Yeti 303 vs. Intense Socom
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
szprychy ma revolution a nyple alu to i tak nie zmienia rzeczy że jego koło waży tyle co moja obręcz i pół piasty. A to już jego decyzja co weźmie ja podkreślam zalety yeti a nawiasem mówiąc moja yeti z damperem waży 4850g( ti sprężyna tytanowe śrubki i alu ośka)
obrecz 500gr
szprychy 140 gr
nyple 20 gr
piasta180 gr
http://www.pinkbike.com/photo/4738594/
Wlodek_DH Chłopie! Musisz więcej jeść
Z wagą 45 kg nie brał bym się za ten sport, może skoki narciarske skoro lubisz adrenaline?
Nie no, oczywiście żartuje (z tymi skokami). Jeśli już wybierasz DH to widzę że masz dość duże fundusze, tak więc bierz Yeti, świetna praca i geometria (jedynie musiał byś kupić bardzo mięką sprężyne, 450 była na mnie za twarda, a ważę ponad 75kg). Totema bym tam nie pakował, poczekaj na Dorado 09 albo Boxxera też 09. Odnośnie kół, to przy wadze 45kg nie bał bym się włożenia do przodu koła z leciutką obręczą do XC np Mavic x317 (o ile masz technike!). Tak jak mówię masą Yeti się nie przejmuj, odbijesz na innych komponentach, troszkę karbonu też nie zaszkodzi...
Pozdrawiam


Nie no, oczywiście żartuje (z tymi skokami). Jeśli już wybierasz DH to widzę że masz dość duże fundusze, tak więc bierz Yeti, świetna praca i geometria (jedynie musiał byś kupić bardzo mięką sprężyne, 450 była na mnie za twarda, a ważę ponad 75kg). Totema bym tam nie pakował, poczekaj na Dorado 09 albo Boxxera też 09. Odnośnie kół, to przy wadze 45kg nie bał bym się włożenia do przodu koła z leciutką obręczą do XC np Mavic x317 (o ile masz technike!). Tak jak mówię masą Yeti się nie przejmuj, odbijesz na innych komponentach, troszkę karbonu też nie zaszkodzi...
Pozdrawiam
gg: 4709451
Socoma bo lżejszy, łatwiej serwisowalny, pasuje mi VPP i lubię Intense'a.
Co do koła to spokojnie można lżej np Crossmaxa SX na przód wstawić i też nie ma szans tego zniszczyć ( btw to bardzo mocne koła i dość lekkie (825g)) a jak byś brał haki na 135 to i spokojnie na tył bym zapodał ( 930g ). Przy Twojej masie nie ma szans zniszczyć.
Co do koła to spokojnie można lżej np Crossmaxa SX na przód wstawić i też nie ma szans tego zniszczyć ( btw to bardzo mocne koła i dość lekkie (825g)) a jak byś brał haki na 135 to i spokojnie na tył bym zapodał ( 930g ). Przy Twojej masie nie ma szans zniszczyć.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Moja wypowiedź nie będzie w pełni obiektywna bo sam mam Socoma, ale po pierwsze nie wydaje mi się, żeby system Yeti miał tak kosmiczną przewagę nad vpp, skoro m6 właśnie z vpp jest uważana za jeden z najlepszych rowerów do DH i nikt jej raczej nie porównuje do Yeti, ale np do Lapierra. Drugą sprawą jest wygląd, wiadomo gust jest prywatną sprawą, ale dla mnie to http://www.pinkbike.com/photo/2695123/ nie należy do najpiękniejszych rowerów. O wadze nie będę już wspominał, bo ten temat został już chyba wyczerpany.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo=6997 (waga bez dampera...)
chyba K**** bez wachacza .....
Wlodek_DH pisze:A gdby yeti był lzejszy??? Gdyby ważył 4,850kg z damperem? Wink
chyba K**** bez wachacza .....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości