Strona 2 z 2
: 24.12.2009 21:14:56
autor: Foxik_DH
J też coś tam w dh próbuje i jak mówiłem nie narzekam...
______________
Pb:
http://satann66.pinkbike.com/
: 24.12.2009 21:17:16
autor: maxxis
Ok dzięki myślę że jednak Domain a jakby ktoś miał coś do dodania to piszcie lub na PW.
: 24.12.2009 21:41:50
autor: Hemp
Witam
Ja mialem najpierw domaina 302 coil 160 a teraz ma 66rc2x
Powiem tak :
Domain
Swietny amor, niski do tego swietna praca jak to u rock shox'a do tego 318 ma regulacje miekkosci i twardosci, jedyny minus jaki moim zdaniem ma ten amor to wytrzymalosc ! sam skasowalem sterowke do tego wyminialem tlumiki bo mialy wade produkcyjna i to dostalem w ramach gwarancji. Podsumowujac SWIETNY amor ale moglby byc mocniejszy
66 RC
Zdecydowanie minusem jest wysokosc. Praca tez dobra ale troche inna specyfikacja niz w RS nie jezdzilem dlugo na rc ale napewno Ciebie nie zawioda. I napewno beda duzo bardziej wytrzymale
Ja mimo wszystko wzialbym domaina 318 ze wzgledu na super prace

ale najbardziej polecam rc2x !!

: 24.12.2009 21:42:02
autor: tuha
66 prawie nie serwisujesz, rs wymaga "opieki" ktora jest prosta i jak ktos niema 2 lewych rak to sobeie poradzi . ja jedzielm na 888 rc2x i ostanio przerzucilem sie na boxxera, czy dobry zamiana zobaczymy
: 24.12.2009 21:56:17
autor: maxxis
O serwis się nie boję , na rc2x w dobrym stanie nie mam kasy . Z tego co udało mi się wyczytac to domainy 08 i 09 mialy wadliwe rury sterowe natomiast o roczniku 07 nic złego nie znalazłem , może coś wiecie na ten temat?
: 24.12.2009 21:58:44
autor: Hemp
maxxis
Problem byl ze rurami stalowymi ja wygialem ta nowa alu

jesli chodzi o 07 to raczej nic nie wiadomo o wadach fabrycznych problemy byly z partiami 08

jesli chodzi o serwis raz w roku wymiana oleju i jest ok

a tak z ciekawosci ile masz kasy :>
: 24.12.2009 22:26:02
autor: kosq3
Co do domaina.
Problem był ze stalowymi rurami sterowymi, były nawet konkretne numery partii (zakres numerów seryjnych) gdzieś na tym forum podane, które mogły być wadliwe, amor trzeba było wtedy oddać do dystrybutora o ile pamiętam.
Sam mam 318 z u-turnem z 2008 r.
Co do serwisu to przydaje się:
Wymienić olej w motion control, przesmarować sprężynę i jak ktoś chce to zastosować rock shox judy butter przynajmniej 2 razy na sezon.
Wymieniać olej smarujący na dole goleni raz na miecha lub 2, to zależy jak dużo się jeździ, a zajmuje to z 15 min

.
No i po każdej jeździe użyć brunoxa, żeby troche przeczyścić lagi i uszczelki.
A i jeszcze się dowiedz jaką sprężynę ma ten domain, standardowo powinny być dla 72 - 80 kg - czerwone.
: 24.12.2009 22:38:56
autor: maxxis
Ważę 74 kg , kasy 900 zł nie więcej ale nie chce nic innego chyba ze ktos ma rc2x za taką kase to biore

: 25.12.2009 00:36:38
autor: Johnyk
maxxis ja zamieniłem te 66 na domaina, w ogóle nie żałuje. Domain 318 to zaje*isty amor, łatwiej uzyskać w nim pożądaną prace niż w 66, chociażby łatwiej zrobić podciśnienie, nie wspominając o regulacjach które pracują lepiej niż w starych 66. Praca raczej liniowa, ja waże 65kg, jeździłem na podciśnieniu, na zjeździe wykorzystywał koło 70-80% skoku, na lataniu zwykle 95%, przy tym końcówka nie była twarda i nie kopało po nadgarstkach, tylko stopniowo sie uginał. Co do serwisu - raz na rok olej w tłumiku - 120ml i raz na kwartał czy raz na pół roku olej smarujący w dolnych - 20ml na lage. Jak będziesz kupował - zwróć uwagę na nr serii, żeby sterówka wadliwa ni była. Nie polecam też u-turna, bo lipnie pracuje ta sprężyna, masakrycznie progresywna jest. Ogółem to amora polecam, dbać przesadnie nie trzeba, a i tak pracuje ładnie, wybiera wszystko co ma wybrać, a to że jest do fr... Jest do fr ale w dh radzi sobie bdb.
: 25.12.2009 16:16:48
autor: kosq3
: 26.12.2009 03:21:56
autor: Johnyk
kosq3 eeeyy pomyliło mi sie z pike, jasne że 200
