mikexb Mogłeś napisać na PW, a nie odświeżać ten temat, ale ok .
Ramę mam i mogę już faktycznie coś o niej powiedzieć :
+ :
-waga
-geometria
-wysokość bb w dh
-praca
-wykonanie ( nie robię sobie jaj, ale o tym później )
-wygląd w czerni
- :
-średnio sztywny wahacz
-nie najwyższej trwałości lakier
Teraz odnośnie ramy : Rama sprawuje się zdecydowanie najlepiej ze wszystkich CC jakie miałem, a miałem wszystkie roczniki. DC faktycznie zmieniło wykonawcę, gdyż zawsze ganione spawy i spasowanie poszczeg. elementów, wkońcu są na dobrym poziomie, a w wszelkie szpary, odległości rama trzyma bynajmniej u mnie perfecto ! Należy zauważyć, że nowe cc jest naprawdę nastawione na racing ! BB na wysokości 34.5cm w moim secie, to świetny przepis w połączeniu z dobrym zawieszeniem, na pokonywanie zakrętów, beż używania hamulców - rama klei się gdy trzeba, a gdzy trzeba, to jest skoczna . Na pochwałę zasługuje take waga - 3765g ze wszelkimi śrubkami przy 15.5'' - to naprawdę dobry wynik, bo i owszem - jest wiele lżejszych produkcji, ale popatrzmy na ich cenę ... Nowe cane wbija nóż w serce zumbiakowi f44 pod tym względem ( aczkolwiek uważam, że Zumbi i Paweł coś już kombinują w tej gestii by się odpłacić, bo wiele już razy pokazali, że umieją ), a bije nawet intensa m6 o parenaście gramów
Generalnie jest to baza do złożenia lekkiego roweru, lecz dającego także pole do popisu w fr - U mnie waga mojego sprzętu zbliża się już szybko na 15kg, a może wyjdzie 14.9 ;] dodam, że bez dużych ubytków na wytrzymałości setu . Fajnie się tym naprawdę śmiga i sprzęt jest godny polecenia . Niestety są 2 wady jak na tą chwilę :
1) Wahacz nie jest mistrzem sztywności, co potwierdzał także Siara i Kollbi . Nie można powiedzieć, że jest źle, ale można sztywniej ... Groochas sugerował jakąś poprzeczkę usztywniającą między górnymi rurkami tyniego trójkąta - to byłby niezły pomysł !
2) Lakier - W czerni bynajmniej nie jest on first class... Owszem - wygląda ładnie, szczególnie, że nie spotykamy go w końcu w miejscach nieporządanych, ale trwały, to on nie jest. Wystarczyło użyć stojaka na tylni trójkąt, podczas reg. napędu, by elegancko sobie ubić kolorek .
Pozdrawiam,
Sudi