Strona 2 z 2

: 06.03.2008 01:55:38
autor: Spaced
Korean_Boy to srebrno złote to 920 numerowane jest i jeszcze go nie ma ;) Białe dh-230 jest do dostania dobrymi drogami w granicach 6tys zł ;)

: 06.03.2008 09:14:42
autor: kubabike
Spaced pisze:Białe dh-230 jest do dostania dobrymi drogami w granicach 6tys zł
Jkie to drogi? PM-uj do mnie pilnie :)

: 06.03.2008 09:41:11
autor: ACextreme
Co do V-10 to moje zdanie wyglada podobnie jak pisal Spaced- racing... Pol roku temu mialem bardzo podobny dylemat tyle ze zastanawialem sie nad calym nowym rowerem po tym jak moje AC nie dawalo rady :cry: (a i tak zlego slowa o tej ramie nie powiem). Myslalem miedzy innymi o V15, ale po dluuuugich przemysleniach wybralem Glory i jestem mega zadowolony jak na razie. Ale przejde do opisanego tematu zamowien. Ja swoja glorke zamowilem w sierpniu... dostawa 2tydzien stycznia.... no i rabneli sie o niecale dwa tygodnie ale to i tak super, balem sie ze w kwietniu dostalem, ale jak napisali tak w miare zrobili i sie juz moge cieszyc jazda. Ale prawda jest taka ze tego typu sprzety trzeba zamawiac z duzym wyprzedzeniem, a przykladowo w kwietniu mozna juz prawie zapomniec o zamowieniu... chyba ze na przyszly rok :lol: . Mimo tego opisana sytuacja jest nie do przyjecia i tyle. Na szczescie sie z santy rozmyslilem.

: 06.03.2008 09:56:00
autor: kar0l
Ja też miałem problem z crazy crankiem. Zamówiłem u nich Intensa w czerwcu. Wiem, że to dość późno, ale przedstawiciel mówił, że rama spokojnie dojdzie na połowę lipca. I zaczęły sie maile. Pisał że rama wyszła już z fabryki i jest w drodze. Po 10 dniach telefon do niego i okazuje się, że rama jeszcze nie wyszła. Kolejne zawody mijały, a ja sobie mówiłem, że na następnych już będę na nowym rowerze. Dodam jeszcze, że cały osprzęt skompletowałem właśnie do połowy lipca. Rama w końcu przyszła, we wrześniu. Miała być ciemno-niebieska, a jest czarna.
Jak chodzi o rowery sc/intense to myślę, że są to bardzo dobre rowery. Wiadomo dużo płaci się za markę, ale gdybym teraz kupował rower to wybierałbym między tymi firmami. Mam tylko nauczkę na przyszłość, żeby ramy zamawiać jesienią, są już wtedy nowe modele a do sezonu powinni się wyrobić z dostawą :) Warto też spróbować sprowadzić rower ze stanów.

: 06.03.2008 14:52:29
autor: ThoRx
Spaced Bynajmniej... Gdzies czytałem, ze jest zblizony do Intensa, moze trójki. Nie zmiania to faktu, ze rama jest bardzo dopracowana i godna polecenia.

: 06.03.2008 19:22:29
autor: Spaced
ThoRx daj mi jakis press release w takim razie bo w tych na które ja patrze nic nie ma o zblizaniu sie do intensa. Odgrazali sie kiedys troche ale potem sie okazalo, ze poza waga powaznych róznic nie ma. >> Ten sam rozmiar dampera. Cos tam na złaczkach od zawieszenia jest inaczej ale wyglada na ten sam rozmiar wiec pewnie tylko tam wage ucinali.

Zreszta v10 jest niezła rama ale wtedy kiedy masz pod domem trasy jak Jasna, Spindlerovy Mlyn czy Fort Williams gdzie brak czułosci ci nie przeszkadza, a za to potrzebujesz rozbujanego lózka wodnego, które przelewa sie przez najwieksze skały. W innych przypadkach to po prostu bedzie za duzo (chociaz pewnie tony dzieciaków sie na to najaraja jak na monstera czy inne czesci robiace z ciebie hardcorowca z buta, a potem bedzie jezdzic nimi po miescie i trasach równych jak trasy do 4x)
No a ja osobiscie jej nie lubie bo wole stabilną prace ponad miekką ;)

: 06.03.2008 20:29:48
autor: ThoRx
Spaced Jak sie tego doszukam to podeślę. O zastasowaniu V10 nie ma co dyskutowac, tylko DH i nie zawsze to co w Polsce zostało nazwane downhillem. Gdzie indziej, aniżeli w górach staje sie zupełnie nie użyteczna, a wręcz zbędna. Jeśli cos bardziej uniwersalnego to VP-Free albo Socom z przewagą na Intensa.

