Strona 2 z 3
: 17.12.2007 16:26:23
autor: dhcyc
No ile przeznacze to zalezy, wolabym jak najmniej, a kupić i tak to co wyminiłem, niz wydawać wszystko i kupować cos lepszego marką. Mostek sie wyrwie za około stówe myśle, kiere koło 80, obręcze 120-130 każda, moze taniej bo nie wiem czy nie ma ich u mnie w mieście. Pozatym kasy jeszcze nie mam, z tego co dostane za opyl będę kombinował :P kiera/mostek oczywiście 31,8
: 17.12.2007 18:47:50
autor: ;o
A moze pedaly? Bo Twoje chyba do najlzejszych nie naleza;) A jak masz takie patenty jak podwojna detka to pewnie ze wywal;p Oponki wezsze, bo na kolach najwazniejsza waga... Kiere bym zostawil i dal tylko jakis lekki mostek, obrecze s-type/spanki sa dobre i powinny dac rade, na dobrych szprychach i dobrym zaplocie nie ma sie co martwic;)
: 17.12.2007 19:19:42
autor: Schodek
Dwa koła a cztery dętki ?? Hymmmm
policz sobie wszystkie komponenty ( masy ) i posprawdzaj inne a urwiesz kilka kilo...Ja urwałem 4 kilo na zjazdówce i cieszę się solidnie bo komfort jazdy podniosłem o niebo

)
: 17.12.2007 20:23:50
autor: wujekeman
Własnie na kierze i mostku mozna dużo urwać. Polecam kiery Eastona - ostatnio na Allegro było EA 70 za 180 zeta waga 250 gram. do tego mostek jakis Thomsona czy SunLine i masz komplet ponizej 500 gram, czyli pewnie tyle co wazy sama Bad mama. Zresztą jak policzysz wszystkie niby małe róznice , a to na kokpicie , a to na oponach czy kołach to razem moze wyjśc sporo. koła to wdzięczny element do zbijania wagi , ale niestety czyści kieszeń że hohoooo....

: 17.12.2007 20:51:33
autor: okok
dhcyc - rzeczywiście wydaje się że otwór na sterówkę jest na 1,5", ale może to tylko takie zdjęcie, skoro nic o tym nie piszą...
: 17.12.2007 20:56:41
autor: Schodek
wujekeman prawi zacnie

: 17.12.2007 20:59:39
autor: Zaborowski1
Ja mam właśnie też spory problem z wagą. Mam właśnie sporo ciężkich częsci (Session 10, 888 RCV , Code, Saint). Właśnie tu się pojawia mały problem bo w sumie to już niema co odchudzać... Musiał bym sprzedać pół roweru, ale po mimo wagi super mi się jeździ.
: 17.12.2007 21:38:54
autor: dhcyc
Jkabym na tym sztywnym miał 18,5-19 kg w secie do jazdy po suchych trasach byłoby już git ;]
Schodek, bez przesady :p 3, z tyłu mam tylko dwie, bo nieustannie łapałem kapcie, ostatnio co tydzień na oponach na błto, gdzie nie maiełm drugiej dętki, ale duże ciśnienie, bo wąskie, no ale że błota nie ma juz tylko mróz to wwaliłem spowrotem miniony + drugą dętke z tyłu, jak wcześniej. Na minionie bez drugiej też złapałęm z 4 kapcie. W sumie dętka ma z 3 michy i ponad 10 dziur...
: 17.12.2007 23:41:49
autor: Spaced
Schodek racja racja. Może to nie sa jakies super tanie komponenty ale warto przyinwestować
dhcyc zamiast 2 dętek lejesz sealanta tak jak ci polecałem. Nie uwierzysz ile kapci łapałem. Teraz nie ma szans, predzej koło rozwalisz. Sealant natomiast nie waży prawie nic, detka waży dużo. Urwiesz na tym sporo.
PS. wujekeman albo Schodek wiecie może jaka jest róznica w masie miedzy mostkiem dawanym do 888 w 07, a tomphsonem czy sunlinem? Bo zastanawiam sie czy inwestować.
: 18.12.2007 07:42:58
autor: kubabike
MTX to model głw OEMowy. Sa spawane w przeciwienstwie do S-Type. Są też lżejsze, ale niedużo. Pozatym profil ten sam.
Co do Mostka to Hussefelt '07 40mm waży 207g.
Kierownicę polecam Sunline... np V-one (super niski profil, waga noi ta szerokość 730mm w nowych dostawach powinny być

) Ja mam Sunline V-two (czarna, niski profil i lżejsza od holzfellera, mimo, że w tej samej cenie, szerokość 711mm)
: 18.12.2007 13:40:09
autor: dhcyc
tak tak to lateksowe cudo tez właduje ;]
: 18.12.2007 16:58:20
autor: dhcyc
Pytanie troche z innej beczki ale powiazane:
Obecnie jezdząc na kierze 710mm byłaby tragedia jakbym zmienił na 680mm? Jakiś szeroki w barach nie jestem specjalnie...
: 18.12.2007 17:27:44
autor: Schodek
Spaced nie znam takich detali ;(
: 18.12.2007 17:35:54
autor: meff
Spaced, możesz wyjaśnić o co chodzi z tym patentem na Sealant?
: 18.12.2007 17:36:21
autor: Jonasz
dhcyc ja mam 680mm i jeździ mi się super. Dłuższa nie potrzebna.
: 18.12.2007 21:00:43
autor: ;o
a ja mam nawet 660(w fr/dh) i daje rade, ale wedlug mnie 680 to tak optymalnie;) A cycu, moze lepiej dopompuj lepiej detki zamiast wciskac po 2;p
: 18.12.2007 21:17:49
autor: maDesign
ja uwazam ze im szersza tym lepsza - mimo ze mi wystarcza 680, kiedys mi wystarczała 640 i definitywnie mialem tez doczynienia z 620 i to była tragedia. wspomniec musze ze mam jeszcze Marina z 95 roku i wtedy proste super kiery miały 580 i nikt nie narzekał, czasy sie zmieniaja i ergonomia wchodzi duzymi krokami w kazdy kąt naszego zycia. teoretycznie kierownica powinna byc szerokosci barkó

w
: 19.12.2007 01:01:10
autor: wojtec
ja tez smigalem 640 a teraz mam 730 tez nie jestem szeroki w barach i osobiscie wydaje mi sie ze na szerszej jezdzi sie wygodniej to moje zdanie nie twierdze ze krotsze sa gorsze.krotsza jest potrzebna jak sie kreci barspiny przy dwupolce odpada wiec... ale jak kto woli...
: 19.12.2007 08:25:58
autor: ArthurGreen
maDesign napisał - teoretycznie kierownica powinna byc szerokosci barków
Hehe-ciekawe czy robią dla "Pudziana" kiery

??