Strona 2 z 2
: 17.10.2008 00:05:02
autor: Spaced
Steel2 ja dlatego na bezdetkach jezdze. Za kim nie jade to na prostych zyskuje dzieki mniejszym oporom.
: 17.10.2008 00:06:46
autor: Steel2
Myślę, że warto zwrócić uwagę na to, że conajmniej 80% "tras DH" w PL nie ma nic wspólnego z DH. I myślę, że wielu riderów często się męczy z niedopasowanym sprzętem do warunków panujących, bo takie jest ustawienie do DH a oni DH jeżdżą. A zupełnie nie potrzebnie.
: 17.10.2008 00:09:52
autor: Spaced
Steel2 ale na kazdej trasie DH i tak wiecej zyskasz szybkimi zakretami, a nie prostymi. (No chyba, ze bedzie bardzo prosta i długa ale w PL takich nie ma )
: 17.10.2008 00:17:52
autor: Steel2
Jeśli rozumiemy to samo przez trasę DH to zgadzam się.
Jednak naprawdę większość "tras DH" ( w ogólnym rozumieniu tego zwrotu ) w PL to zaledwie enduro. A mało kto na to zwraca uwagę.
: 17.10.2008 06:51:36
autor: kodzia
ok mozna miec wsumie male cisnienie ale przeciez wtedy ciezko dokrecac.Wiec jak??moze inne cisnienie przod a inne tyl?
: 17.10.2008 08:11:22
autor: Zaborowski1
kodzia jasne ze moze byc inne cisnienie z przodu i z tyłu... Jak coś to zawyczaj to przodu mniej a do tyłu wiecej , chodz tez kazdy robi jak chce...
: 17.10.2008 09:21:04
autor: Spaced
kodzia ale nie az tyle ciezej. Mówimy o DH, a tu jednak przyczepnosc jest najwazniejsza.
: 17.10.2008 10:22:25
autor: saturas
Ja mam taki problem, że przy ciśnieniu poniżej 2 bar mam wrażenie, że rower z pode mnie ucieka. A więc sądzę, że ciężko jest powiedzieć ciśnie nie do dh to ileś tam konkretnie, każdy musi dobrać je pod siebie. Ja np. jeżdżę na 3,2-3,6 bara z przodu, a 2,7-3 z tyłu.
: 17.10.2008 11:10:00
autor: Spaced
saturas to tez od opon zalezy. Jak masz cienkie scianki to ci przy niskim ucieknie.
: 17.10.2008 11:40:56
autor: Zaborowski1
saturas takie cisnienie to chyba w szosówkach

nie no , weź spuść napewno ponizej 2 bara.