Tuning 5th element
no na pewno lepiej nierdzewkę.
Rams Całych bebechów raczej nie wsadzisz, bo inne wymiary mają te dampery, ale same shimy mogą podejść jeśli mają odpowiednie wymiary średnicy zewn i wewn. (jeśli średnica wewn. będzie za mała, zawsze można podpiłować pilnikiem). Tylko po co rozbebeszać dhxa 5.0 żeby usprawnić 5th elementa
Rams Całych bebechów raczej nie wsadzisz, bo inne wymiary mają te dampery, ale same shimy mogą podejść jeśli mają odpowiednie wymiary średnicy zewn i wewn. (jeśli średnica wewn. będzie za mała, zawsze można podpiłować pilnikiem). Tylko po co rozbebeszać dhxa 5.0 żeby usprawnić 5th elementa

http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
no i dorobilem sobie te Shimmy z blachy stalowej nierdewnej 0.15mm (wyslali mi za darmo toche resztek niewytrawionej blachy z firmy http://www.elpinpcb.com.pl/)
efekt:
- zawieszenie wybiera mi 1,5cm prog w drzwiach (wczesniej jak byla platforma to nie bylo mowy o czyms takim...)
- jest zdecydowanie wieksza kompresja ale ramka nie dobija
- i jeszcze jeden +, 5th element teraz jeszcze bardzie ji jeszcze piekniej "siorbie"
minusow nie zauwazylem
efekt:
- zawieszenie wybiera mi 1,5cm prog w drzwiach (wczesniej jak byla platforma to nie bylo mowy o czyms takim...)
- jest zdecydowanie wieksza kompresja ale ramka nie dobija

- i jeszcze jeden +, 5th element teraz jeszcze bardzie ji jeszcze piekniej "siorbie"

minusow nie zauwazylem

Mawet chodzilo mi o to ze latwiej sie ugina czyli tlumienie kompresji jest mniejsze
sprezyne zostawilem ta co mialem (350lbs), mialem ja wymieniac na 300lbs bo ta byla za twarda ale teraz jak sa te Shimmy sprezyna jest ok a co do gerulacji tlumienia powrotu to jest troche mniejszy zakres ale mozna spokojnie ustawic duuze zamulanie dampera
quilong zadzwonilem do tej firmy i poprosilem o przysalnie kawalka blachy o wymiarach ok 10cmx10cm i pozniej w znajomym zakladize narzedziowym wycieli mi na tokarce z tej balchy te Shimmy o wymiarach podanych w pierwszym poscie. olej dalem Motorex-a 5W
TK nie jest zapowietrzony bo skladalem go w kapieli takze caly byl zalany wiec powietrze nie moglo nigdize zostac a siorbie tak przez te blaszki

quilong zadzwonilem do tej firmy i poprosilem o przysalnie kawalka blachy o wymiarach ok 10cmx10cm i pozniej w znajomym zakladize narzedziowym wycieli mi na tokarce z tej balchy te Shimmy o wymiarach podanych w pierwszym poscie. olej dalem Motorex-a 5W
TK nie jest zapowietrzony bo skladalem go w kapieli takze caly byl zalany wiec powietrze nie moglo nigdize zostac a siorbie tak przez te blaszki

http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... ersion.htm na tej stronce jest zdjecie rozebranego zaworu (tego z tych Shimmow) konkretnie http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... alving.jpg i przez te blaszki tak to siorbie
ja robilem Shimmy wg wymiarow ze strony http://mtbshock.com/swinger_5th_shim_mod.htm no i calkowity koszt tuningu z wymiana oleju wyszedl mnie 20 zeta heh 


Pytanie do tych co zrobili ten tunning- jakie blaszki dokładnie wsadzaliście ?
Czy to, że ja ważę 83kg ma jakiś wpływ na to ile blaszek powinienem zastosować ?
Pytanie do teoretyków- czy zastosowanie niekoniecznie blaszek, które będą miały od 0,1mm do 0,2mm tylko wsadzenie wszystkich o różnej średnicy ale grubości np 0,2mm będzie miało jakiś wpływa na pracę ?
Czy to, że ja ważę 83kg ma jakiś wpływ na to ile blaszek powinienem zastosować ?
Pytanie do teoretyków- czy zastosowanie niekoniecznie blaszek, które będą miały od 0,1mm do 0,2mm tylko wsadzenie wszystkich o różnej średnicy ale grubości np 0,2mm będzie miało jakiś wpływa na pracę ?
wymiary moich blaszek masz na poprzedniej stronie, a ważę też ok 83 kg. Ogólnie jeśli lubisz wolny powrót może Ci się nie spodobać efekt. Natomiast poskreślam, że zawsze możesz z powrotem zamontować platformę.
Im więcej i im grubsze dasz shimy tym więcej dodasz kompresji.
Ja dodatkowo mam wrażenie że po tym modzie, znacznie bardziej czuć różnicę w regulacjach wolnej i szybkiej kompresji
Im więcej i im grubsze dasz shimy tym więcej dodasz kompresji.
Ja dodatkowo mam wrażenie że po tym modzie, znacznie bardziej czuć różnicę w regulacjach wolnej i szybkiej kompresji
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości