z rozbiórką tłumika i grzebanie z blaszkami ...
Dla mnie i tak te 2 systemy są świetne, a dzięki jakości pracy (słynne "masełko") i niezawodności są kultowe..
Peace :)

: 09.09.2007 10:12:45
autor: KrBiker87
RUuram hehe jakie Tylko?? :P :P Dla mnie ten system to fenomen!!!:) tylko było dnosnie zmian na RC2 :)

: 09.09.2007 15:11:34
autor: RUuram
"Poprawiono to tylko tak..." Ja właśnie do tego sie odniosłem :wink:

: 09.09.2007 20:42:17
autor: ablee
KrBiker87 Z1 SL i Z150 SL nie miały tłumików HSCV tylko ecc5 :!:

: 09.09.2007 21:35:39
autor: el_oguro
o w cipkę
dużo tego będzie
proponuje raczej wejść na stronę gregorio

mój to z1 freeride ETA 2003 i ma hscv

: 09.09.2007 21:48:24
autor: KrBiker87
ablee no masz rację, ma doppio air i ecc5 (czyli obecne TST5), ale tłumik ecc5 tez jest zrobiony na bazie HSCV, tak samo jak ETA.