InterBike 2008
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ArthurGreen Sory, nie zauważyłem tamtej foty w tamtym temacie. Jeśli chodzi o podpięcie hamulców, to wg mnie tym się sugerować raczej nie można. Ten rower może być złożony na wzór roweru Sama, a hamulce podpiął tak jakiś mechanik, nie zwracając na to uwagi
I jeszcze jedna rzecz. zimer wrzucił fotkę 888 ze zbiorniczkiem wyrównawczym, na zdjęciu ze stoiska Marzocchi widać w tle 888 bez tego patentu. O co w takim razie z tym chodzi?

I jeszcze jedna rzecz. zimer wrzucił fotkę 888 ze zbiorniczkiem wyrównawczym, na zdjęciu ze stoiska Marzocchi widać w tle 888 bez tego patentu. O co w takim razie z tym chodzi?
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ArthurGreen 195g ? Jak, gdzie i kiedy ? Mam w 100% orginalnego LG1 z roku 2007/2008 i waży coś 230g bez taco ...Może będzie ważył 195-200g, jak wymienię na alu bolty np. śrubę od kółka i kilka drobiazgów ( swoją drogą, fajnie może wyglądać czarny lg1 ze słotymi akcentami
) ... PS. waga podana jest bez przejściówki na mocowanie tylko pod pakiet .

WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://www.sicklines.com/interbike2008/formula/
Wg. Tego co pisze sicklines mamy hamulce najlzejsze na rynku z siła wieksza niz oro. Formula przechodzi sama siebie. Kto czeka w kolejce?
Wiecej o nowych intense na 09:
http://www.sicklines.com/interbike2008/intense_cycles/
Troche o Turnerze:
http://www.sicklines.com/interbike2008/turner/
Wg. Tego co pisze sicklines mamy hamulce najlzejsze na rynku z siła wieksza niz oro. Formula przechodzi sama siebie. Kto czeka w kolejce?

Wiecej o nowych intense na 09:
http://www.sicklines.com/interbike2008/intense_cycles/
Troche o Turnerze:
http://www.sicklines.com/interbike2008/turner/
Travisy zostanę pewnie bez zmian, a szkoda, bo gdyby manitou dopracowało ten widelec, a mówię tu o próbie obniżenia amora, odchudzeniu, poprawieniu wykonania i wykończenia, stworzyli by bardzo fajny amor do dh, gdyby jeszcze zrobili wersję z komorą powietrzną a nie sprężyną wyszedłby jeszcze lepszy amor dla zawodników. Dorado niby fajne, ale wg mnie nie ma szans przebić się przez rynek z nowymi boxxerami, czy foxem 40, przy swojej cenie. Do tego system usd raczej nie jest najlepszym rozwiązaniem do dh, gdzie liczy się jak najlepsza sztywność widelca, przy czym obecne systemy amortyzacji pozwalają na osiągnięcie bardzo dobrej czułości przy normalnej budowie. Wyjdzie tak, że na dorado będą jeździć zawodnicy i fanatycy, a travis zostanie taki jak był. Kolejny raz Manitou strzela sobie samobója
Niemniej jednak dorado jest najładniejszym widelcem jaki powstał:)
Niemniej jednak dorado jest najładniejszym widelcem jaki powstał:)
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Mawet waga travisa to jak stare 888 wiec jakos strasznie zle nie jest. Co do wysokosci to przez system z odwróconym boosterem jest on własnie wyższy. Zreszta ogólnie ty prawie cały amor chcesz im zmienic.
A co do USD to nie przekreslaj technologi bo wiele sie zmieniło. Np. cała japońska czołówka śmiga na tech-inach, a to też usd.
A co do USD to nie przekreslaj technologi bo wiele sie zmieniło. Np. cała japońska czołówka śmiga na tech-inach, a to też usd.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Jak przy tym nowym UZZI reguluje się skok ?? Na nasze trasy wydaje mi się optymalna ta ramka.. Jakąś dziwną zajawkę złapałem na to UZZi.. Ładniejsze niż Socom..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spacedbez przesady, serce travisa zwane Intrinsic jest świetne i tu bym nie kombinował. Waga jest ok, ale jakby zrobili wersję air to zeszli by sporo na wadze, co dla zawodników się liczy. Wysokość też nie jest tragiczna bo taka jak starszych 888, ale zawsze może być lepiej:)
Widzisz wg mnie zamiast siedzieć na projektem dorado i wydawać na to kupę kasy, lepszym posunięciem wg mnie było by poprawienie travisa, czyli właśnie dodanie wersji air, i dopracowanie szczegółów jak choćby mocowanie koron do lag, które jak wiemy potrafią niemile zaskoczyć. Kosztowało by ich to pewnie mniej kasy, a wyszli by na tym lepiej. Takie jest moje zdanie
Widzisz wg mnie zamiast siedzieć na projektem dorado i wydawać na to kupę kasy, lepszym posunięciem wg mnie było by poprawienie travisa, czyli właśnie dodanie wersji air, i dopracowanie szczegółów jak choćby mocowanie koron do lag, które jak wiemy potrafią niemile zaskoczyć. Kosztowało by ich to pewnie mniej kasy, a wyszli by na tym lepiej. Takie jest moje zdanie
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości