Strona 2 z 2
: 30.01.2009 11:00:20
autor: Noldorek
Bardzo ładna...ale taka mini kopia mi sie średnio widzi...wolał bym żeby wyglądała inaczej niż v10...ale nie jest zła...ciekawe jak to jeździ...
http://www.pinkbike.com/news/santa-cruz ... -2009.html
: 30.01.2009 11:37:48
autor: wojtasu
Noldorek hehe oby nie była tak "leniwa" jak V10

: 30.01.2009 12:16:02
autor: Cieja_Maciek
Spaced nie wspomniałem ani słowa o socomie

Jeśli miałbym porównywać to D8 z M3 proto...
Co nie zmienia faktu że na pewno rama jest warta tej kasy. Za coś się płaci...
: 30.01.2009 12:38:23
autor: GÓRNIK
Spaced wiesz... nie każdego stac jest na zmianę ramy po roku, czy 1,5

: 30.01.2009 12:40:00
autor: Wooyek
ArthurGreen pisze:Dla mnie taki raczej chwyt marketingowy.. V10 z mniejszym skokiem no i tyle.. Coś nowego by zrobili a nie cały czas odświeżanie..
No nie wiem, przejrzyj geometrię...
A co poprawili z vpp skoro pisze drugiej generacji ?
- mniejsze i dopracowane (bardziej "płaska" charakterystyka) przełożenie (lepiej wykorzystywany skok);
- mniejsze wyciąganie łańcucha (mniejsze kopanie w korby);
- dolne łączniki z portami do smarowniczki;
- górne łączniki z carbonu;
- lepsze (większe) ośki i łozyska.
To takie główne zmiany
: 30.01.2009 17:09:38
autor: Spaced
GÓRNIK ja nie mówie ze to tanio tyle ze narzekanie nie ma sensu i modlenie sie zeby santa zbila cene bo cene tutaj robi drogi dolar, a nie chciwa santa. Nie wiem czemu sobie tego ludzie do głowy wbic nie moga.
: 31.01.2009 01:43:32
autor: Spaced