InterBike 2008

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

kar0l - Grucha już wczoraj to zdjęcie wstawił w temacie o Hillu.. Nie koniecznie bike Hilla.. On by na tym nie ujechał.. Zobaczcie na hamulce..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
zimer
Posty: 111
Rejestracja: 10.05.2008 12:24:15
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: zimer »

elixiry ?
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

zimer - owszem, ale Hill ma tył na lewej klamce..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

ArthurGreen Sory, nie zauważyłem tamtej foty w tamtym temacie. Jeśli chodzi o podpięcie hamulców, to wg mnie tym się sugerować raczej nie można. Ten rower może być złożony na wzór roweru Sama, a hamulce podpiął tak jakiś mechanik, nie zwracając na to uwagi :D
I jeszcze jedna rzecz. zimer wrzucił fotkę 888 ze zbiorniczkiem wyrównawczym, na zdjęciu ze stoiska Marzocchi widać w tle 888 bez tego patentu. O co w takim razie z tym chodzi?
greenman
Posty: 1566
Rejestracja: 13.12.2005 11:31:46
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt:

Post autor: greenman »

Banshee Legend Prototype ..
Obrazek
Obrazek
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
zimer
Posty: 111
Rejestracja: 10.05.2008 12:24:15
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: zimer »

banshee miodzio, te frezowane elementy cudo
tylkko to juz nie taki prototyp, ten model trafi juz do seryjnej produkcji
prototyp prezentowali już jakis rok temu

travel 215 lub 180
bb 355m
headangel 66
4,7kg
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen korby z ramionami 175 nie dla nas !

ja juz "dre" po ziemi 170'tkami

Sorry za offtop
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Odświeżone Azonic Outlaw:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

E13 grubo zeszło z wagą LG1.. Stary bez taco ważył 195 gr.. Tutaj 182 z Taco :!:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

ArthurGreen 195g ? Jak, gdzie i kiedy ? Mam w 100% orginalnego LG1 z roku 2007/2008 i waży coś 230g bez taco ...Może będzie ważył 195-200g, jak wymienię na alu bolty np. śrubę od kółka i kilka drobiazgów ( swoją drogą, fajnie może wyglądać czarny lg1 ze słotymi akcentami :D ) ... PS. waga podana jest bez przejściówki na mocowanie tylko pod pakiet .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
klexuh
Posty: 1366
Rejestracja: 01.08.2007 22:36:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: klexuh »

http://www.pinkbike.com/photo/2501467/

tu jest to 888... patrzcie na komenty..
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

http://www.sicklines.com/interbike2008/formula/

Wg. Tego co pisze sicklines mamy hamulce najlzejsze na rynku z siła wieksza niz oro. Formula przechodzi sama siebie. Kto czeka w kolejce? ;)

Wiecej o nowych intense na 09:
http://www.sicklines.com/interbike2008/intense_cycles/

Troche o Turnerze:
http://www.sicklines.com/interbike2008/turner/
Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

I nic...jeszcze nic nie widziałem...ani nie słyszałem na temat manitou 2009 tylko o darado...i tyle :D a gdzie travisy ??
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

Travisy zostanę pewnie bez zmian, a szkoda, bo gdyby manitou dopracowało ten widelec, a mówię tu o próbie obniżenia amora, odchudzeniu, poprawieniu wykonania i wykończenia, stworzyli by bardzo fajny amor do dh, gdyby jeszcze zrobili wersję z komorą powietrzną a nie sprężyną wyszedłby jeszcze lepszy amor dla zawodników. Dorado niby fajne, ale wg mnie nie ma szans przebić się przez rynek z nowymi boxxerami, czy foxem 40, przy swojej cenie. Do tego system usd raczej nie jest najlepszym rozwiązaniem do dh, gdzie liczy się jak najlepsza sztywność widelca, przy czym obecne systemy amortyzacji pozwalają na osiągnięcie bardzo dobrej czułości przy normalnej budowie. Wyjdzie tak, że na dorado będą jeździć zawodnicy i fanatycy, a travis zostanie taki jak był. Kolejny raz Manitou strzela sobie samobója
Niemniej jednak dorado jest najładniejszym widelcem jaki powstał:)
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Mawet waga travisa to jak stare 888 wiec jakos strasznie zle nie jest. Co do wysokosci to przez system z odwróconym boosterem jest on własnie wyższy. Zreszta ogólnie ty prawie cały amor chcesz im zmienic.

A co do USD to nie przekreslaj technologi bo wiele sie zmieniło. Np. cała japońska czołówka śmiga na tech-inach, a to też usd.
bikerman
Posty: 1485
Rejestracja: 02.05.2006 15:11:23
Lokalizacja: Blok Wschodni
Kontakt:

Post autor: bikerman »

widzę, ze wszystkie firmy zaczynają sie coraz bardziej ogarniać. Miło ;) A ten spec w malowaniu czerwono-białym - cudo :)
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Jak przy tym nowym UZZI reguluje się skok ?? Na nasze trasy wydaje mi się optymalna ta ramka.. Jakąś dziwną zajawkę złapałem na to UZZi.. Ładniejsze niż Socom..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

Spacedbez przesady, serce travisa zwane Intrinsic jest świetne i tu bym nie kombinował. Waga jest ok, ale jakby zrobili wersję air to zeszli by sporo na wadze, co dla zawodników się liczy. Wysokość też nie jest tragiczna bo taka jak starszych 888, ale zawsze może być lepiej:)
Widzisz wg mnie zamiast siedzieć na projektem dorado i wydawać na to kupę kasy, lepszym posunięciem wg mnie było by poprawienie travisa, czyli właśnie dodanie wersji air, i dopracowanie szczegółów jak choćby mocowanie koron do lag, które jak wiemy potrafią niemile zaskoczyć. Kosztowało by ich to pewnie mniej kasy, a wyszli by na tym lepiej. Takie jest moje zdanie
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Mawet ja bym w nim wolal jednak wiecej progresji i szybsze odbicie.
Wysokosc wyzsza o 1mm od 06-07 888 to dla mnie duzo i sam moje 888 chciałbym nizsze.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości