Shiver Dc problem.
groochas http://allegro.pl/item324460295_uszczel ... tkie_.html takie?
KaczorAC1 jakiś kretyn którego posłuchałem
KaczorAC1 jakiś kretyn którego posłuchałem

http://serekdh.pinkbike.com/album/Azonic/ = My Bike
serek1990 2,5W to sporo za rzadki. Ja kiedy serwisowałem swojego shivera to wlałem 7,5W i założyłem oryginalne uszczelki z gregorio. Działał super, od początku. Jak chcesz to napisz na gg to coś poradzimy, mam instrukcje jak go rozebrać i wszystko wymienić. numer gg w podpisie(często jestem na niewidocznym, także pisz śmiało)
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
serek1990 te uszczelki to lipa, one chodzą w sklepach z łożyskami po parę zł
np http://www.e-lozyska.com
Wystarczy że znasz wymiar.
Więc kup teraz normalne uszczelki, oryginały albo np uszczelki Enduro, a nie coś będącego oringami do łożysk
np http://www.e-lozyska.com
Wystarczy że znasz wymiar.
Więc kup teraz normalne uszczelki, oryginały albo np uszczelki Enduro, a nie coś będącego oringami do łożysk
KaczorAC1 wiesz, ja nie wszystko czytam, nie miałem nigdy shivera to zazwyczaj takie tematy sobie odpuszczam 
ale wiem coś na temat simmerringów wiem (pomyliłem sie w poprzednim poście - nie wiem skąd wziąłem oring
)
Miałem kiedyś amor samoróbkę i miał założone podwójne uszczelki olejowe - simmeringi właśnie z tej hurtowni którą podałem. I i tak sie pocił :]
Ale chyba i tak oczywiste,że za 20zł dobrych uszczelek się nie kupi, gdzie oryginały kosztują koło 100zł, zastępcze enduro też.

ale wiem coś na temat simmerringów wiem (pomyliłem sie w poprzednim poście - nie wiem skąd wziąłem oring

Miałem kiedyś amor samoróbkę i miał założone podwójne uszczelki olejowe - simmeringi właśnie z tej hurtowni którą podałem. I i tak sie pocił :]
Ale chyba i tak oczywiste,że za 20zł dobrych uszczelek się nie kupi, gdzie oryginały kosztują koło 100zł, zastępcze enduro też.
XXX już ja zwaliłem z nazewnictwem 
w uszczelkach do shivera nie ma żadnych oringów, to jest oring:
http://www.v6z24.com/mods/howto/images/ ... _oring.jpg
te uszczelki to simmeringi

w uszczelkach do shivera nie ma żadnych oringów, to jest oring:
http://www.v6z24.com/mods/howto/images/ ... _oring.jpg
te uszczelki to simmeringi
Przerabialem swego zasu te tanie olejowe uszczelki.
Moze jak jezdzisz tak ze olej sie nawet nie zamiesza w amorze to zadzialaja
Problem z nimi taki ze one sa normalnie montowane na wal ktory sie obraca a nie ma ruchu posuwisto zwrotnego i nieutrzymaja leju zbyt dlugo :/
co do gestosci, a reczej lepkosci oleju to czy zalejesz 2.5 czy 15 uszczelka powinna trzymac olej w srodku.
Nazwenictwo na tym forum tez zaczyna byc zabawne
Uszczelki olejowe to oczywiscie simeringi, a ta sprezynka okragla to nie oring tylko sprezynka
I tak jak ktos wyzej pisal, olejowa, sprezynka w strone oleju, kurzowa sprezynka w druga strone
Moze jak jezdzisz tak ze olej sie nawet nie zamiesza w amorze to zadzialaja

Problem z nimi taki ze one sa normalnie montowane na wal ktory sie obraca a nie ma ruchu posuwisto zwrotnego i nieutrzymaja leju zbyt dlugo :/
co do gestosci, a reczej lepkosci oleju to czy zalejesz 2.5 czy 15 uszczelka powinna trzymac olej w srodku.
Nazwenictwo na tym forum tez zaczyna byc zabawne
Uszczelki olejowe to oczywiscie simeringi, a ta sprezynka okragla to nie oring tylko sprezynka
I tak jak ktos wyzej pisal, olejowa, sprezynka w strone oleju, kurzowa sprezynka w druga strone
hmmm a podstawowe pytanie czy owe uszczelki co założyłeś są MARZOCCHI czy te z allegro bo jeśli te z allegro to sama cena mówi za siebie :/...
___________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/1829282/
___________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/1829282/
http://www.pinkbike.com/photo/8252392/
laseklz
laseklz
Z góry sory za odświeżenie tematu.. ale znowu problem.. Kupiłem oryginalne uszczelki do Shivera załozłem i co.. dalej to samo... i moje pytanie jest takie która stroną maja być założone uszczelki.. bo widać te sprężynki po obu stronach tylko ze z jednej strony jest większa szpara a z drugiej mniejsza teraz założyłem tak ze mniejsza szpara jest w stronę oleju nie chce tego rozbierać bo bardzo prawdopodobne ze przy przekładaniu uszczelek mogę je zrypać..
http://serekdh.pinkbike.com/album/Azonic/ = My Bike
tu : http://www.powerbelt.ro/images/altele/simering2.gif masz obrazek - przekroj przez simeringa.
I tak sie sklada ze on wlasnie w takiej pozycji ma byc w zmontowanym rowerze (mowa o shiverku, bo w 888 i innych nie usd powinien byc odwrotnie - czyli zawsze sprezynka od strony oleju
Z obu stron to sprezynki sa chyba tylko w kurzowych uszczelkach, ty jestes pewien ze wiesz o kotrych mowisz ?
I tak sie sklada ze on wlasnie w takiej pozycji ma byc w zmontowanym rowerze (mowa o shiverku, bo w 888 i innych nie usd powinien byc odwrotnie - czyli zawsze sprezynka od strony oleju
Z obu stron to sprezynki sa chyba tylko w kurzowych uszczelkach, ty jestes pewien ze wiesz o kotrych mowisz ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości