Strona 2 z 3
: 18.02.2009 10:01:04
autor: Aram
Moskit pisze:A tu akurat się ostatnio zdziwiłem jak na jakimś filmie widziałem Peata jak na ciasnym zakręcie w błotku staje na przednim kole i się przekręca Smile Inni jechali normalnie i zaliczali glebę ^^
Aaale to taki of-top ;p
hehehe przeciez oczywiste ze to było tylko do filmu. To było w erathe'dzie 5. To były terningi w chmpery i pierwsze przejazdy zawodników. Stracił by na tym jakies 1,5 sek.
Spaced pisze:AramDH a co do ultimate to wez pod uwage ile ważysz Wink
Sliwa jezdził tez na ultimate i też mu wystarczały, wystarczy miec dobre przewody, klocki, olej ew. Tarcze. Hill, Peat czy Fairglught tez jezdza czesto na ultimate.
: 18.02.2009 10:21:36
autor: AlanCK
Spaced te Code co podałeś mogą być cięższe od tych powyżej bo możliwe(pewien nie jestem) ze to rocznik 2007 czyli nieco cięższy...
: 18.02.2009 10:31:34
autor: Spaced
AlanCK bardzo mozliwe. Czyli avid poszedł po rozum do głowy i w nowych modelach odchudził klamke?
: 18.02.2009 10:53:31
autor: SegatiV
jeszcze trzeba dodać ze adaptery i tarcze ze śrubami w różnych kompletach będą cięższe/lżejsze, a kupuje się zazwyczaj właśnie komplety....
tak się podepnę, czy adaptery KCNC pod 200mm będą lekkie ? nie potrafię znaleźć ich w necie, Widziałem tylko w katalogu papierowym... I jakie lekkie adaptery polecacie pod boxxa i na tył, ważny każdy [g]
: 18.02.2009 11:04:12
autor: AlanCK
cytat:
"Avid Code model na rok 2008 , tarcze 185mm lub 203mm. Jest to model o 60gram lżejszy od wersji na 2007 rok"
Tak na necie wyczytałem...
Ale najbardziej to mi sie podoba taki set...

: 18.02.2009 11:44:23
autor: Aram
Klamka startline jest 3 razy cieższa od oryginalnej carbonowej. Wiem co mowie bo mam takie i takie.
: 18.02.2009 11:57:04
autor: Spaced
AramDH ale jest cholernie wygodna

: 18.02.2009 12:00:14
autor: Aram
no własnie nie do konca. Trzeba miec palec idealnie w wyglebieniu które jest dośyć wąskie. Jezdziłem na niej kilka razy w szczyrku i mi przeszkadzało bo nigdy nie miałem palca idealnie w wgłebieniu.
: 18.02.2009 16:39:18
autor: ArthurGreen
Tegoroczne Code są o 2gr cięższe od code5.. Code 2007 są 60gr cięższe.. Sądzę, że na uparciucha można całkiem lekki hampel zrobić z code5. Chyba się skuszę i powymieniam śruby na TI, klocki już i tak aluminiowe zamówiłem i postaram się gdzieś dopaść dzwignię karbonową..
Zobaczymy co z tego wyjdzie..
Btw: Waga nowego sainta przeraża!
: 18.02.2009 17:27:44
autor: parkrowerowy.pl
Osobiście polecam zmontowanie zestawu:
zacisk code
klamka juicy carbon/ultimate
klocki ebc
bardzo lekkie i piekielnie mocne hamulce:)
OT: ktoś wie gdzie można kupić tytanowe śrubki, które skręcają zacisk?
: 18.02.2009 17:45:54
autor: Spaced
AramDH miałem krótszy styk z tymi klamkami ale jakos intuicyjnie wpadał mi palec w zagłebienie i super sie hamowało.
: 18.02.2009 17:49:20
autor: ArthurGreen
parkrowerowy.pl, sam kompletowałeś te hample ?? Nie wiesz jak z dostępnością samych dzwigni karbonowych ??
Co do śrub Ti, to Aram ma "pochytane" wszystkie miejsca w Pl gdzie je oferują.. Sądzę, że coś dobierze się..
: 18.02.2009 17:58:58
autor: parkrowerowy.pl
ArthurGreen ja zrobiłem tak że miałem juicy carbon, i dokupiłem całe hamulce code, zamieniłem klamki, i te co pokazałem na zdjęciu mam w zjazdówce, a drógi zestaw do sztywniaka wsadziłem. Mógł byś mi podac numer gg do Arama?
: 18.02.2009 18:04:56
autor: ArthurGreen
9186756 pisz do mnie na GG, bo nie wiem czy Aram sobie życzy by udostępniać wszystkim.. Napisz do mnie, to podam Ci..
Poza tym Aram z Vincentami pojechali na trening do San Remo i nie wiem jak z dostępnością Arama będzie..
Troszkę spora inwestycja, ale i tak bym wolał klamki Jcarobon od ultimate..
: 18.02.2009 20:05:00
autor: Mawet
ArthurGreen nowy saint waży 320 g (przód z metalowymi okładzinami), więc waga nie przeraża
: 18.02.2009 20:09:22
autor: Steel2
320g to dużo jak na obecne czasy. Jest sporo lżejszych hamulców a Saint po za wyglądem nie oferuje nic specjalnego.
: 18.02.2009 20:45:27
autor: Mawet
tak, tylko to jest hamulec konkurencyjny do coda i jak widać jest cięższy tylko o 8 gr, czyli tyle co nic.
: 18.02.2009 21:47:01
autor: Steel2
No i ? To coś zmienia ? Code też jest ciężki
: 18.02.2009 22:52:44
autor: Spaced
Mawet ale w klasie code róznic juz wielkich w hamplach nie ma. Feelem i tak mozna wysterowac poprzez przewody i płyn wiec jesli ma sie 2 bardzo porównywalne hamulce to lepiej miec 8g mniej juz :P Inna sprawa, ze ja po przejezdzeniu 1/2 sezonu z uszkodzonym hamulcem (na wlasne zyczenie mialem 1/3 mocy jesli nie mniej - inni twierdzili ze 0 :P ) chyba juz nigdy nie lookne na ciezkie hample bo po prostu nie widze potrzeby jak spoko sie jezdzi nawet na czyms takim