: 06.03.2008 20:59:01
autor: Spaced
ThoRx nie socom tylko uzzi. Fajny rower i wytrzymalszy od socoma. Vp-free ma okropną geo i nikomu tego roweru nigdy nie polece. Santa sie do tego pośrednio przyznała bo przerwali produkcje i szykuja nowe Vp-free. Miejmy nadzieje, ze z normalna geometria.

: 06.03.2008 21:39:40
autor: ThoRx
Spaced Ale Socom lżejszy i pod doświadczonymi riderami robi się z niej naprawdę klasowy sprzęt. VP-Free może troche ma okropne geo, ale w końcu przez 4 lata produkowali tą ramke i cieszyła sie naprawde dużym wzięciem, nadal pozostaje dość popularna ze wzgledu na swoje właściowści, cene i wytrzymałość.

: 06.03.2008 21:40:21
autor: Steel
Uzzi VPX to wyjątkowo udana rama. I istotnie pancerniejsza (niestety trochę cięższa) od Socoma. Nie miałem okazji pojeździć na czymś lepiej pracującym ( a trochę ram objeździłem). Tak chwalony Giant do pięt tej ramce nie dorasta pod względem pracy zawieszenia ( o wadze i wyglądzie nie wspominając )

: 06.03.2008 22:25:56
autor: Spaced
ThoRx czekaj mówisz, ze ma zła geo, a potem mówisz, ze ma dobre własciwosci? To co tam jest dobrego? To fajna lekka rama ale ani zawieszka ani geo nie zachwycaja. Za bardzo chcieli rower do wszystkiego, a że rower sie sprzedawał to raczej zasługa marketingowej potęgi santy.


Steel bo nie jezdziles na Lapierre ;)

: 06.03.2008 22:39:51
autor: ThoRx
Spaced Kurde, czytasz między wierszami :P! Właściwości ma dobre wg. wielu riderów, nie mówie tu koniecznie o sobie, bo w koncu wielu ją kupiło i są zadowoleni.
Rama za ogół ma u mnie plusa, ale są rzeczy, które wymagają poprawy(czyt. geometria).

Już tak tego Lapierre nie zachwalaj, bo dużo zależy od upodobań i gustu, a o tym sie nie dyskutuje :].

: 06.03.2008 23:10:31
autor: Spaced
ThoRx no ale czym sa te własciwosci jak nie geometria i praca zawieszenia? Bo mówisz, ze ma dobre własciwosci jednoczesnie przyznajac, ze w kluczowych kwestiach wpyływajacych na własciwosci nie jest najlepiej.

A co do zadowolenia to z tego co gadalem to kazdy jest zadowolony ale kazdy przyznaje, ze rama dziwnie skreca. Pewnie gdyby mieli porównanie to zamiast dziwnie usłyszałbym zle ;)

: 07.03.2008 07:02:41
autor: ThoRx
Spaced Z tymi właściwościami chodziło mi o zdanie innych ludzi, nie koniecznie moje ! A właściwości rozumuje tak jak Ty.

Co do skrecania nie jest tak źle, wystarczy się lekko wprawić i już pięknie daje się opanować w zakrętach. :wink:

: 07.03.2008 09:55:40
autor: Steel
Spaced pisze:Steel bo nie jezdziles na Lapierre
A tu mnie nie złapałeś bo jeździłem ( fakt, bardzo krótko i na torze testowym jedynie ). Zupełnie nie to co lubię. Do tego brzydkie. Ale trzeba przyznać, że wykonane bardzo dokładne i eleganckie. Ale to za mało. I nie spełniała bardzo ważnego warunku jak dla mnie ( tu mnie zaraz zjedzą ) nie dało się przedniej przerzutki zamontować.

: 08.03.2008 02:20:04
autor: Spaced
Steel sugerujesz, ze Poreba na prawde do polski sprowadzila dh-230? Myslalem, ze maja go tylko dla zartów w katalogu i i tak sraja na MTB.

A co do brzydkosci to chyba pierwsza taka opinia jaka słysze. Mysle, ze trzeba ci mały licz zrobic :P

A do przedniej przerzutki to chyba nie ten rower. To jednak jest bike dh z zawieszka stricte pod dh (stabilne raczej niz przyjemnie miekkie - co mi zdecydowanie bardziej lezy). A i co do nie pasowania zawieszki to fox bez tuningu tam troche miesza ale to jest do zrobienia ;)

BTW. Ja wlasnie dlatego VPP nie lubie bo jest miekkie ponad stabilne.