Strona 2 z 2

: 27.03.2009 23:52:27
autor: KefirQn
mlynooo ten chłopek sie zwie Dylan :)

a co do kierownicy mam kierownice eastona monkeya lite dh carbon na 25,4 i nie odczuwam roznicy a co do szerszych kier to pogiołem pare i to zdrowo a kiery na 25,4 jeszcze mi sie zadnej nie udało zniszczyc a mialem ich pare i gleby tez mialem ostre i je katowałem no ale tak jak pisza :) rzecz gustu :)

: 28.03.2009 00:07:19
autor: Steel2
KefirQn > słownik się kłania. I mógł byś jakoś opisać jak ty gleby katowałeś ? Kijem li tylko ?

: 28.03.2009 00:16:30
autor: Spaced
Marcio nie wiesz o czym mówisz chyba. To, ze kupilo sie cos drogiego oznacza, ze mamy na zdrowiu z tego powodu uszczedzac? Chyba nie wiesz ile moze wynieść dobre leczenie czy jak trudno sie pracuje po kontuzjach. Jak jestes odwazny to w plowie sezonu monkey lite pewnie przestane uzywac to zawsze mozesz sie zalapac na okazje to sobie przetestujesz na wlasnym ciele ile jeszcze kiera z carbonu wyrobi. Tyle, ze ja za twoje gleby nie bede odpowiadac.
Akurat co jak co ale kiera i mostek to sa 2 rzeczy, których zmiany musza byc regularne w miare czeste. Mozesz zajechac reszte sprzetu dlugo ale kiera pracuje i dlatego nie zyje tak dlugo. Carbonowe to nawet czuc, a czasem słychac jak chodza wiec rzeczywiscie lepiej testowac na sobie kiedy peknie.

KefirQn nie odczuwasz róznicy wytrzymalosci czy sztywnosci? Bo monkey lite jednak troche pracuje i to czuć. Mi to pasuje ale nie kazdemu moze lezeć.

Steel2 nie wojuj juz tyle z mowa potoczną zwiazana z dh/fr ;)

: 28.03.2009 09:58:43
autor: KefirQn
paredziesiat gleb prosto w drzewo :D przy dosc duzej predkosci ( dlatego teraz problem z barkami ) gleby dosc powazne na rock gardenach :D no i głownie z duzych lotow i niedolotow ;D

a i nie odczuwam roznicy wytrzymalosci bo roznice pomiedzy praca kier widac :)

: 28.03.2009 12:28:42
autor: Steel2
Więc gleb nie katowałeś ? To dlaczego tak napisałeś ? Po prostu miałeś kilka/kilkanaście wypadków.

: 28.03.2009 17:23:18
autor: KefirQn
Steel2 ty musisz sie leczyc...takich gleb jak w zakrecie na pełnej piź**** to nie licze bo to kazdemu sie zdarza a kiera przy takim czyms tez dostaje swoje...

i nie pisz mi ile mialem wypadkow bo nie wiesz ,a pozatym sam wiem co robie i co pisze...

: 28.03.2009 18:01:18
autor: SegatiV
KefirQn wydaje Mi się że mu chodzi o "katowanie gleb", katować można trasę, rower i innego człowieka, no chyba że ćwiczysz na trasie gleby..

: 28.03.2009 18:15:39
autor: Steel2
KefirQr > skup się. Napisałeś to koszmarnie i wyszło Ci zabawnie. Katować to możesz psa ( a właściwie nie możesz bo karalne i zdecydowanie nie ludzkie ). Do tego coś innego miałeś na myśli a coś innego napisałeś.
Mniej roweru więcej szkoły, pamiętaj, że wykształcenie jest najważniejsze.

: 28.03.2009 18:18:52
autor: Hajdas
lepiej chyba 25.4 ;]

z 25.4 redukcje na 31 znajdziesz ale w druga strone raczej trudno ;p a czasami mostek trzeba zmienić i nie każdy można kupić na 31 ;p

: 28.03.2009 18:41:00
autor: Spaced
KefirQn zaplatałes sie ;) A co do kiery to rzeczywiscie jest mocna bo moja jak pomnik wojny domowej wyglada, a dalej jest prosta i zyje ale licze, ze jak pare długów zwindykuje to bede na cos nowego polowac bo 2 sezony w lato kiera pelne bedzie miec, a wiele dluzej niz to nie chce jej meczyc.