Strona 2 z 3

: 25.09.2008 16:36:17
autor: ArthurGreen
kar0l - Grucha już wczoraj to zdjęcie wstawił w temacie o Hillu.. Nie koniecznie bike Hilla.. On by na tym nie ujechał.. Zobaczcie na hamulce..

: 25.09.2008 17:01:02
autor: zimer
elixiry ?

: 25.09.2008 17:49:04
autor: ArthurGreen
zimer - owszem, ale Hill ma tył na lewej klamce..

: 25.09.2008 18:07:33
autor: kar0l
ArthurGreen Sory, nie zauważyłem tamtej foty w tamtym temacie. Jeśli chodzi o podpięcie hamulców, to wg mnie tym się sugerować raczej nie można. Ten rower może być złożony na wzór roweru Sama, a hamulce podpiął tak jakiś mechanik, nie zwracając na to uwagi :D
I jeszcze jedna rzecz. zimer wrzucił fotkę 888 ze zbiorniczkiem wyrównawczym, na zdjęciu ze stoiska Marzocchi widać w tle 888 bez tego patentu. O co w takim razie z tym chodzi?

: 25.09.2008 18:59:42
autor: greenman
Banshee Legend Prototype ..
Obrazek
Obrazek

: 25.09.2008 19:47:30
autor: zimer
banshee miodzio, te frezowane elementy cudo
tylkko to juz nie taki prototyp, ten model trafi juz do seryjnej produkcji
prototyp prezentowali już jakis rok temu

travel 215 lub 180
bb 355m
headangel 66
4,7kg

: 25.09.2008 20:02:31
autor: Zaborowski1
ArthurGreen korby z ramionami 175 nie dla nas !

ja juz "dre" po ziemi 170'tkami

Sorry za offtop

: 26.09.2008 17:52:11
autor: ArthurGreen
Odświeżone Azonic Outlaw:

Obrazek

: 27.09.2008 14:08:18
autor: ArthurGreen
E13 grubo zeszło z wagą LG1.. Stary bez taco ważył 195 gr.. Tutaj 182 z Taco :!:

Obrazek

: 27.09.2008 14:28:34
autor: sudi
ArthurGreen 195g ? Jak, gdzie i kiedy ? Mam w 100% orginalnego LG1 z roku 2007/2008 i waży coś 230g bez taco ...Może będzie ważył 195-200g, jak wymienię na alu bolty np. śrubę od kółka i kilka drobiazgów ( swoją drogą, fajnie może wyglądać czarny lg1 ze słotymi akcentami :D ) ... PS. waga podana jest bez przejściówki na mocowanie tylko pod pakiet .

: 27.09.2008 22:21:14
autor: klexuh
http://www.pinkbike.com/photo/2501467/

tu jest to 888... patrzcie na komenty..

: 02.10.2008 22:49:23
autor: Spaced
http://www.sicklines.com/interbike2008/formula/

Wg. Tego co pisze sicklines mamy hamulce najlzejsze na rynku z siła wieksza niz oro. Formula przechodzi sama siebie. Kto czeka w kolejce? ;)

Wiecej o nowych intense na 09:
http://www.sicklines.com/interbike2008/intense_cycles/

Troche o Turnerze:
http://www.sicklines.com/interbike2008/turner/

: 02.10.2008 23:37:25
autor: Noldorek
I nic...jeszcze nic nie widziałem...ani nie słyszałem na temat manitou 2009 tylko o darado...i tyle :D a gdzie travisy ??

: 03.10.2008 10:20:21
autor: Mawet
Travisy zostanę pewnie bez zmian, a szkoda, bo gdyby manitou dopracowało ten widelec, a mówię tu o próbie obniżenia amora, odchudzeniu, poprawieniu wykonania i wykończenia, stworzyli by bardzo fajny amor do dh, gdyby jeszcze zrobili wersję z komorą powietrzną a nie sprężyną wyszedłby jeszcze lepszy amor dla zawodników. Dorado niby fajne, ale wg mnie nie ma szans przebić się przez rynek z nowymi boxxerami, czy foxem 40, przy swojej cenie. Do tego system usd raczej nie jest najlepszym rozwiązaniem do dh, gdzie liczy się jak najlepsza sztywność widelca, przy czym obecne systemy amortyzacji pozwalają na osiągnięcie bardzo dobrej czułości przy normalnej budowie. Wyjdzie tak, że na dorado będą jeździć zawodnicy i fanatycy, a travis zostanie taki jak był. Kolejny raz Manitou strzela sobie samobója
Niemniej jednak dorado jest najładniejszym widelcem jaki powstał:)

: 03.10.2008 10:24:16
autor: Spaced
Mawet waga travisa to jak stare 888 wiec jakos strasznie zle nie jest. Co do wysokosci to przez system z odwróconym boosterem jest on własnie wyższy. Zreszta ogólnie ty prawie cały amor chcesz im zmienic.

A co do USD to nie przekreslaj technologi bo wiele sie zmieniło. Np. cała japońska czołówka śmiga na tech-inach, a to też usd.

: 03.10.2008 11:13:08
autor: bikerman
widzę, ze wszystkie firmy zaczynają sie coraz bardziej ogarniać. Miło ;) A ten spec w malowaniu czerwono-białym - cudo :)

: 03.10.2008 11:36:45
autor: ArthurGreen
Jak przy tym nowym UZZI reguluje się skok ?? Na nasze trasy wydaje mi się optymalna ta ramka.. Jakąś dziwną zajawkę złapałem na to UZZi.. Ładniejsze niż Socom..

: 03.10.2008 11:56:50
autor: Mawet
Spacedbez przesady, serce travisa zwane Intrinsic jest świetne i tu bym nie kombinował. Waga jest ok, ale jakby zrobili wersję air to zeszli by sporo na wadze, co dla zawodników się liczy. Wysokość też nie jest tragiczna bo taka jak starszych 888, ale zawsze może być lepiej:)
Widzisz wg mnie zamiast siedzieć na projektem dorado i wydawać na to kupę kasy, lepszym posunięciem wg mnie było by poprawienie travisa, czyli właśnie dodanie wersji air, i dopracowanie szczegółów jak choćby mocowanie koron do lag, które jak wiemy potrafią niemile zaskoczyć. Kosztowało by ich to pewnie mniej kasy, a wyszli by na tym lepiej. Takie jest moje zdanie

: 03.10.2008 11:59:24
autor: Spaced
Mawet ja bym w nim wolal jednak wiecej progresji i szybsze odbicie.
Wysokosc wyzsza o 1mm od 06-07 888 to dla mnie duzo i sam moje 888 chciałbym nizsze.