Strona 2 z 4

: 25.02.2009 15:59:23
autor: Steel2
Pewnie, że nie masz co dyskutować bo nie dysponujesz wiedzą na ten temat. Masz tylko swoje wyobrażenia i uprzedzenia.

: 25.02.2009 15:59:28
autor: Spaced
SaNtA#Stan V10 jest wiecej bo robia je kilka lat dłuzej i jest tansze ;) Logiczne, ze jest jej wiecej na zawodach.
Zreszta nie kazdy lubi masło pod dupa. Mnie to w tych bikach odstrasza niesamowicie.

: 25.02.2009 16:15:58
autor: SaNtA#Stan
Steel2 dysponuje taką wiedzą bo akurat posiadam v-10 z fox'em 40 i zamiast dyskutować całymi dniami to wole sie przejechać..

: 25.02.2009 16:17:05
autor: Spaced
SaNtA#Stan czyli ogólnie "moje jest najlepsze".

: 25.02.2009 16:21:08
autor: SaNtA#Stan
pewnie nie jest ale najgorsze też nie jest...

: 25.02.2009 16:39:20
autor: Steel2
A m6 widziałeś na obrazku i masz świetne porównanie :p

: 25.02.2009 16:43:24
autor: bamix71
...lubie takie tematy!!!to teraz może Santa cruz vp-free vs Intense UZZI vpx???
teoretycznie to to samo???też ma system vpp....
co Ty na to??? SaNta#Stan

: 25.02.2009 16:53:46
autor: SaNtA#Stan
Steel2 a Ty same obrazki widać oglądasz, idź sie przejedź bo pędy wypuścisz przed kompem.

bamix71 wsiadaj na rometa i do domu

: 25.02.2009 16:54:17
autor: ArthurGreen
Autor tematu nie określił do czego ma być używana rama, ale jeśli do DH to oczywistym wyborem jest M6.. Miałem okazję przejechać się na obu i pomimo technologicznych i licencyjnych podobieństw, są to zupełnie inne ramy.. Przy obu nie odpowiada mi zbyt duży skok, ale jeśli chodzi o geo, pozycję na biku i zwrotność, to wszystko przemawia na korzyść M6..

Po drugie inna kwestia.. V10-tek w PL już jest tyle co "stinkaczów" 2 lata temu.. Pomijając ten fakt, jeśli chodzi o racing to M6 jest najlepszym wyborem.. Nie wiem jak to określić, ale ten rower jest piekielnie przyjazny dla "kierowcy" ;)

btw: Stan, skąd tyle agresji ?? Obiektywnie podejdź do tego, bo nie zawsze trzeba mieć rację.. Wiele razy tak uważałem a jednak... Dw-linka też kilka firm posiada (wliczam w to również Gianta), a każda z ram pracuje zdecydowanie inaczej.. Inną sprawą są indywidualne preferencje.. Jednemu pasuje "kanapa" a drugi woli bardziej na sztywno..

: 25.02.2009 16:54:54
autor: Liwcio
Trudno powiedziec co lepsze, nawet przejechanie się na obu może nie dac dobrych efektów, osobiście miałem okazje pobujać się i na jednej i na drugiej, i chociaż jedna i druga ma ten sam system zawieszenia, to te ramy pracują zupełnie inaczej, bardzo trudno byłoby mi wybrać ;)

minusem w m6 jest dla mnie długośc dampera, bo z tego co wiem to tylko revox i bos wchodzą (wiem, że im mniejsze przełożenie tym lepiej, no ale jak sie ma na starcie damper który nam nie pasuje, mówie tu o revox-ie, mi nie pasuje :P)

minusem w v10 jest dla mnie długość "ogólna" że tak powiem, jeździłem na rozmiarze L, mam 183mm wzrostu i była mi za mała :/ nie wiem, może to takie wrażenie, ale intense pod tym względem jakoś lepiej wypada

: 25.02.2009 16:55:54
autor: Steel2
SaNtA#Stan biedne dziecko się zestresowało. Ojej

Liwcio - jeszcze Cane Creek, Elka Suspension. Nie ma opcji, żeby nie damper nie pasował komuś, bo jest robiony pod niego ( Elka Suspension ), a i zakup ramy bez dempera nie jest problemem.

: 25.02.2009 16:59:48
autor: Spaced
Liwcio jeszcze Cane Creek, Avalanche i chyba Elka. Z duzych producentów to oni juz sie szykuja na 10.5'' wiec nie ma strachu ;)

: 25.02.2009 17:00:18
autor: SaNtA#Stan
Steel2 Dla Ciebie Pan Prezes smarkaczu

: 25.02.2009 17:03:08
autor: Steel2
SaNtA#Stan idź sie ślinić dalej nad obrazkami dziecko. Pokazałeś swój brak poziomu i brak wiedzy.

: 25.02.2009 17:03:10
autor: Spaced
SaNtA#Stan watpie, zeby Steel był smarkaczem ;)

: 25.02.2009 17:04:12
autor: Zaborowski1
SaNtA#Stan a jezdziles na m6 ? jezeli nie to sie nie mozesz wypowiadac. miałemi Sante v10 i mam obecnie m6 roznica pomiedzy ramami jest naprawde duza. Geo , wysokosc sup. nad ziemia , no i pomimo ze obie ramy maja system VPP pracuja zupełnie inaczej . Santa to łóżko wodne , cholernia miekka i wydaje mi sie ze za duzo SAG'u do racingu , natomiast w m6 juz jest poprawione i zawieszenie juz tak nie pompuje ale jest tez bardzo wygodne . I nie gadaj ze Greg Minnaar był w tym roku najszybszy bo ich Santy pracuja w 101% inaczej od tych dla "szaraków" i moga zrobic sobie co chca , bo najwazniejsze zeby jemu sie dobrze jechało.

: 25.02.2009 17:08:04
autor: Spaced
Zaborowski1 akurat Minnaar na fabrycznej podobno jezdził. Zawieszenie po prostu miał pod siebie ;) Co nie zmienia faktu, ze to zawodnik wygrywa, a nie rama.

: 25.02.2009 17:08:53
autor: ArthurGreen
Jeśli ta konwersacja będzie przebiegała nadal na tym poziomie, to zaraz zamykam.. Tym bardziej, że autor nie dość że nie potrafił sensownie zadać pytania, to nie widać jakoś zainteresowania z jego strony..

Wyluzujcie..

: 25.02.2009 17:15:26
autor: Korean_Boy
do tych wszystkich so twierdza ze v10 ma wiecej sagu od m6: buhahaaha

przeciez zawsze mozna sobie ustawic 50 % sagu w m6 ...