Nie, nie ,nie to inaczej jest. Na plaskim odcinku on po prostu dociaza zawieszenie tak ze zamyka zawias i pedaluje bez strat energii jak na sztywniaku



co zalezy ? Damper ma 3 cale skoku wiec przelozenie mozna sobie policzyc. nadal miekkoSpaced pisze:topick przeciez to od zawieszenia zależy.
nie do konca , spojrz na lekkie kola- to najwazniejsze, kazde grubo ponizej 1kg. Sam sie zastanawiam nad nimi ale czy tez 300g warte jest 2kzl ?ACextreme pisze:Czyli Sam Hill troszkę obala mit o wyższości racingowych maszynek do DH wazacych w okolicach 16kg... Nareszcie
Co do hebli to tak jak pisze Spaced... Sam raczej nie trzyma zacisnietych klamek przez pol trasy.
Koles nie jest jakos rozbudowany ani nie jest wysoki. Ma miękko bo tak ma być, kwestia ustawień wartości tłumienia itp. Zastanawia mnie rózne podejście naszych prosów do ustawien dampera.. siedziałem na rowerze jednego z nich i było tak kuresko twardo, że równie dobrze moznaby na HT poginać a koles ważył porównywalnie co ja. Może na polskich trasach to sie sprawdza??topick pisze:Damper ma 3 cale skoku wiec przelozenie mozna sobie policzyc. nadal miekko
Niektore dampery (i.e. BOS, Double Barrel... i byc moze tez VIVID) maja tak skonstruowane tlumienie ze zawsze stosuje sie w nich bardziej miekkie sprezyny niz w innych damperach. Mimo to nie dobijaja i pracuja tak jak powinny.topick pisze:co zalezy ? Damper ma 3 cale skoku wiec przelozenie mozna sobie policzyc. nadal miekko
Ze nie jest wysoki to racja... ale ze nie jest rozbudowany? zdziwil bys sie.kubabike pisze:Koles nie jest jakos rozbudowany ani nie jest wysoki.
Kazdy ma zawieche tak jak jemu to odpowiada.kubabike pisze:Ma miękko bo tak ma być, kwestia ustawień wartości tłumienia itp. Zastanawia mnie rózne podejście naszych prosów do ustawien dampera.. siedziałem na rowerze jednego z nich i było tak kuresko twardo, że równie dobrze moznaby na HT poginać a koles ważył porównywalnie co ja. Może na polskich trasach to sie sprawdza??
Najważniejsza jest niska masa obrotowa ( masa * ramię = moment siły i właśnie to trzeba przezwyciężyć przy przyspieszaniu / hamowaniu )topick pisze:nie do konca , spojrz na lekkie kola- to najwazniejsze, kazde grubo ponizej 1kg. Sam sie zastanawiam nad nimi ale czy tez 300g warte jest 2kzl ?
stary odkryles dla mnie ameryke , ale czyz nie o tym pisalemSteel pisze:Najważniejsza jest niska masa obrotowa ( masa * ramię = moment siły i właśnie to trzeba przezwyciężyć przy przyspieszaniu / hamowaniu )
co ty nie powiesz ? a czy tak nie bylo od czasow 5th elementu ?quake pisze:Niektore dampery (i.e. BOS, Double Barrel... i byc moze tez VIVID) maja tak skonstruowane tlumienie ze zawsze stosuje sie w nich bardziej miekkie sprezyny niz w innych damperach. Mimo to nie dobijaja i pracuja tak jak powinny.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości