Tubeless - z czym sie to je ?

snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

SegatiV pisze:I to niby jest takie kłopotliwe z wymianą (czasowo)
no wiesz - na filmiku jest sytuacja idealna (plus fachowcy i idealnie wyczyszczony sprzęt) - należało by zadać pytanie ile razy nagrywali ten film zanim udało się im w przyzwoitym czasie;)
Robiłem to wiele razy - jeszcze więcej razy oglądałem jak robili to kumple przed zawodami przy zmianie warunków pogodowych - i za każdym razem był hardcore.
Mimo wszystko - jeśli gotowe opony bezdętkowe nie maja jakiś super zalet kosztem ceny i czasu o tyle o systemach uszczelniających warto moim zdaniem pomyśleć.
Co do cen proponuję ten link:
http://centrumrowerowe.pl/index.php?s=7 ... kid=1&l=pl
http://cult-bikes.com/ i zakładka NO FLATS
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

dhcyc bezdetki pozwalaja zbijac cisnienie ;

snizy trzeba sie nauczyc zdejmowac opony to nie ma problemów. Nie potwarzali tam 30x tylko po prostu opony nauczyli sie zmieniac.
snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

wiesz ... ja bym stawiał bardziej na:
- obręcze pod opony bezdętkowe (np. Mavic, lub gotowe koła) lub zwykła plus dedykowana opaska
- klasyczna opona (większość daje się bezproblemowo uszczelnić)
- płyn uszczelniający
niż klasyczny system UST
Ma to jedna zaletę - jeździsz na oponie która lubisz a nie którą musisz kupić ze względu na system Tubeless, dwa że zwykle opony (z wagą płynu) są dużo lżejsze niż gotowe opony bezdętkowe (które się samo nie uszczelnią na gwoździu) - chociaż powoli zaczął się pewien postęp - np system LUST Maxxis-a
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

No to spróbowałem. No-Flat + Ex721 i trudno powiedzieć bym był zadowolony.
1. Zamontowanie wszystkiego tak by było szczelne faktycznie nie jest proste ( ale to pikuś )
2. Opony i tu się zaczynają schody. Testowałem na Continentalach Mountain Kingach 2.4 ( nowych ) i nie udało mi się na tyle jej uszczelnić by powietrze nie schodziło. I nie chodziło tu o ranty a o przepuszczalność samej opony. 24 h i flak :(
No i problem jeszcze z jedną sprawą, otóż opona mi wyskoczyła podczas jazdy obręczy ( przy dętkach nigdy mi się to nie zdarzyło ). Możliwe, że to "wypadek przy pracy" jedynie

Będę próbował dalej na nowe opony przyjadą, choć im dłużej się temu przyglądam to najsensowniejszym rozwiązaniem wydają się felgi do UST+zwykłe opony + uszczelniacz.
Ciekaw jestem jeszcze opon typu UST ready
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości