NORCO SNOW

szewczur
Posty: 401
Rejestracja: 22.10.2006 20:22:00
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: szewczur »

a co z pakietem niechaczy o snieg??
http://www.pinkbike.com/photo/4779648/
Jonasz
Posty: 693
Rejestracja: 26.01.2006 13:05:40
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Jonasz »

sprzęt wygląda fajnie, ale żeby coś na tym porobić, nie tylko zjeżdżać to trzeba troche potrenować i dopiero wrzuć filmik :) ja jak bym takie coś składał to żeby polatać na tym bo musi być ciekawie 8)

pzdr.
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

Johnyk - Nie moge czytac tego co piszesz, bo niemilosiernie ********** glupoty. Nie wiesz co to geometria, a nadal utrzymujesz ze wiesz. Srodek ciezkosci nie jest elementem geometrii roweru, ale jest od niej zalezny. Tyle ze srodek ciezkosci zalezy tez od czesci zastosowanych w rowerze. Wloz Juniora i starego Monstera do tego samego roweru - geometria bedzie taka sama (niemal identyczna wysokosc amorow) a jakims cudem srodek ciezkosci bedzie zupelnie gdzies indziej. Dlatego to, co mowisz, nie ma pokrycia w rzeczywistosci.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

morthias A ty coś sie z choinki urwał? Temat dawno zakończony a ty dalej piszesz :? Nie wiem czy wiesz [pewnie nie] ale 2 amory o tym samym skoku mogą mieć różną wysokość, więc nie udawaj, że się znasz.
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

morthias pisze:geometria bedzie taka sama (niemal identyczna wysokosc amorow)
Jak widac wie.

Jak przywiazesz cegle do swojego amora to srodek ciezkosci troche Ci sie przesunie. Jarzysz?
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

quake Jarze, chociaż nie znam przypadku w którym ktoś by przywiązywał cegłe do amora :mrgreen:

Nie pamiętam już o co chodziło w tym temacie, a nie chce mi się czytać, ale powiem, że jak jest rower projektowany to nie robi się tak żeby przód był mega ciężki, a tył karbonowo lekki, tylko raczej się rozkłada się masę po równo, żeby środek ciężkości był mniej więcej na środku.

PS. W większości amorów istnieje zasada: wysoki skok = wysoka waga. Jeśli waga jest duża i duży skok, to geo pozostaje mniej więcej takie samo, bo waga sprawia że przesuwa się w przód, ale wysokość, że w tył i górę. Zależy też w którym miejscy amor jest cięższy - na górze czy dole, bliżej ramy czy dalej, ale to już inna historia.
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

Faktycznie, nie zauwazylem roznicy dat w postach.

Anyway, ponownie sie mylisz. Teraz wszystkie amory robi sie zeby przy minimalnej wadze zachowac maksimum wytrzymalosci, wiec Twoja teoria jest zwyczajnie bledna ;). Wezmy Boxxera WC, ktory przy skoku 200 mm wazy lekko ponizej 3 kg. Albo Fox'a 40, ktory przy takim samym skoku i sporej wysokosci rowniez duza waga nie grzeszy.

I po raz kolejny mowie - srodek ciezkosci nie ma nic do geometrii (a Ty piszesz ze srodek ciezkosci sie przesuwa i geometria pozostaje taka sama...). Geometria to katy roweru, dlugosci rur, rozstaw kol itp. A srodek ciezkosci to srodek ciezkosci i zalezny jest od zastosowanych w rowerze czesci.

Amen.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości