NORCO SNOW
Johnyk - Nie moge czytac tego co piszesz, bo niemilosiernie ********** glupoty. Nie wiesz co to geometria, a nadal utrzymujesz ze wiesz. Srodek ciezkosci nie jest elementem geometrii roweru, ale jest od niej zalezny. Tyle ze srodek ciezkosci zalezy tez od czesci zastosowanych w rowerze. Wloz Juniora i starego Monstera do tego samego roweru - geometria bedzie taka sama (niemal identyczna wysokosc amorow) a jakims cudem srodek ciezkosci bedzie zupelnie gdzies indziej. Dlatego to, co mowisz, nie ma pokrycia w rzeczywistosci.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
quake Jarze, chociaż nie znam przypadku w którym ktoś by przywiązywał cegłe do amora
Nie pamiętam już o co chodziło w tym temacie, a nie chce mi się czytać, ale powiem, że jak jest rower projektowany to nie robi się tak żeby przód był mega ciężki, a tył karbonowo lekki, tylko raczej się rozkłada się masę po równo, żeby środek ciężkości był mniej więcej na środku.
PS. W większości amorów istnieje zasada: wysoki skok = wysoka waga. Jeśli waga jest duża i duży skok, to geo pozostaje mniej więcej takie samo, bo waga sprawia że przesuwa się w przód, ale wysokość, że w tył i górę. Zależy też w którym miejscy amor jest cięższy - na górze czy dole, bliżej ramy czy dalej, ale to już inna historia.

Nie pamiętam już o co chodziło w tym temacie, a nie chce mi się czytać, ale powiem, że jak jest rower projektowany to nie robi się tak żeby przód był mega ciężki, a tył karbonowo lekki, tylko raczej się rozkłada się masę po równo, żeby środek ciężkości był mniej więcej na środku.
PS. W większości amorów istnieje zasada: wysoki skok = wysoka waga. Jeśli waga jest duża i duży skok, to geo pozostaje mniej więcej takie samo, bo waga sprawia że przesuwa się w przód, ale wysokość, że w tył i górę. Zależy też w którym miejscy amor jest cięższy - na górze czy dole, bliżej ramy czy dalej, ale to już inna historia.
Faktycznie, nie zauwazylem roznicy dat w postach.
Anyway, ponownie sie mylisz. Teraz wszystkie amory robi sie zeby przy minimalnej wadze zachowac maksimum wytrzymalosci, wiec Twoja teoria jest zwyczajnie bledna
. Wezmy Boxxera WC, ktory przy skoku 200 mm wazy lekko ponizej 3 kg. Albo Fox'a 40, ktory przy takim samym skoku i sporej wysokosci rowniez duza waga nie grzeszy.
I po raz kolejny mowie - srodek ciezkosci nie ma nic do geometrii (a Ty piszesz ze srodek ciezkosci sie przesuwa i geometria pozostaje taka sama...). Geometria to katy roweru, dlugosci rur, rozstaw kol itp. A srodek ciezkosci to srodek ciezkosci i zalezny jest od zastosowanych w rowerze czesci.
Amen.
Anyway, ponownie sie mylisz. Teraz wszystkie amory robi sie zeby przy minimalnej wadze zachowac maksimum wytrzymalosci, wiec Twoja teoria jest zwyczajnie bledna

I po raz kolejny mowie - srodek ciezkosci nie ma nic do geometrii (a Ty piszesz ze srodek ciezkosci sie przesuwa i geometria pozostaje taka sama...). Geometria to katy roweru, dlugosci rur, rozstaw kol itp. A srodek ciezkosci to srodek ciezkosci i zalezny jest od zastosowanych w rowerze czesci.
Amen.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości