pinkbike....kwasny szwecki pojazd
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 19.08.2004 12:21:34
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
W magurze HS33 nie było dwóch wyjść na przewody tylko jedno wyjście i zawór do odpowietrzania. Powiedzmy że dałobby się to zrobić, ale bardzo trudne byłoby zalanie i odpowietrzenie całego systemu.
Mniejsza o to, cały pomysł z dwoma hamulcami to jedna wielka porażka - żeby hamowały oba hamulce, trzeba przepchnąć 2 razy więcej płynu, a to oznacza konieczność albo zwiększenia średnicy tłoczka w klamce, albo zmniejszenia przełożenia dźwigni, więc jeśli chodzi o siłę hamowania wychodzi na to samo co przy jednej tarczy. Jedynym plusem takiego rozwiązania jest 2 razy większa powierzchnia wymiany ciepła.......... ale kosztem większej masy. buuuu
Mniejsza o to, cały pomysł z dwoma hamulcami to jedna wielka porażka - żeby hamowały oba hamulce, trzeba przepchnąć 2 razy więcej płynu, a to oznacza konieczność albo zwiększenia średnicy tłoczka w klamce, albo zmniejszenia przełożenia dźwigni, więc jeśli chodzi o siłę hamowania wychodzi na to samo co przy jednej tarczy. Jedynym plusem takiego rozwiązania jest 2 razy większa powierzchnia wymiany ciepła.......... ale kosztem większej masy. buuuu
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Hs 33 z 1999 roku sam taką miałem miał 2 wyjścia na przewody i zawór do odpowietrzania miała wielką klamke, trialowy model, żeby zaciskać 2 koła na raz z taką samą siłą i w tym samym czasie, ten patent dużo dawał trialowcą ale jest to jush klasyk zresztą on był cały wykonany z aluminium a nie plastiku
A tam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości