Strona 2 z 2

: 19.03.2009 00:09:57
autor: Damian04
GH no stary jak ja go kupiłem to juz każdy musi sie wzorować na mnie ! :lol: Ja to jestem najlepszy z najlepszych i wiem wszystko najlepiej ! :lol: A mówię Ci jak na obrazkach wygląda ah oh ah oh :lol: :lol: :lol:

A skąd możesz widzieć że na nim nie jeździłem ?! głupie pytanie głupia odpowiedź...

: 19.03.2009 01:25:30
autor: Spaced
toto05 nic nie zmienili. Zmiany dopiero na 2010 dostepne od kwietnia czy maja bodajze.
Brałbym foxa na twoim miejscu jednak. Fajnie 08 pracuje, a 09 podobno duzo lepsze wiec zdecydowanie bym sie w to pakował.

: 19.03.2009 02:59:42
autor: ArthurGreen
Ja mam Boxxa WC i 40rc2.. Widły zacne i wbrew podzielonym opiniom bardzo porównywalne, czyli oba dobre..

: 08.09.2009 19:44:28
autor: KaczorAC1
Spaced pisze:Brałbym foxa na twoim miejscu jednak. Fajnie 08 pracuje, a 09 podobno duzo lepsze wiec zdecydowanie bym sie w to pakował.
Odświeżam temat. Zastanowiło mnie Twoje stwierdzenie Spaced. W czym niby 2009 rok jest lepszy ? Pracy , wykonaniu ? Jak się ma do starszych roczników ? Dla pewności spytam , Fox robił 40'stkę białą od 2008 roku tak ?

: 09.09.2009 14:46:06
autor: Spaced
KaczorAC1
launch-'06: no changes
'07: tweaked damping in the cartridge, changed hydraulic bottom out setting to "high" from "med"
'08: no changes
'09: tweaked damper again, added direct mount upper crown
'10: no changes
Zmiany z roczników. W czym jest dokladnie lepszy to musialbys foxa zapytac co dokladnie z tłumikiem zrobili.

Edit: Znalazlem taka wypowiedz nt. 09 vs 08"
big difference this year, best 40 imo. new bladder that doesn't blow up like previous years. quite a big bump up on compression damping. lower crown is new too.

: 13.09.2009 13:53:08
autor: MadejDh
Ja także mam pytanie odnośnie FOXa 40, ale z 06 roku, jak one się sprawują ? czy warto wydać 2000 zł na takiego, czy może 888 Rc 3 nowego ?

: 13.09.2009 15:57:08
autor: Kramon
Z tego co mi się zdaję to FOX ma lepszą prace jednakże 888 wytrzyma mocniejsze dropy chyba. Jednakże w nowych 888 golenie mają 38 mm a to jest sporo no i RC3

: 13.09.2009 16:00:21
autor: Spaced
MadejDh mozna próbowac ale na pierwszy rozcznik foxów niektórzy narzekali. Praca moze byc fajna ale charakterystyka moze ci nie lezec chociaz mnie najbardziej by zastanawialo w jakim stanie ten fox. Jak w dobrym to tylko kwestia preferencji. Najwyzej bedziesz sie z shimsami uzerac ;) Chociaz 888rc3 tez ciekawi.

Kramon widocznie mnie sesja odmóżdża ale dla mnie twoja wypowiedz ma mało sensu.

: 13.09.2009 18:09:45
autor: KaczorAC1
Właśnie Spaced. RC3 też ciekawi. Jestem na etapie wyboru nowego amora. Zastanawiam się między Foxem 40 08/09 , Boxxem WC/TEAM 09/10 lub właśnie 888RC3 09. Z tym ostatnim każdy narzeka , tylko problem w tym że większość nawet na nich nie jeździła. Mam jedną bardzo dobrą opinię użytkownika. Sam jeździłem na 66 RC3 ale to tylko chwilkę. Za 888 przemawia cena , mogę je mieć za grosze w porównaniu do Foxa 40 czy Boxxa. Miałeś okazje na nich jeździć ? Jakie wrażenia ?

: 13.09.2009 18:18:20
autor: Spaced
KaczorAC1 z foxem miałem kontakt bardzo przejsciowy ale bardzo mi charakterystyka lezała i taki specyficzny feeling. To co wyczytasz w necie to jedno ale nawet rozjechanie czyjegos trawnika na takim amorze da ci poglad o tym czy to jak sie dany amor ugina pasuje ci pod tym wzgledem. 2010 ciekawi chociaz przeraza ilosc historii o pierwszej serii gdzie rs cos powalil z uszczelkami/olejem.

A co do rc3 to bardziej mnie ciekawi rc3 evo w nowych 888 ;)

: 13.09.2009 18:24:02
autor: KaczorAC1
Spaced pisze:A co do rc3 to bardziej mnie ciekawi rc3 evo w nowych 888
Myślałem o tym. Tylko nie chcę być testerem i zadziwić się jak 2008 roku wielu. Czyli jedyną pewną opcją jest Fox. Stare marzenie wraca :)

: 13.09.2009 18:50:15
autor: MadejDh
Z tego co kolo pisze, to jest w dobrym stanie, i przyjmijmy że tak jest, ma w nim zieloną sprężynę, a ja ważę 70 kg wiec po ustawieniu powinna być dla mnie w sam raz, wiec czy warto brać takiego za 2200 czy też lepiej z Anglii sprowadzić jakiegoś 07 za podobną cenę, ale bez okazji sprawdzenia go na żywo ? ps. ten amor jestem w stanie sprawdzić jak pracuje.

: 13.09.2009 18:58:24
autor: Spaced
KaczorAC1 kupujac boxa 2010 ryzykujesz tak samo ;)

MadejDh zobacz jak pracuje, przyjglądnij sie uszczelkom, sprawdz czy sa jakies rysy i w jakim stanie sa pokretła oraz czy działaja regulacje. Jak bedzie w dobrym stanie i ci bedzie lezał to wtedy rozkminiaj ;)

: 13.09.2009 19:08:59
autor: MadejDh
a 2200 za ten model to dobra cena , czy też za dużo ? Oraz ile mnie serwis jego będzie kosztować? Bo po zakupie będę chciał go wysłać na serwis, do sprawdzenia i wymiany olejów.

: 13.09.2009 19:37:30
autor: MadejDh
A co sądzicie o tym ? http://www.allegro.pl/item736420817_fox ... kazja.html

Za 2000 powinienem go brać? Oczywiście pojechałbym do KRK żeby go wypróbować.

: 13.09.2009 19:54:33
autor: KaczorAC1
Dziwne , koleś mi pisał że chce za niego 2.5k i że ma jakieś luzy. Odpuściłem sobie go bo widziałem jak jeździł na ramie , w jakim ona jest stanie (Luzy na łożyskach i tulejkach dampera). Wątpię żeby dbał należycie o taki amor. Coś tu nie gra skoro teraz chce 2000 , lub po prostu pali się z kasą. Jedź , zobacz.
MadejDh pisze:Oraz ile mnie serwis jego będzie kosztować?
http://www.cult-bikes.com mają cennik. To nie boli.

: 13.09.2009 19:59:38
autor: MadejDh
Te 2000 to strzelałem, może by się skusiłby na sprzedasz ^^ , a jeśli twierdzisz że niezbyt dbał o rower, to odpuszczę go sobie.

: 13.09.2009 20:06:49
autor: KaczorAC1
Nie wiem tego na 100%. Tylko wnioskuje. Ja osobiście nie pozwalam sobie aby w rowerze coś pukało i stukało. A jemu jeśli lata pół roweru (łóżyska , tuleje dampera) to świadczy o tym jak dba o rower. Ja robię natychmiastowo wymiany takich rzeczy. Nie jeżdżę z takim czymś , z tego wnioskuje jak dbał o Foxa - jak wiadomo troszkę trzeba się z nim pobawić.

Te 2000 to strzelałem, może by się skusiłby na sprzedasz ^^
Dobry żart :)