Steel2 ale obecnie na rynku kazdy sprezynowy damper charakteryzuje sie wieksza progresja niz powietrzne przez te 80-90 skoku? Wiec po co czepiasz sie teori skoro praktycznie jesli chodzi o czucie i zachowanie roweru wiecej jednak wyciagniesz liniowosci z powietrza. Wiadomo jaka jest teoria ale moim zdaniem zamieszanie wprowadzasz. Sam gadam troche z producentami sprzetu i jakos nie ma problemu z takim nazewnictwem. Ba sami mi tak odpisuja.
Jaca to sa jednak przydatne okreslenia bo kazdy ma inne preferencje i cos co dla jednego jest dobre, dla drugiego juz nie koniecznie takie bedzie.
praca liniowa i 66 ata
Nie odpisują Ci inżynierowie tylko ludzie od kontaktów z klientami. Stąd daleko idące uproszczenia.
Z czuciem to masz rację dokładnie o to chodzi i to jest najważniejsze.
Jednak kolega pytał o teorię, więc uważam, że należy mu podać pełną i prawdziwą teorię, a nie marketingowe wymysły
Z czuciem to masz rację dokładnie o to chodzi i to jest najważniejsze.
Jednak kolega pytał o teorię, więc uważam, że należy mu podać pełną i prawdziwą teorię, a nie marketingowe wymysły
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 no ale jak mówilem, z duzymi firmami na razie nie dyskutuje
I wiem, ze tak jest bo próbowalem sie jakis czas temu skontaktowac z jakas wieksza firma (nie pamietam ktora juz) i straszny marketingowy BS dostalem w mailu. Dlatego, tez lepiej czuje sie kupujac ramy mniejszych firm bo dobry kontakt z firma jest 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości