Strona 2 z 3
: 21.04.2008 20:58:12
autor: Spaced
SeraaX one sa podobne do siebie bardzo
A co do yeti to ono mi nawet lezy. Pomaluje sie na teamowo i bedzie najs. Alutecha nie lubie bo jest zbyt toporny jak dla mnie.
: 21.04.2008 21:30:50
autor: SeraaX
alutech ma jedną sporą zaletę (poza zawieszeniem, które PODOBNO fajnie działa w ich czterozawiasach ) i wildasau dh i dropsau ważą od 4,5kg przy wyglądzie jakby ważyły tyle co 1,5 banshee screema

tylko te ich ceny...
: 21.04.2008 22:26:08
autor: Spaced
SeraaX no wagowo rzeczywiscie nie jest tak zle ale w koncu to firma z carbonowa korba do dh (marne 1000euro za ponizej 600g) :P.
Swoja droga ktoś na grooberze w puławach miał alutecha. Bodajze, przyjezdni litwini.
: 21.04.2008 23:51:49
autor: SeraaX
When we receive your order, we get to work straight away. It can take up to three months before you get your hands on one of these beauties
:] nie potrafię sobie wyobrazić jak oni dłubią tą korbę 3 miesiace, ale co tam, jak takie pytania to znaczy że mnie nie stać

: 22.04.2008 13:00:04
autor: Noldorek
Panowie...to mi sie bardziej podoba

co an to powiecie??

: 22.04.2008 13:03:05
autor: Spaced
Noldorek podobno byly w ogole 3 rózne proto wiec tez nie wiadomo jak to do konca bedzie wygladać
Tu jakos inaczej wachacz jest prowadzony ale głownie uroku dodaje mu zdjecie

: 22.04.2008 13:10:37
autor: Noldorek
Moim zdaniem....za napinaczem....jest to samo co w rowerach z wirtualnym punktem obrotu...i wtedy by to mogło działać...chyba że jest jeden zawias...a ten element z damperem sie ślizga:)
...ale mi sie podoba sama rama:O
: 22.04.2008 14:14:42
autor: mozartt
Noldorek musi byc tam cos w rodzaju vpp. Inaczej by to nie dzialalo. Ogolnie to rama z frugiej foty podoba mi sie o wiele bardziej.
: 22.04.2008 14:29:05
autor: Noldorek
niekoniecznie.....to chyba 1 zawias...jak sie kończy opona...to jest chyba zawias....do tego bardziej srebrnego elementu który jest na szynie....tak mi sie zdaje ale vpp tez możliwe...
: 22.04.2008 14:38:54
autor: mozartt
Fakt, to moze byc 1 zawias z dziwnym przelozeniem na damper.
: 22.04.2008 14:39:26
autor: SeraaX
jak dla mnie ta 2 to jednozawias
a pierwsza będzie miała wirtualny punk obrotu strasznie wysoko
: 22.04.2008 21:49:52
autor: XXX
mi tam sie podobaja te Yeti....i te dropsau i wildsau tez...co prawda brzydsze ale chetnie bym pojeździl na takich sprzetach

: 23.04.2008 07:06:30
autor: ArthurGreen
Krzyśku, nic nie chciałem wstawiać - teraz Norbert będzie wstawiał
Fajny ten proto.. Już kiedyś pisałem, że jakoś nie przemawia do mnie ten patent z szyną, więc z tych dwóch które wstawił Krzyśiek, bardziej mi się ten pierwszy "widzi".
Ciekawe czy są to prototypy jednego modelu, czy będą to 2 oddzielne.. Patrząc na fotę nr 2 można wywnioskować, że nowsze proto (nowy Saint). Nie wiem kiedy jakieś najbliższe targi są, ale pewnie się wszystko wyjaśni na Interbike..
Edit:
Przesadziłem z tym brakiem szyny.. Nie zauważyłem tej "malutkiej" szynki.. Heheh
: 24.04.2008 10:50:03
autor: ArthurGreen
: 06.05.2008 07:11:28
autor: ArthurGreen
: 06.05.2008 10:04:06
autor: Noldorek
A mnie nadal meczy jedno pytanie

jak te całe szyny...maja sie do wsze obecnego błota....czy np. pyłu na trasach?? jak one sie czyszczą?? ktoś wie ??
: 06.05.2008 10:18:42
autor: ArthurGreen
Spasowane na plastykowych ślizgach.. Smarowanie przez "kalamitki", więc jak u mnie w Tirze

: 06.05.2008 10:46:55
autor: Spaced
Noldorek >>> US Fora. Ludzie mówia, ze w błocie jest troche gorzej ale to nie jest tak, ze rower przestaje dzialać

: 06.05.2008 12:05:50
autor: Steel2
A mnie zastanawia jak to działa ( czyli gdzie jest sztuczka ), na podstawie zdjęcia wyszło mi, że damper jest ... rozciągany