Strona 2 z 3
: 05.09.2008 12:19:25
autor: Spaced
ArthurGreen e tam stracone. Turner ladniejszy, lzejszy i lepiej wykonany od IH wiec jaka strata?

: 05.09.2008 16:50:04
autor: sebonk
ciekawe jak z cena tego nowego dhr'a ; )
: 10.09.2008 06:24:01
autor: ArthurGreen
Troszkę photoshop, ale wygląda spoko..

: 10.09.2008 10:13:28
autor: Spaced
Cholera ceny na razie nawet turner nie zna
No price set yet. Hopefully have stuff ready for sale next season.
Thanks
Jarett
To hopefully troche martwi :/
: 10.09.2008 12:08:38
autor: KaKTuSSS
zdjęcie daje pogląd całkiem niezły

Sam jestem ciekaw jaka będzie cena tej ramki.
: 10.09.2008 12:14:59
autor: Spaced
Pewnie procentowo podskoczy tak samo jak Sultan i 5 spot, ktorych ceny juz gdzies byly podane.
: 10.09.2008 14:12:30
autor: ReplaY
Jedyne, co mnie boli, to kąt pod jakim damper "dostaje szoku". Przypomina mi to trochę umiejscowienie dampera w Demo 9 i zarazem nie napawa optymizmem. Ale ogólnie, to rama śliśśśśna. Taki mocny industrial art w okolicy suportu.
: 10.09.2008 14:59:57
autor: Czlenson
Właśnie ten industrial art martwi mnie troszkę ... takie krateczki lubią sobie popękać zwłaszcza, że większość siły z wahacza powędruje tam.
Zgodzę się z ReplaYem co do kąta w jakim będzie pracował damper ... słabsze tłumiki mogą cierpieć. W demo też martwię się o swojego swingera ale póki co wytrzymuje.
http://www.pinkbike.com/photo/2454792/
^Widać jak zmienia kąt wraz z ugięciem ale dzięki temu osiągnęli specyficznie zmieniające się przełożenie na damper ... pewnie o to im chodziło

: 10.09.2008 15:25:06
autor: Spaced
Czlenson ale mysle jednak, ze kratki sa wlasnie po to zeby sie sily lepiej rozchodzily. Jesli zostanie to dobrze przemyslane i pospawane to nie bedzie problemów. Dave Weagle jest maniakiem obliczen i wszystko sprawdza wiele razy zanim cos do produkcji wiec mysle, ze powinno byc ok. Zreszta Turner (tez Dave przypadkiem? ) tez partaczem nie jest.
A co do damperow to jak nie bedzie za duzego przelozenia i krzywa nie wyjdzie dziwna to moze kat dzialania sily nie bedzie najlepszy ale same sily i tak nie beda tak krzywdzic damperow jak v10 (podobno starsze(ale te nowe czyli po 05) teamowe v10 rozwalaly chore ilosci damperow).
: 10.09.2008 22:56:55
autor: ReplaY
Obecnie dampery są znacznie wytrzymalsze, niż sprzed epoki półcalowych (względnie 12mm) tłoków, ale nadal jest to jakiś krok w stronę nadwyrężania konstrukcji. Tu oczywiście zakładam ekstremalne sytuacje, w których dochodzi do zablokowania tłumienia kompresji w damperze lub jakiegoś mechanicznego defektu. Ale! Cieszmy się DHX'ami, Roco, a nawet 14mm Revoxem:)
: 11.09.2008 16:16:57
autor: Da__FreaK
to moze inaczej:)takie krotkie meritum

.... przestanmy sie onanizowac przy marzeniach o czyms ciegle nowym.....zacznijmy jezdzic !!!:))
: 21.09.2008 07:12:10
autor: ArthurGreen
Już jest złożony "real setup" :
Jakiś brzydszy się wydaje, ale to może kwestia kolorów

: 21.09.2008 10:37:50
autor: thomson
Rurki jakby ciensze czy coś... taki se, ale wygląda na lekki
: 21.09.2008 12:39:42
autor: Spaced
thomson kilkaset g lzejszy od sundaya ma byc. Bodajze 600.
ArthurGreen mi sie tam bardziej podoba. Przypomina mi troche commencala nowego i chumbe f5.
: 21.09.2008 13:36:49
autor: Damian04
Chumba f5 i ten turner nie mają wiele wspólnego jedyne co to damper umieszczony bardzo blisko koła.
A ogólnie to rowerek bardzo fajny im wyszedł ,choć na poprzednim zdjęciu wydawał sie jeszcze ładniejszy :P
: 22.09.2008 15:39:21
autor: KaKTuSSS
jak dla mnie rewelacja

lubię zielony kolor i ta kombinacja kolorystyczna mi podchodzi ... ale to kwestia gustu

jestem ciekaw innych opcji kolorystycznych.
: 22.09.2008 15:49:44
autor: ArthurGreen
KaKTuSSS - no jak zobaczyłem pierwszy raz tą fotę, to od razu mi się jakoś dziwnie z Twoim bike'iem skojarzyło
Podobno Dave w Turnerze zrobił wszystko to, na co nie pozwolono mu w Sundayu.. Ciekawi mnie, jakie to "Factory orders" dostawał w IH, że aż tak go ograniczały.. Zobaczymy co pokaże w Evil Bikes..
: 22.09.2008 17:59:41
autor: KaKTuSSS
zastanawia mnie też czy umiejscowienie dampera i jego bliskość w stosunku do opony nie narazi go na potencjalne uszkodzenia ...
hehe, ten kolor ramki pasowałby mi do reszty moich części, które zostałyby po
zumbiaczu, zobaczymy jak będzie się spisywała ta ramka w przyszłym sezonie, jeśli będzie to udana konstrukcja ( na co liczę

) to będzie to mój faworyt na zmianę

: 22.09.2008 18:21:16
autor: ArthurGreen
KaKTuSSS - o uszkodzenie to ja bym się nie bał.. Raczej nieciekawie będzie na błocie..