Strona 2 z 2

: 15.02.2009 14:24:42
autor: dedekFR1
Podobno zapowietrzyłem damper, ale po tym co mówicie że nie będzie tłumienia - czyli będzie szybko wracał po prostu, bardzo szybko nawet tak? W moim jest tłumienie, powoli wraca i regulacja tłumienia działa, czyli jest jednak nie zapowietrzony? Bo jeździłem na damperze bez powietrza ( fox 5.0 dhx ) i powiedziano mi tu na forum że zapowietrzyłem damper takim sposobem. Tylko świźdży głośno, to może oznaczać że brak mu powietrza lub coś?

: 10.04.2009 13:48:18
autor: marcin_g2
próbowałem rozkręcic 5th ale zamiast odkręcić ta nakrętkę, to rozkręcił mi się przy końcu cylindra:/ jak to teraz rozkręcić?? miał tak ktoś kiedyś?? ewentualnie gdzie to wysłać zeby wymienili mi olej??

: 10.04.2009 14:27:45
autor: off_road
marcin_g2 kliknij do mnie na gg: 11075383

: 10.04.2009 14:59:18
autor: Mawet
marcin_g2 przerabiałem tak problem z kumplem tyle, że pacjentem był dhx. Rozwiązaniem są miękkie szczęki. W przypadku dhxa idealnie w tej roli sprawdza się mostek na kierę 31.8:). Montujesz to tak, że zamiast kiery wsadzasz cylinder dampera i dokręcasz z wyczuciem. W tym momencie możesz przytrzymać główny cylinder i odkręcić nakrętkę. Sprawdź może ten patent zadziała też w 5th elemencie.

Durga opcja- wykręcasz cały cylinder, ładnie odtłuszczasz gwinty i wkręcęcasz go na lockkit'a. Po paru godzinach nakrętka powinna puścić przed głównym cylindrem. Można też przed samym odkręcaniem nakrętki podgrzać to miejsce.

: 10.04.2009 16:39:56
autor: Szakall
Mawet jak ktos nie ma mostka na kiere 31.8 to mozna wsadzic do standardowego mostka ale w miejsce sterowki (najlepiej jakis stary mostek bo moze sie okazac ze trzeba bedzie minimalnie rozgiac srubokretem):P dodam tylko ze aby nie porysowac dampera to mozna okleic go cieniutka warstwa tasmy izolacyjnej

: 10.04.2009 17:05:30
autor: marcin_g2
a co to jest ten lockkit?? bede jeszcze próbował z tym mostkiem a jak dalej nie dam rady to wale do off_road'a...
dzieki za odzew

: 10.04.2009 17:27:41
autor: Mawet
Szakall DHX z tego co pamiętam nie chciał wejść w mocowanie sterówki.

lockkit to klej do gwintów. Dzięki temu nie tak łatwo odkręcić element który jest na ten klej skręcony. Przykładowo na śrubkach do adapterów fabrycznie jest zastosowany lockkit

: 10.04.2009 18:12:18
autor: marcin_g2
a moze jest jakis sposob zeby tak rozkreconego 5th zalac olejem i odpowietrzyc??
to byloby chyba najprostsze rozwiazanie...