Strona 2 z 2
: 07.09.2008 13:04:13
autor: Spaced
Steel2 ale obecnie na rynku kazdy sprezynowy damper charakteryzuje sie wieksza progresja niz powietrzne przez te 80-90 skoku? Wiec po co czepiasz sie teori skoro praktycznie jesli chodzi o czucie i zachowanie roweru wiecej jednak wyciagniesz liniowosci z powietrza. Wiadomo jaka jest teoria ale moim zdaniem zamieszanie wprowadzasz. Sam gadam troche z producentami sprzetu i jakos nie ma problemu z takim nazewnictwem. Ba sami mi tak odpisuja.
Jaca to sa jednak przydatne okreslenia bo kazdy ma inne preferencje i cos co dla jednego jest dobre, dla drugiego juz nie koniecznie takie bedzie.
: 07.09.2008 13:12:15
autor: Steel2
Nie odpisują Ci inżynierowie tylko ludzie od kontaktów z klientami. Stąd daleko idące uproszczenia.
Z czuciem to masz rację dokładnie o to chodzi i to jest najważniejsze.
Jednak kolega pytał o teorię, więc uważam, że należy mu podać pełną i prawdziwą teorię, a nie marketingowe wymysły
: 07.09.2008 13:16:08
autor: Spaced
Steel2 eee nie, odpisuja mi inzynierowie bo jakos rozwiazania proponowane przez duze firmy sa dla mnie zrozumiale dlatego ich o pierdoly meczyc nie musze

: 07.09.2008 13:19:43
autor: Steel2
Inżynierowie nie są dopuszczani w dużych firmach do kontaktów z klientami. Od kontaktów z klientami są specjalne działy i po za te działy Twoje pytania nigdy nie wychodzą.
: 07.09.2008 13:41:07
autor: Spaced
Steel2 no ale jak mówilem, z duzymi firmami na razie nie dyskutuje

I wiem, ze tak jest bo próbowalem sie jakis czas temu skontaktowac z jakas wieksza firma (nie pamietam ktora juz) i straszny marketingowy BS dostalem w mailu. Dlatego, tez lepiej czuje sie kupujac ramy mniejszych firm bo dobry kontakt z firma jest
